Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
3 (30%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
4 (40%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
1 (10%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (10%)
Slecht, ik raad hem af.
1 (10%)

Total Members Voted: 10

Train Sim World: Ruhr Sieg Nord is nu beschikbaar

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
Train Sim World: Ruhr Sieg Nord is nu beschikbaar
« on: Saturday 18 August, 2018, 19:44:31 »
Train Sim World: Ruhr Sieg Nord is nu beschikbaar op Steam

De tweede Duitse route DLC is nu beschikbaar. De route loopt van Hagen Hbf naar Finnentrop en omvat daarmee het noordelijke deel van de Ruhr Sieg route, welke 62 kilometer lang is. Naast regionaal personenvervoer is de route ook van belang voor het goederenvervoer in Duitsland.

Voor het personenvervoer is de Baureihe 143 in het verkeersrood meegeleverd. Samen met de Doppelstockwagen kan er in trek-duw formatie gerden worden, want de stuurstandwagen is ook bestuurbaar. Het goederenverkeer wordt getrokken door de Baureihe 185.2 in het verkeersrood, onderdeel van de Traxx familie. Met de meegeleverde goederenwagons is het mogelijk om een houttrein, staaltrein of schuifwandwagentrein samen te stellen.

Bij de route zijn 5 scenario's meegeleverd. Daarnaast kan in Service Mode een trein uit de dienstregeling bestuurd worden. Voor het meegeleverde materieel zijn tevens tutorials beschikbaar.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

*
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
Re: Train Sim World: Ruhr Sieg Nord is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Tuesday 09 October, 2018, 13:52:55 »
Vanaf vandaag is deze DLC ook beschikbaar op de PlayStation 4 en de Xbox One, bekijk de DLC in de desbetreffende stores.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info