Twee vragen

hallo
45 posts
Twee vragen
« on: Thursday 11 October, 2018, 12:21:58 »
Hallo ik heb twee vragen ten eerste van rubku_nl trainspotting at harderveld Smilde waar download je het scenario ten tweede waar ken ik de eanos x52 downloaden of kopen de eanos x52 van rangeren bijvoorbeeld sloe en Roosendaal

**
Route creator
7.042 posts
Re: Twee vragen
« Reply #1 on: Thursday 11 October, 2018, 12:34:53 »
......, ten tweede waar ken ik de eanos x52 downloaden of kopen de eanos x52 van rangeren bijvoorbeeld sloe en Roosendaal

Nou welke je precies nodig hebt voor bv. een scenario weet ik niet maar hier staan er wel een stuk of wat:
https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=list;id=1630

Groeten trainsxp

hallo
45 posts
Re:  Twee vragen
« Reply #2 on: Thursday 11 October, 2018, 14:26:07 »
En nog iets ik heb de br 266 van steam gekocht maar is ik dan een scenario start dan staat er geen locomotief maar wel cabine en ik hoor geluid hoe kan ik dit oplossen dank je

**
Route creator
7.042 posts
« Reply #3 on: Thursday 11 October, 2018, 15:26:13 »
Ja, als het een repaint betreft is het vrijwel altijd gebaseerd op een originele loc, in dit geval dus de BR 266.
Als dat zo is zit er meestal een handleiding bij de repaint waarin geschreven staat hoe te werk te gaan.
En daar is oa. in te lezen dat je zg. .GeoPcDx bestanden van de originele loc moet copy, en paste naar de repaint.

hallo
45 posts
« Reply #4 on: Thursday 11 October, 2018, 15:44:40 »
en de eanos x52 is kuju is kuju steam

**
Route creator
7.042 posts
« Reply #5 on: Thursday 11 October, 2018, 15:51:07 »
Hoezo ..... is kuju is kuju steam?
Trouwens heb je wel het European Loco & Asset Pack wat bij Steam te koop is omdat daar de Kulu map inzit waar je het over hebt?

Ps. zo niet voor je gaat kopen, het zit ook in diverse wat oudere payware route add-ons!

hallo
45 posts
« Reply #6 on: Thursday 11 October, 2018, 17:17:01 »
en waar ken ik de eanos x52 kuju dan kopen of downloaden

hallo
45 posts
« Reply #7 on: Thursday 11 October, 2018, 17:56:24 »
oh en nog iets als ik de z wagons open ken ik hem niet openen omdat er een virus of een andere malware in zit hoe kan ik dit oplossen dank je

**
Route creator
7.042 posts
« Reply #8 on: Thursday 11 October, 2018, 18:18:42 »
Het European Loco & Asset Pack is hier te koop:
https://store.steampowered.com/app/24010/Train_Simulator/
klik daar onder Downloadbare inhoud voor dit spel op Alles weergeven

En daar zit de kuju eanos x52 ook standaard in die voor sommige repaints is vereist.

En zoals gezegd het pack zit ook in diverse routes, kijk daarvoor hier:
https://www.treinpunt.nl/forum/train-simulator-2017-scenario's-algemeen-overig/european-loco-asset-pack-us-loco-asset-pack/msg279831/#msg279831

En die z wagons waar heb je die vandaan (een downloadlink) dan kunnen wij dat eens checken aangaande een virus enz.

hallo
45 posts
« Reply #9 on: Thursday 11 October, 2018, 19:18:31 »
hoe moet ik dit oplossen de virus

**
Route creator
7.042 posts
« Reply #10 on: Thursday 11 October, 2018, 19:23:47 »
Nja, dat weet ik niet, is het wel een virus of loos alarm dat ik dus niet kan checken als jij geen downloadlink/site meld waar je het vandaan hebt zoals gevraagd in mijn vorige bericht.

