TreinPunt.NL start met Twitch en zoekt jou!

TreinPunt.NL Administrator
6.194 posts
TreinPunt.NL start met Twitch en zoekt jou!
« on: Friday 16 February, 2018, 17:15:17 »

👉 Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar twitchteam@treinpunt.nl.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

TreinPunt.NL Administrator
1.363 posts
Re: TreinPunt.NL start met Twitch en zoekt jou!
« Reply #1 on: Friday 02 March, 2018, 10:20:45 »
Na weken van voorbereiding is het dan zover: vanavond zal de allereerste livestream van TreinPunt op Twitch van start gaan!

Wat gaat we doen?
Een deel van het TreinPunt team zal met elkaar op pad gaan in de ETS2 multiplayer. Uiteraard zullen de teamleden hierbij ook op de stream te horen zijn. Kom vooral gezellig kijken, en als je vragen hebt kun je die in de chat ook kwijt. :)

Aangezien dit toch een feestelijke gebeurtenis is, zal er bovendien gedurende stream een giveaway plaatsvinden onder de aanwezige kijkers. Hoe en wat blijft nog even een verrassing, maar dit wil je zeker niet missen! ;)

En wat gebeurt hierna?
Na wat hopelijk een feestelijke lancering van het TreinPunt Twitch-kanaal gaat worden, kun JIJ als gebruiker ook via TreinPunt gaan streamen. Hier staat uiteraard een beloning tegenover, in de vorm van TreinPunten, die te besteden zijn in de shop. Het werkt heel simpel: jij meldt je aan met een motivatie, en dan krijg je toegang tot de agenda waarop jij je in kunt tekenen. Hiermee kan iedereen zien wanneer jij live bent. Je krijgt bovendien ondersteuning van een TreinPunt-moderator, die de chat tijdens jouw stream mede in de gaten houdt.

Lijkt je dit wat? Schrijf je vandaag nog in via twitchteam@treinpunt.nl.

Maar eerst gaan we vanavond de wegen in ETS2 gezamenlijk (on)veilig maken. Komt allen vanavond naar https://www.twitch.tv/tpnltwitch!!! :D
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

Scenario bouwer en veel meer
436 posts
« Reply #2 on: Friday 02 March, 2018, 13:28:23 »
Uh ... De 1e stream van TREINpunt is een ETS2 MP stream?!?  ::)
Maar los daarvan suc6  ;)

1.886 posts
« Reply #3 on: Friday 02 March, 2018, 14:11:31 »
Uh ... De 1e stream van TREINpunt is een ETS2 MP stream?!?  ::)
Maar los daarvan suc6  ;)

Helaas wel zo te lezen :(
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

Ja en "de beste stuurlui staan aan wal". Kan je iets beter? Doe het dan zelf.

Offline Jur
TreinPunt.NL Innovatie- en shopmanager
988 posts
« Reply #4 on: Friday 02 March, 2018, 14:15:33 »
Klopt, we willen graag de eerste stream iets samen doen met de kijkers :)

Het TreinPunt.NL twitch kanaal is dan ook niet alleen maar trein. Op het forum bieden we ook meerdere trucksimulators. Die zijn ook van harte welkom op ons kanaal :)

Jur
Download mijn route Zwolle - Roosendaal hier: Klik hier  Join onze discord hier: Klik hier

164 posts
« Reply #5 on: Friday 02 March, 2018, 16:52:39 »
Jammer, had graag meegedaan vanavond alleen heb geen werkende mic op dit moment.  :'(
Het leven is hard, maar een trein is harder...

Offline Jur
TreinPunt.NL Innovatie- en shopmanager
988 posts
« Reply #6 on: Friday 02 March, 2018, 17:14:30 »
Om mee te doen heb je geen microfoon nodig ;)