Microsoft Train Simulator Screenshots #3

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.309 posts
Re: Screenshots MSTS #3
« Reply #390 on: Tuesday 29 September, 2015, 17:06:19 »
Zeker. Maar dan zou ik wel even de moeilijke stukken oefenen in een testroute. Er zitten een paar lastige situaties in dat stuk en ik spreek uit ervaring. Ik heb sommige stukken wel 3 keer overnieuw moeten doen.  >:(

Grtz Steve

Offline MG2
*
Hondekop
165 posts
« Reply #391 on: Tuesday 29 September, 2015, 19:49:25 »
Ik weet wat je bedoeld, dergelijke ervaringen heb ik ook in overvloed. Er zijn idd van die rottige stukken waar je goed mee in de knoop kan raken :-\ Maar omdat ik goed weet te improviseren, en de nodige ervaring heb, weet ik wel hoe ik dergelijke situaties moet aanpakken ;)

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.309 posts
« Reply #392 on: Tuesday 29 September, 2015, 20:24:56 »
Ik heb trouwens een heleboel objecten voor een aantal genoemde trajecten (misschien heb je wel eens gezien dat ik ze ook doe), dus als je zover bent, moet je ff PM'en, dan kijk ik ff wat ik voor je heb.

Offline MG2
*
Hondekop
165 posts
« Reply #393 on: Tuesday 29 September, 2015, 21:29:55 »
Ik heb wel gezien dat Amsterdam - Rotterdam en Rotterdam - Nijmegen in je Rhijnspoorweg+ route zit, dus het zou idd tijd en moeite besparen. Op termijn zie ik wel hoe en wat. Laten we anders via PM verder gaan om het hier on topic te houden ;)

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.309 posts
« Reply #394 on: Tuesday 29 September, 2015, 22:48:21 »
Zoals ik al zei, PM maar tegen de tijd dat je zo ver bent.  ;)

*
Stoomlocomotief
1 posts
« Reply #395 on: Tuesday 27 October, 2015, 20:39:59 »
Can you send me this husa Es64f4

TreinPunt.NL Moderator
Hogesnelheidstrein
Student
3.501 posts
« Reply #396 on: Friday 20 November, 2015, 11:25:13 »

"Gisteren heeft de werkplaats te Roosendaal uit Engeland een locomotief ter bestudering ontvangen. Den locomotief is onlangs buiten dienst gesteld in Engeland en wordt door de werkplaats te Roosendaal uitgebreid bestudeerd of er enkele elementen van den locomotief gebruikt kunnen worden op Nederlandse locs. Hedenochtend is de loc te Dordrecht opgestookt en heeft daar een korte proefrit naar het industrieterrein gereden."
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

*
Stoomlocomotief
40 posts
Re: Microsoft Train Simulator Screenshots #3
« Reply #397 on: Thursday 28 April, 2016, 23:23:17 »
Ik had zomaar even zin om met een Blauwe Engel te rijden.

*
Sprinter
473 posts
« Reply #398 on: Wednesday 02 November, 2016, 12:56:21 »
Mooie machine is de 2205! Leuk!
Hier onderweg met een keteltrein en terug naar het museumterrein.

Groetiez,
Wallie1100

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
914 posts
« Reply #399 on: Wednesday 02 November, 2016, 15:39:00 »
Is het misschien handiger om dit ook bij het MSTS board te doen? Ik was een beetje verward met MSTS en Railworks.

NSVirm

Offline Tom
*
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.376 posts
« Reply #400 on: Wednesday 02 November, 2016, 20:20:11 »
Dit is een algemeen screenshots-board voor alle treinsimulatoren, dus ook voor MSTS. Mooie screens, Wallie!

*
Blokkendoos
The virtual trainspotter.
64 posts
« Reply #401 on: Monday 27 March, 2017, 21:34:55 »
Mijn eerste screenshot post! We gaan terug naar Zuid-Holland in de zomer, een paar jaar voordat WOII uitbreekt.

Een mat'24, in de volksmond 'blokkendoos' genoemd, staat op station Hoek van Holland Haven klaar om te vertrekken richting Maassluis. Tegenwoordig: http://martijnvanvulpen.nl/fotos/nederlandse-stations/417-hoek-van-holland-haven

Onderweg naar Maassluis passeert de trein een onbewaakte overweg op de tegenwoordige Haakweg, die toendertijd naar een veerpont over de Maas leidde. Tegenwoordig ligt de overweg er nog, alleen is ie nu niet meer onbewaakt. Nog net links is de Maas te zien, wiens oevers toendertijd nog haast niet bebouwd waren. Tegenwoordig: http://www.street-view-maps.nl/Haakweg%2C+Hoek+van+Holland%2C+Nederland

Vertrek vanuit Maassluis met Dordrecht als eindbestemming. Menig mens wie station Maassluis kennen zullen dit tegenwoordig nog terug kunnen herkennen. Tegenwoordig: http://www.histvermaassluis.nl/images/pics/Toenennu/32.html
« Last Edit: Tuesday 28 March, 2017, 14:06:58 by R-Road »
Fijne dag,

R-Road