2.267 posts
« Reply #11 on: Thursday 11 October, 2018, 19:28:15 »
hoe moet ik dit oplossen de virus

Dat is geen virus maar loos alarm. Dus gewoon even je virusscanner uitzetten tijden de installatie. (zoek een op het forum naar dit onderwerp ;) )

hallo
45 posts
« Reply #12 on: Thursday 11 October, 2018, 21:08:38 »
als ik train simulator start staat de van train simulator 2019 er wel en alles over train simulator 2019 maar niet de routes of loco maar ik heb wel de ice 3 gekocht maar er staan geen andere scenario s van hoe kan ik dit oplossen dank je

hallo
45 posts
« Reply #13 on: Friday 12 October, 2018, 14:33:37 »
Hoe ken het als ik train simulator 2019 start geen locos en routes staan
De Nederlandse routes en treinen staan er gewoon op
« Last Edit: Friday 12 October, 2018, 14:44:31 by Supercitroen, Reason: Bij het toevoegen van een opmerking aan je vorige post graag de "verander"-optie gebruiken en geen nieuw bericht plaatsen »

2.267 posts
« Reply #14 on: Friday 12 October, 2018, 15:23:35 »
Je moet wel even kijken onder welke "tab" je naar een route zoekt. Het kan best zijn dat je bij Quick drive niets ziet en bij standaard wel.

Maar in principe moeten de basis routes die horen bij de versie die je hebt aangeschaft, aanwezig zijn.

hallo
45 posts
« Reply #15 on: Friday 12 October, 2018, 15:32:47 »
bij mij is dat niet

hallo
45 posts
« Reply #16 on: Friday 12 October, 2018, 15:59:30 »
en welke wagons heb je nodig voor dit scenario neuss antwerpen crossrail

hallo
45 posts
« Reply #17 on: Friday 12 October, 2018, 17:48:58 »
en nog iets ik heb ts 2019 geinstaleert toen ging de taal nederlands naar engels ik probeeer alles te doen en nu staat er constand bij train simulator alleen things not leaded hoe kan ik dit weer in het nederlands krijgen

2.267 posts
« Reply #18 on: Friday 12 October, 2018, 18:49:30 »
en welke wagons heb je nodig voor dit scenario neuss antwerpen crossrail

Zit daar geen handleiding bij dan?  :-X

hallo
45 posts
« Reply #19 on: Saturday 13 October, 2018, 09:20:41 »
en waar download ik deze loc

captrain v100
« Last Edit: Sunday 14 October, 2018, 15:20:10 by RemkoH »

hallo
45 posts
« Reply #20 on: Saturday 13 October, 2018, 20:48:09 »
waar koop of download ik de wagons van de stuktton ns 6400 een onderhoudstrein

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
682 posts
« Reply #21 on: Sunday 14 October, 2018, 15:29:59 »
De Strukton uitvoering zit in het NS6400 pakket van Christrains.
Deze is hier te krijgen:
https://www.treinpunt.nl/shop/nl/home/74-christrains-serie-6400.html?search_query=christrains&results=27

Welke wagons bedoel je?
Als het gaat om de wagons in dit plaatje, dan zijn het de wagons uit 3D Zug's Spezialfahrzeuge Pack

« Last Edit: Sunday 14 October, 2018, 15:34:21 by RemkoH »

hallo
45 posts
« Reply #22 on: Sunday 14 October, 2018, 17:46:35 »
ik wil graag munich ausburg downloaden maar dan moet ik allemaal sites downloaden en daar komen virussen door en als ik het gelijk download dan staat het niet op train simulator hoe ken ik munich ausburg het beste downloaden wil iemand mij alstunlieft helpen dank je

