Niet werkende route

*
Stoomlocomotief
6 posts
Niet werkende route
« on: Friday 31 May, 2019, 08:25:53 »
HELP. wie kan mijn helpen aan de volgende bestanden. "Train Simulator 64bit - Setup_audio.bat."
  Via DTG krijg ik een niet werkende link en verder geen support , maar dat ben ik onderhand wel gewent van DTG. Het gaat om de route Köblitzer Bergland 3 reloaded die zowel in 32 bit en 64 bit gelijk al vast loopt en de PC op slot zet. Eindelijk na een half jaar ben ik via Siegfried Derks erachter gekomen dat komt door die ontbrekende batch file. Deze file hoort in de lokale bestanden te staan van TS. Dus ik hoop dat iemand mijn via deze weg aan de file kan helpen.

*
Hondekop
176 posts
Re: Niet werkende route
« Reply #1 on: Friday 31 May, 2019, 08:31:17 »
eeh.. Als het in je lokale bestanden van TS hoort te staan kun je toch een steam verificatie doen en dan wordt die automatisch terug geplaatst?

Edit: Aangenomen dat je TS via Steam gekocht hebt..

*
Stoomlocomotief
6 posts
« Reply #2 on: Friday 31 May, 2019, 09:07:39 »
heb dit al 2 maal gedaan en geen succes.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.008 posts
« Reply #3 on: Friday 31 May, 2019, 09:26:51 »
Je bedoeld deze 2 Setup_Audio. bat en RailWorks64.exe die moeten gewoon in je directory van Railworks staan.
waarvan ze Setup_Audio.bat er later hebben toegevoegd en daar kun je op klikken en dan zie je optie 1 voor 32- en 2 voor 64bit.
En als je niet de RailWorks64.exe heb dan denk dat je Computer de 64bit versie niet aan  kan ivm misschien te weinig geheugen  (noem maar wat).

Edit: heb al eens geprobeerd de instellingen wat lager te zetten bij deze route Köblitzer Bergland 3 reloaded.
« Last Edit: Friday 31 May, 2019, 09:34:28 by cleo259 »
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
833 posts
« Reply #4 on: Friday 31 May, 2019, 14:25:11 »
Köblitzer Bergland v3 Reloaded heeft problemen binnen de 64-bit versie, op een bepaalde plek kan dit ervoor zorgen dat de game vastloopt en wordt daarom aangeraden om in 32-bit te doen.
Heb ook al eens melding gezien dat de 32-bit versie dat ook heeft bij een aantal, maar zelf heb ik deze de laatste tijd niet gereden, dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Ondanks dat, raad ik aan om 64-bit van RailWorks te gebruiken als je alleen scenario's maakt en speelt.
Route bouwen zou ondertussen ook moeten functioneren, maar de meeste route bouwers zitten alsnog in 32-bit.

De 'Batch file' waar je het over hebt, is een simpele die alleen een bestand kopieert en overschrijft voor 'OpenAL32.dll', voor de audio en zou bij een verificatie van Steam er bij moeten zitten. Er waren de eerste paar dagen wat problemen, niet iedereen had hem.

Je kunt dit ook handmatig doen, volg hierbij de volgende stappen.

1) Ga naar je RailWorks map en open vervolgens "\Install\OpenAL".
2) Als je 32-bit wilt spelen, open de "32-bit" map en als je 64-bit wilt spelen (aanbevolen) de "64-bit" map.
3) Kopieer de "OpenAL32.dll" en zet deze in je hoofdmap van RailWorks (waar RailWorks.exe staat) en vervang het bestand.

Dat is alles wat de batch file doet, het kopieren en vervangen van een bestand.
Reden voor 2 versies is dat als je 64-bit Train Simulator opent met de 32-bit OpenAL, kan het zijn dat je audio niet goed functioneert. Dus wat zacht is, of alleen links of rechts te horen is.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Hogesnelheidstrein
1.011 posts
« Reply #5 on: Friday 31 May, 2019, 15:13:45 »
Het goeie nieuws is wel dat er binnenkort een update komt van deze route door SAD. Mogelijk is dan ook het 64bit probleem aangepakt.

*
Intercity
709 posts
« Reply #6 on: Friday 31 May, 2019, 17:14:07 »
Bedankt Rob voor je simpele en heldere uitleg.
Alles wat handmatig te doen is, heb je tenminste zelf controle op.
vr.gr.
Ruud