Rare error?!

*
Stoomlocomotief
1 posts
Rare error?!
« on: Thursday 11 July, 2019, 16:18:51 »
Hallo allemaal,

ik krijg de hele tijd deze foutmelding kan iemand mij misschien helpen? https://gyazo.com/ab8b955c9c138d822ebfc29b9c635a21

Niet letten op de SLT error  :)

TreinPunt.NL Downloadmanager
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
685 posts
Re: Rare error?!
« Reply #1 on: Thursday 11 July, 2019, 18:01:48 »
Hoi marwimcash
welkom op het forum.

Het eerst wat ik vermoed is dat je nog niet de laatste versie van Christrains SLT heb.
Dit kan onder andere de reden zijn waarom je die andere foutmeldingen krijg.
Daarom is het altijd wijs om te zorgen dat je alle benodigdheden heb voor het goed werken van een scenario & goed op te letten dat het scenario wel voor die Route versie gemaakt is.

Kun je ons misschien vertellen om wel scenario dit gaat?
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Stoomlocomotief
27 posts
Re: Rare error?!
« Reply #2 on: Tuesday 16 July, 2019, 15:08:31 »
Het eerst wat ik vermoed is dat je nog niet de laatste versie van Christrains SLT heb.
Die 'broken consist' error kan je altijd krijgen, ookal is je trein up to-date. Deze error is meestal erg verwarrend, de consist kan per ongeluk in elkaar zijn gespawned, of iets dergelijke. Om toch het scenario te kunnen spelen kan je op 'F2' drukken en dan op 'save' klikken, het is meestal dan wel een 50/50 kans dat het werkt.

(Een andere oplossing is om naar de coordinaten te gaan waar je 'broken consist' staat, dus in jou geval bijvoorbeeld: '4.670984, 52.276768) en kijken of er idd iets met de consist aan de hand is.)

Mvg, Rik