Twitch.tv/treinenbasf (ArrivaBas)

*
Hondekop
167 posts
« on: Thursday 16 February, 2017, 09:59:37 »
Ik weet niet of ik dit topic hier mag plaatsen, maar toch wil ik even over mijn eigen livestreams praten.

Ik stream één keer in de twee weken op vrijdag vanaf ± 18:00 tot ± 20:00. Ik speel dan het eerste uur van de stream Train Fever en het tweede uur van de stream wordt aan mijn route in EEP 12 (Hellelstadse Land) gewerkt. Deze streams zijn altijd in de even weken van het jaar. Komende stream (24 februari) valt uit, omdat ik vrijwel direct uit school op vakantie ga. Als een stream uitvalt wordt dit vaak zo snel mogelijk gecompenseerd met een preview door middel van een treinrit. Het kanaal is: https://www.twitch.tv/treinenbasf .
Vanaf medio mei heb ik waarschijnlijk de beschikking over een goede headset en kan ik feedback en kijkersvragen live beantwoorden. Voorlopig kan feedback alleen ingestuurd worden via YouTube door te reageren op de video's of door een berichtje te sturen op Twitch, die ik dan zo snel mogelijk beantwoord.
« Last Edit: Wednesday 29 March, 2017, 01:43:03 by Rubku_NL »

*
Hondekop
167 posts
« Reply #1 on: Tuesday 28 March, 2017, 16:18:31 »
Door middel van deze reply wil ik twee mededelingen vertellen:
Over ongeveer 7 weken word ik 16 en ik heb voor mijn verjaardag een gaming headset gevraagd (weet nog niet welke, aanraders via PM sturen). Vanaf 19 mei (eerste livestream na mijn verjaardag) zal er dus bij de livestreams ook commentaar gegeven worden. Tevens vraag ik ook een Steam-tegoed à 50 euro. Hiervan ga ik sowieso ETS2 kopen en nog wat andere zaken (aanraders welkom, behalve spul van DTG, voldoe ook aan onderstaande specs als je wat weet voor ik geld weggooi ;) ). Hiermee wordt ook een nieuwe serie op YouTube en Twitch geïntroduceerd.
Specs PC:
CPU: Intel i5 4210U tot 2,7 Ghz, GPU: Nvidia Geforce 820M, RAM: 8GB
« Last Edit: Wednesday 29 March, 2017, 01:43:13 by Rubku_NL »

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #2 on: Wednesday 29 March, 2017, 01:42:05 »
Hoi Bas.
Leuk te zien dat je wil gaan streamen! ik raad je wel aan om tegen die tijd, alles even goed op een lijstje te zetten.  (bvb zo als Ik het heb gedaan) nu staat het een beetje door elkaar zeg maar.

Ook raad ik aan om eventueel ook je andere sociale media te vermelden zoals, YouTube en Twitter.

ten slot.
fijne verjaardag alvast en veel succes :)
« Last Edit: Thursday 30 March, 2017, 18:01:24 by Machinist Mike »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Hondekop
167 posts
Re: Twitch.tv/treinenbasf (ArrivaBas)
« Reply #3 on: Wednesday 19 April, 2017, 10:53:50 »
Bedankt voor de tip: Ik heb nu met deze post wel een idee hoe ik het wil aanpakken vanaf vrijdag 19 mei. De stream zal vanaf dan ook voorzien worden van commentaar.

De 1e vrijdag van de maand om 18:00 ga ik Train Fever streamen tot 19:00. Daarna tot 20:00 EEP 12.
De 3e vrijdag van de maand om 18:00 wordt de livestream met Euro Truck Simulator 2 tot 20:00.
Een eventuele 5e vrijdag in de maand wordt NIET gestreamd. Ik zal dan een treinrit in EEP 12 opnemen.

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAZf5xfk9BtdIfFuB6-3Etw
(Hier verschijnen de video's op vrijdagen en zondagen na de stream tussen 20:00 en 21:00, en soms op zaterdag tussen 14:00 en 21:00 ook een OV-video.)

Twitter: https://twitter.com/Bas15501
(Hier verschijnen onregelmatig screens van EEP 12, plus mededelingen mocht een stream uitvallen.)
« Last Edit: Wednesday 19 April, 2017, 10:55:38 by ArrivaBas »