Raildriver en bol.com

*
Sprinter
227 posts
Raildriver en bol.com
« on: Wednesday 12 December, 2018, 13:58:26 »
Hoi allemaal,
Ik ben van plan om te sparen voor de raildriver. Nu kan ik hem voor 176 euro kopen via raildriver.com maar ook via bol.com. wat is handig? Want raildriver moet vanaf  het buitenland naar mij en bol.com is al in Nederland. Maar nu zie ik twee keer de raildriver staan bij bol.com en hij is ook meteen 225 euro.  En zit er verschil tussen?

Hier de linkjes: https://www.bol.com/nl/p/raildriver-cabine-desktop-trein-simulator-controller-pc/1004004012316736/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=kbi4WzTTxcipyNNHr1tBfg.1.2.ProductImage

https://www.bol.com/nl/p/aerosofttrain-simulation-rail-driver-controller-pc/9200000024773677/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=kbi4WzTTxcipyNNHr1tBfg.1.3.ProductPageUrl

Groetjes,
Tobias

*
Hogesnelheidstrein
7.939 posts
Re: Raildriver en bol.com
« Reply #1 on: Wednesday 12 December, 2018, 18:16:35 »
Een Raildriver heb ik niet maar dat zal toch geen verschil maken waar je hem koopt.
Persoonlijk zou ik voor de goedkoopste gaan, mja jij moet het uiteindelijk betalen. ;D

Oja, hier de driver van Raildriver.com waar je het over hebt maar geen link geeft. ;)

Groeten trainsxp

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
850 posts
« Reply #2 on: Wednesday 12 December, 2018, 19:44:44 »
Direct via Raildriver.com zou niet gaan, die versturen alleen binnen de Verenigde staten, dus je moet sowieso kijken op Nederlandse sites of bijvoorbeeld via Aerosoft 219 euro (betaal je denk ik nog wel iets meer BTW, aangezien daar maar 19% is).
Dus de 225 euro prijs klopt wat je ervoor betaald.

Ook moet je even afvragen of je een raildriver nog wilt hebben, of je genoeg materieel hebt wat je kunt gebruiken.
Van Chris of de RT1800 werken grotendeels prima.
Maar bijvoorbeeld de BR 186 van Chris kun je niet bedienen met de raildriver. Tevens geavanceerde locs/materieel van Armstrong Powerhouse en Virtual Railroads werkt er niet mee.

Dus vraag je eerst af of je hem gaat gebruiken en tegen de kosten opweegt van de raildriver.
Niet dat je straks een grote smak met geld uitgeeft en er toch weinig mee doet.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Sprinter
231 posts
« Reply #3 on: Wednesday 12 December, 2018, 20:07:57 »
Als ik dit zo lees, dat er een aantal locs niet met de Raildriver bediend kunnen worden, vraag ik mij nu af wat dan het beste alternatief is naast het gebruik van het toetsenbord/muis. Of blijft dit dan toch het prettigste werken.

*
Sprinter
227 posts
« Reply #4 on: Wednesday 12 December, 2018, 20:40:10 »
Oké bedankt voor jullie reacties,
Ik ga even kijken of het de moeite waard is voor het geld.
Maar dan weet ik in ieder geval genoeg.

Groetjes,
Tobias

*
Hogesnelheidstrein
7.939 posts
« Reply #5 on: Wednesday 12 December, 2018, 21:27:02 »
Direct via Raildriver.com zou niet gaan, die versturen alleen binnen de Verenigde staten, ..........

Hmm, hoe moet ik dat zien?
Want als ik hem bij Raildriver.com wil bestellen moet je een lijst invullen en kun je onder Billing Country: landen uit de hele wereld kiezen waaronder Netherlands..
Ofwel als je hem vanaf Nederland niet kan kopen waarom staan alle landen er dan in? ;)
« Last Edit: Wednesday 12 December, 2018, 22:59:16 by trainsxp »

*
Hondekop
138 posts
« Reply #6 on: Wednesday 12 December, 2018, 22:35:22 »
goeienavond,
Is het niet zo, dat als je in de  VS bestelt ,dat je dan, als de post de raildriver aflevert. Je de invoer rechten er nog bij moet betalen. En er dan alsnog 50 eurie bijkomt. Lijkt mij dat Bol.com dit ook zo berekent heeft.  Ik weet niet, wat rubku op zijn twitch site gebruikt, is dit ook geen raildriver.  Ik zag hem op een engelse site,ook voor rond de  200 euro. greetz john