Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (14.3%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
3 (42.9%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
3 (42.9%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 7

DB BR 182 Loco Add-On is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Blokkendoos
Je zal maar fotograaf zijn. :D
64 posts
DB BR 182 Loco Add-On is nu beschikbaar
« on: Thursday 11 April, 2019, 17:05:53 »
Train Sim World: DB BR 182 Loco Add-On is nu beschikbaar op Steam

De DB BR 182 is een locomotief met uiteenlopende functies, ongeacht de regio of het beoogde gebruik, en voldoet tegelijkertijd aan de nieuwste normen op het gebied van veiligheid en technologie van die tijd. Deutsche Bahn bestelde 25 van deze locomotieven voor "universeel" werk, waardoor ze een vloot kregen die ze konden gebruiken voor zowel passagiers- als vrachtdiensten in Duitsland en Oostenrijk.

De DB BR 182, samen met andere "universele" vergelijkbare locomotieven, staan ​​bekend als een van de snelst optrekkende locomotieven in de wereld. Niet alleen dat, maar ze staan ​​ook bekend om hun unieke tractiemotoren: wanneer je versnelt, produceert de driefasige motorreeks een fijn afgestemde "Do Re Mi" -melodie, die oploopt tot 13 noten voordat je je settelt in een traditioneler geluid te stellen. Omdat bij typische remmen de tractiemotoren trager worden, is hetzelfde ook in achteruit te zien en geleidelijk af te nemen totdat de locomotief tot stilstand komt.

Note: voor de bijgeleverde content is de Train Sim World®: Rapid Transit benodigd om met deze content te kunnen spelen

Lees meer: hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!