fictieve route

*
Sprinter
227 posts
fictieve route
« on: Wednesday 24 August, 2016, 14:13:33 »
ik ben bezig met een fictieve route maar mijn vraag is hoe kan ik mijn route op het treinpunt zetten (vanuit train simulator) als iemand het weet laat dan iets weten.
bouwer 't Zuiden van Nederland

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
722 posts
Re: fictieve route
« Reply #1 on: Wednesday 24 August, 2016, 22:11:03 »
Optie A.
Er staat op deze pagina, http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76192.0.html, dat nieuwe bouwers hun werk kunnen showen als ze klein beginnen.

Optie B.
Is de route groot genoeg en heb je ook een echt plan voor de route, dan kun je hem als aparte route benoemen.

Daarvoor heb je eis C nodig, het maken van screenshots met de toets F12 in Train Simulator. Die kun je dan hier uploaden.

*
Sprinter
Krammerdijks Deltaland
476 posts
Re: fictieve route
« Reply #2 on: Thursday 25 August, 2016, 00:26:05 »
Even voor de duidelijkheid; is de route al bijna klaar en wil je deze binnenkort ter download aanbieden of ben je net pas begonnen met bouwen?

Indien het tweede is het héél erg belangrijk dat je nu al goed bijhoud welke Assets/objecten je gebruikt, beter is zelfs dat je dit al bepaald voor je ook maar een meter spoor legt ;)

Ga je ook objecten van Payware route gebruiken en welke freeware pakketten ga je downloaden en gebruiken. Mits je dit goed bijhoud is het ter download aanbieden van een route vrij eenvoudig, en hoef je hier pas echt na te kijken als je (bijna) klaar bent.

Heb je dit niet gedaan dan kan het een aardig rommeltje worden  :P

« Last Edit: Thursday 25 August, 2016, 00:27:42 by MarkA »