Train Simulator

37 posts
Train Simulator
« on: Sunday 11 November, 2018, 12:53:45 »
Ik heb een vraagje, ik heb al erg lang train Simulator op de laptop en elke keer als ik het spel opstart dan loopt hij vast, heb nog wel de laatste cd rom ervan, moet ik dan eerst een backup maken op steam? Heb veel routes en treinen gekocht en vindt het jammer dat ik het niet meer kan spelen. Hij heeft het altijd gedaan. Of kan ik het spel ook verwijderen van steam en weer opnieuw erop zetten. Heb de cd rom van 2017. Kan iemand mij helpen?

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.788 posts
Re: Train Simulator
« Reply #1 on: Sunday 11 November, 2018, 14:33:58 »
Ik zou wel een backup maken van de assets map...... anders kun je denk ik na het installeren alles opnieuw installeren wat niet van DTG is.

**
Route creator
7.031 posts
« Reply #2 on: Sunday 11 November, 2018, 14:42:18 »
Probeer eens om de naam .......\Steam\SteamApps\common\railworks\ te wijzigen naar bv. railwork. (voor backup gebruik)
Laat dan via Steam de spel cache controleren op fouten, dan is de kans aanwezig dat je een compleet nieuwe railworks map krijgt + aangekochte Steam addons.
Dit gaat natuurlijk alleen op als er genoeg ruimte op de schijf is!

Groeten trainsxp

37 posts
« Reply #3 on: Sunday 11 November, 2018, 14:56:38 »
Moet ik dan eerst een backup maken en dan de naam veranderen

**
Route creator
7.031 posts
« Reply #4 on: Sunday 11 November, 2018, 15:04:19 »
Nee, gewoon de naam wijzigen naar railwork en die gebruik je dan als backup om bestanden terug te zetten mocht er op deze manier een nieuwe railworks map geplaatst worden. ;)