Veel fouten in scenario

*
Blokkendoos
68 posts
Veel fouten in scenario
« on: Monday 15 July, 2019, 17:15:27 »
Beste mensen,
Zomaar een vreemd, nieuw probleem. Ik heb sinds afgelopen week enorm veel problemen in de scenario maker. Ik bouw al jaren scenario’s, altijd zonder problemen. De laatste week heb ik oa op de hsl route bij het bouwen van scenario’s geen enkel probleem - totdat - ik het scenario start. Dan krijg de foutmelding met (service X - many failures) (service 7 is blocked by service 1 (oid)) terwijl er niks is veranderd in ts. Weten jullie misschien de oorsprong van het probleem?

*
Sprinter
Bouwer van de route Noord-Oost Nederland
280 posts
Re: Veel fouten in scenario
« Reply #1 on: Monday 15 July, 2019, 17:32:51 »
Hoi, een antwoord heb ik niet, maar zou je met een situatie kunnen komen, met bijvoorbeeld plaatjes van de treinen en de routes die moeten komen? Of zoals je ze hebt ingesteld in de scenario maker?

Mvg Rommy

*
Hogesnelheidstrein
7.797 posts
« Reply #2 on: Monday 15 July, 2019, 17:35:59 »
De oorsprong ervan weet ik niet maar dat kan maar zo gebeuren dat het scenario geen fouten geeft en er na een herstart fouten naar voren komen.
Het enigste wat te doen is de fouten proberen te herstellen die aangegeven worden, anders geen goed werkend scenario. ;)
Er hoeft bijv. maar een AI trein een conflict te geven die andere AI treinen weer beïnvloeden.
Ofwel heb je de conflict trein gevonden dan kan de rest ook ineens goed zijn.
« Last Edit: Monday 15 July, 2019, 17:42:25 by trainsxp »

Groeten trainsxp

*
Blokkendoos
68 posts
« Reply #3 on: Tuesday 16 July, 2019, 06:37:29 »
Dank beide, ik ga zoeken.

*
Blokkendoos
68 posts
« Reply #4 on: Monday 22 July, 2019, 19:53:34 »
Helemaal goed gekomen, mijn eigen spelerstrein bevatte een fout. Dank voor de hulp. 👍🏻