zo niet handig met pc

*
Stoomlocomotief
10 posts
zo niet handig met pc
« on: Saturday 08 June, 2019, 21:38:22 »
Hallo allemaal,

Ik denk dat de vraag al vaker is gesteld maar toch , ik ben zo niet handig met een pc en het lukt me maar niet om überhaupt iets wat op een route lijkt op mijn pc te krijgen en ja ik heb gelezen dat ik alle relevante downloads moet verzamelen. Maar helaas krijg het niet voor elkaar, iemand tips voor me hoe ik dit op een logische manier voor elkaar krijg ??

alvast bedankt ,

mvg martijn

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.306 posts
Re: zo niet handig met pc
« Reply #1 on: Saturday 08 June, 2019, 22:07:00 »
Hoi Martijn, uiteraard helpen we je graag! Het zou echter wel helpen als je aangeeft wat je tot nu toe hebt geprobeerd en wat je niet lukt. Dan kunnen we je gerichter tips geven.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

*
Stoomlocomotief
10 posts
« Reply #2 on: Sunday 09 June, 2019, 11:50:08 »
Nou ik ben nu handleidingen aan het door spitten, want blijkbaar is daar de nodige irritatie over. Dus daar mee begonnen, al een en ander gedownload, mja dan uitpakken en waar laat ik het dan. Ergens in een map staat het, ik dacht het staat er in dus spel geopend maar nergens  te vinden. Dus terug bij af....

mvg martijn

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
775 posts
« Reply #3 on: Sunday 09 June, 2019, 15:28:08 »
Op Youtube zijn verschillende filmpjes te vinden waarin wordt uitgelegd hoe downloads met de hand en met utillities.exe van TS geïnstalleerd kunnen worden.
Vergroot daarmee de kennis over hoe TS op bestandsniveau in elkaar zit.
Dat maakt de installatie van extra assets zoals bijv. gebouwen en repaints een stuk begrijpbaarder.
Enige basiskennis van windows en programma's als winzip, winrar of 7-zip is wel een vereiste.

*
Sprinter
Lid MSTS/RW team
494 posts
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

*
Stoomlocomotief
10 posts
« Reply #5 on: Monday 10 June, 2019, 11:44:46 »
Nou alvast bedankt, ik heb al heel wat gelezen ga vanaaf met wat pagina's open het een en ander proberen.

Dank jullie wel,

Mvg Martijn

*
Sprinter
Lid MSTS/RW team
494 posts
« Reply #6 on: Monday 10 June, 2019, 13:52:52 »
Het gaat je vast lukken Martijn.
Suc6

*
Stoomlocomotief
10 posts
« Reply #7 on: Monday 10 June, 2019, 16:27:09 »
Hmmm dat hoopte ik ook, vol goede moed begonnen mja route gedownload op zoek gegaan naar bestandje utileties manager.... Nergens te vinden. De gedownload route proberen te vinden op m'n pc en die staat er dan niet. Mijn broek zakt af... Heb ut maar opgegeven 🙄😢

*
Sprinter
Lid MSTS/RW team
494 posts
« Reply #8 on: Monday 10 June, 2019, 23:21:16 »
Kom op martijn, niet zo snel opgeven.
Die utilities.exe staat standaard in deze map;
(Tenzij je bij installatie een ander path hebt opgegeven.)

C:/program files (x86)/steam/steamapps/common/Railworks/

Als je zaken heb gedownload, kijk dan in je download map middels je verkennen programma.