RSC HALL PACk

113 posts
RSC HALL PACk
« on: Sunday 19 August, 2018, 14:46:05 »
hoi allemaal,
ik heb een tijdje geleden wat vragen gesteld over de RSC hall pack. nu weet ik uit jullie berichten dat hij niet meer via steam te krijgen is. nu is mijn vraag: heeft iemand nog een ander idee voor de RSC hall pack?

groetjes,
Tobias

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
706 posts
Re: RSC HALL PACk
« Reply #1 on: Sunday 19 August, 2018, 15:05:52 »
Het RSC Hall Pack is zoals je inderdaad al aangaf niet meer op Steam verkrijgbaar.

Je kunt als enige zoeken naar een mogelijkheid om een Steam Key te bemachtigen via een 3rd party, maar er zijn helaas geen verkopers dit aanbieden, dus het originele pakket zul je helaas niet in handen kunnen krijgen.

Dus het beste is wat je kunt doen naar een vergelijkbare Steam Loco kijken die op Steam of 3rd party sites verkrijgbaar is.
Je kunt hiervoor bij Steam Sound Supreme kijken bijvoorbeeld: http://www.steamsoundssupreme.com

Houd er rekening mee dat deze dus niet uit het 'Hall Pack' zijn en dat je als je een scenario hebt die dat pack gebruikt, even via RW_Tools de locomotieven moet uitwisselen.
Ook dus eventuele repaints (dacht dat je topic ging over de 'harry potter' repaint?) zullen dan ook niet werken.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

113 posts
« Reply #2 on: Sunday 19 August, 2018, 15:17:26 »
Hoi Rob,
Het ging inderdaad om de repaint. Helaas. maar dan weet ik weer genoeg.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Tobias

113 posts
« Reply #3 on: Tuesday 11 December, 2018, 15:44:11 »
Hoi allemaal,

Dit is mijn allerlaatste vraag over de hall pack. (Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar ik wil zo graag de harry potter hogwarts Express.) Is het toegestaan dat als iemand de RSC HALL pack heeft,die hem dan naar mij door mag sturen omdat steam er simpelweg afstand van heeft gedaan, of is steam nog wel eigenaar?

Ik hoop dat het mag :) en dat iemand hem heeft.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
Tobias.

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
600 posts
« Reply #4 on: Tuesday 11 December, 2018, 16:55:23 »
Steam is alleen een verzammel en verkoop punt.
DTG is de eingenaar.
het verspreiden van die Pack is ondanks dat niet meer op steam of DTG store tekoop is niet toegestaand.
Of je zou toesteming moeten hebben maar de kans is extreme kleine.
een reden waarom somige DLC mogelijk niet meer online staat kan verschillende reden zijn:
1 de DLC is niet lange werkt in de huide versie, en kost te veel tijd op het te update.
2 de DLC was geen succes.
3 er is een nieuwe versie van gemaakt

ik weet dat er diverse Hall locomotive nog op steam zijn.
onder andere in:
Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On
Settle Carlisle Specials Add-On
West Somerset Railway Route Add-On

de kende Harry Potter Burg zelf zit in de route: West Highland Line Extension Route Add-On
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

113 posts
« Reply #5 on: Tuesday 11 December, 2018, 17:04:34 »
Hoi Rob,
Helemaal duidelijk. Ik weet weer genoeg.
Groetjes,
Tobias