Twitch.tv/ruben01 (Soms bouw aan de Zuidelijke Maaslijn)

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
Twitch.tv/ruben01 (Soms bouw aan de Zuidelijke Maaslijn)
« on: Monday 31 July, 2017, 00:03:27 »
Twitch: https://www.twitch.tv/ruben01

Hallo allen!

Tegenwoordig stream ik, nu ik eindelijk een manier heb gevonden om stabiel te kunnen streamen. Ik stream hoofdzakelijk Train Simulator, maar af en toe ook Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator of OMSI 2. Heel af en toe speel ik nog wel eens Mini Metro. Verder heb ik nog de ambitie om ooit Transport Fever of Civilization V te spelen op stream, maar dat zijn twee games waar ik echt zin in moet hebben.

Wanneer ik Train Simulator stream begin ik vaak met een scenario in Duitsland of Nederland. Daarna mag de kijker beslissen :D Dit kan dus een ander scenario wezen maar ook route bouwen of scenario bouwen als ik hier de tijd voor heb. Eventueel kan dit een andere game zijn. Tevens leuk: Songrequest staat bij mij negen van de tien keer aan! Zolang je het een beetje normaal houdt blijft het aan staan :D

Vaste streamtijden hanteer ik niet. Ik stream wanneer ik zin heb (extra reden om mij te volgen zodat je een melding krijgt wanneer ik live ga ;D ). Neem gerust een keertje een kijkje, iedere kijker waardeer ik :)
« Last Edit: Thursday 28 June, 2018, 21:36:54 by rubentreinfreak »