Idd van de hoekselijn, ik speel alleen zo realistisch mogelijk met 3D bovenleiding, zou ik graag meer routes zo zien Is het mogelijk om het zelf aan te leggen? En is daar ook een tutorial van? Heb al gekekn bij route bouw tutorials, vond niks.
Quote from: knopper on Sunday 05 September, 2010, 17:40:01 Idd van de hoekselijn, ik speel alleen zo realistisch mogelijk met 3D bovenleiding, zou ik graag meer routes zo zien Is het mogelijk om het zelf aan te leggen? En is daar ook een tutorial van? Heb al gekekn bij route bouw tutorials, vond niks.Het is zeker mogelijk om ze zelf te leggen... Staat gewoon in de tutorail hoe je objecten met toevoegen en vervolgens te plaatsen, anders hier wel. Veel succes ermee.Dit is gewoon Schiedam Nieuwland.Groetjes,Fabian
(B) dit is verschrikkelijk veel werk.ik denk dat we maar verder moeten gaan met het onderwerp waar wij eerst mee bezig waren.groetjes steven
Omdat het een ongelofelijk k** werkje is. Moet je nagaan hoe lang Ruben er wel niet overgedaan heeft om dit handmatig erin te zetten. Probeer het zelf is en dan wil ik je na een paar kilometer en een emplacement wel horen wat je ervan vond... Groetjes,Fabian