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
600 posts
« Reply #23 on: Sunday 14 October, 2018, 17:53:05 »
ik wil graag munich ausburg downloaden maar dan moet ik allemaal sites downloaden en daar komen virussen door en als ik het gelijk download dan staat het niet op train simulator hoe ken ik munich ausburg het beste downloaden wil iemand mij alstunlieft helpen dank je
:-X

even een vraag heb je TS via steam?
Zo nee dan kunnen wij je niet veder helpen!
Zo ja dan moet je gewoon de route kopen op steam deze is tot 22 oktober 2018 in sale met 50% korting.
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

hallo
45 posts
« Reply #24 on: Sunday 14 October, 2018, 18:02:58 »
ja ik heb train simulator die route is wel heel duur

oh en er zijn meer fictivas maar waar kun je deze downloaden ik krijg dan een melding bestand bestaat niet
« Last Edit: Sunday 14 October, 2018, 18:06:28 by RemkoH »

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #25 on: Sunday 14 October, 2018, 18:13:15 »
Op dit moment is er één versie van de route Fictiva in omloop (een update is in aanbouw, wanneer die komt is aan de bouwer). De huidige versie is 2.1, en is hier te halen.

Lees voordat je gaat rijden goed de handleiding, je hebt inderdaad München-Augsburg nodig die je op Steam kunt kopen. Als je hem via Steam koopt, let op aanbiedingen. Zoals Rubku_NL hierboven al aangeeft, de route is nu 50% afgeprijsd. Als je Train Simulator, of de route München-Augsburg via Steam koopt, zitten hier zeer zeker geen virussen in. Ook het bestand van de route Fictiva hier op TreinPunt is virusvrij.

Dus ik word wel erg nieuwsgierig nu hoe het kan dat je zoveel last van virusmeldingen hebt...
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

hallo
45 posts
« Reply #26 on: Sunday 14 October, 2018, 18:18:35 »
ik ken de z wagons door de virus niet installeren en rubku nl had een scenario train spotting on harderveld smilde waar download je dit scenario

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
682 posts
« Reply #27 on: Sunday 14 October, 2018, 18:25:34 »
ja ik heb train simulator die route is wel heel duur
Train Simulator zou je niet als een game, maar als een hobby moeten zien. En hobby's kosten geld.
Je koopt wat je wil (aan te raden is om dat in de diverse sales te doen) en laat de rest voor wat het is.

ik wil graag munich ausburg downloaden maar dan moet ik allemaal sites downloaden en daar komen virussen door en als ik het gelijk download dan staat het niet op train simulator
Routes die op Steam te koop zijn zullen op iedere andere willekeurige website (behalve de DTG webshop) illegaal zijn. Zeker als ze daar gratis aangeboden worden. De routes zullen, wanneer op zo'n site gedownload, ook niet te gebruiken zijn door de beveiliging die in Steam/Train Simulator is ingebouwd.

ik ken de z wagons door de virus niet installeren
De Z-wagons van Christrains kunnen een false positive melding geven in de virusscanner.
Heb je het product gekocht in één van de officiële webshops waar Christrains dit product aanbiedt, schakel dan de virusscanner tijdelijk uit wanneer het product wordt gedownload en geïnstalleerd.

rubku nl had een scenario train spotting on harderveld smilde waar download je dit scenario
Het scenario "train spotting at harderveld smilde" is niet gepubliceerd en dus niet te downloaden.
« Last Edit: Monday 15 October, 2018, 01:45:24 by RemkoH »

**
Route creator
7.042 posts
« Reply #28 on: Sunday 14 October, 2018, 18:31:57 »

even een vraag heb je TS via steam?

ja ik heb train simulator ....

Ja dat snappen wij, maar .... je draait om de vraag heen, en is geen antwoord op de vraag van Rubku_NL
Want als je begint met "ik wil graag munich ausburg downloaden maar dan moet ik allemaal sites downloaden en daar komen virussen door" slaat bij ons het wantrouwen toe en krijg je die vragen en nu ook van mij.
Kortom speel je TS 2018 ja dan nee legaal?

2.267 posts
« Reply #29 on: Sunday 14 October, 2018, 18:52:09 »
Geef nou eerst eens antwoord op de gestelde vraag, "heb je een legale versie van Railworks" ja of nee?  ::)