Quote from: nstomjanssen2000 on Friday 14 June, 2013, 09:37:51 Helaas hebben de losse Wadloper-tweetjes (3222 & 3228) een gevarensein dat geen gevarensein is. Daarop komende, een gevarensein is een sein wat bestaat uit twee rode lampen met tenminste één, twee of drie witte (gele) lampen. Het klopt wel
Helaas hebben de losse Wadloper-tweetjes (3222 & 3228) een gevarensein dat geen gevarensein is.
Een normaal Nederlands gevaren sein is, 2 rode sluitseinen en witte lamp Wit rood rood
De TGV -met verschillende pantohoogtes - vind je hier: http://yoyoandfriends.free.fr/html/Automotrices.htmlDe Thalys is bij mijn weten niet opnieuw online.
Leuke screens!
Er moet aardig wat fout gaan wil er een TGV in Laroche-Migennes belanden.
Tevens heb ik je eerdere TGV niet zien aankomen; groeten uit Lyon waar ik even tijdelijk woon.
Prachtig(screen en trein)!Grtjes Remy
Nou, zulke screens horen hier pas thuis.
een bijzondere MSTS screen:werkende ECTS level2 inclusief een soort cruise contol.Op een of andere manier kan dit programma gegevens uit MSTS uitlezen. Dat zou wel een heel veel leuke dingen kunnen gaan opleveren, als je weet hoe dat moet.
Terwijl ik enorm aan het stuntelen ben met de FPS van de normale MSTS, werkt de Rübelandbahn voorbeeldig. Vandaag heb ik een stoptrein van Königshutte naar Blankenburg gereden, met MÁV H-Start materieel, waarbij ik wel 36 screens heb gemaakt. Een selectie staat hieronder, de rest is in een slideshow te zien als je een afbeelding aanklikt.