Installatiefout bij Projekt Roter Knopf

*
Stoomlocomotief
34 posts
Installatiefout bij Projekt Roter Knopf
« on: Saturday 16 March, 2019, 17:49:42 »
Deze route wordt op Rail-sim.de enorm geprezen. Freeware met weinig payware en weinig freeware assets.
Alles was te vinden en te installeren, behalve de route .rwp. Ik krijg de nog nooit aan mij vertoonde foutmelding:
..........Kan een gedeelte van het pad Programfiles\steam\steamapps\content\niet vinden.

Het pad zou goed moeten zijn, maar bij de melding mis ik nog delen van het pad common, railworks.

Een fout in het rwp lijkt mij onwaarschijnlijk, want anderen is dat wel gelukt.
Inmiddels wel een mail gestuurd naar de bouwers maar nog niets gehoord.

groeten Wim

*
Hogesnelheidstrein
5.134 posts
Re: Installatiefout bij Projekt Roter Knopf
« Reply #1 on: Saturday 16 March, 2019, 20:05:08 »
Al geprobeerd rwp te openen als zip bestand met winar, 7zip of ander programma dat zip bestanden kan openen. Dan kun je handmatig installeren ipv utilities te gebruiken.

*
Stoomlocomotief
34 posts
« Reply #2 on: Sunday 17 March, 2019, 19:38:26 »
Ga ik morgen doen en kijk ik wat erin zit.
Bedankt voor de reactie.
Ik meld het verloop.

groeten Wim

*
Stoomlocomotief
34 posts
« Reply #3 on: Sunday 17 March, 2019, 19:51:11 »
Kon het niet laten en meteen geprobeerd. Door toeval maar eens bij winrar op de sfx knop gedrukt en daar verschijnen nu 2 bekende mappen: Assets en Content.

Ooit heb ik dat onderbrengen bij Railworks fout gedaan en bleef met 2 assets mappen zitten.
Volgens mij moet ik met de rechtermuisknop op assets gaan staan en dan kopiëren en dan slepen naar de map Railworks (niet assets. Maar welke melding komt er dan, zodat ik zeker weet dat het goed gaat.

OF moet ik de map Assets gewoon slepen naar de map Railworks en komt er dan nog een meldung of er iets overgeschreven mag worden of zo en wat moet ik dan kiezen.

Ik ben daar erg onzeker in, sorry

vriendelijke groet
Wim Frankhuijzen

*
Stoomlocomotief
34 posts
« Reply #4 on: Tuesday 19 March, 2019, 13:10:14 »
Alles goed afgelopen. Aanbevelenswaardige route!
groeten Wim

*
Hogesnelheidstrein
5.134 posts
« Reply #5 on: Tuesday 19 March, 2019, 13:15:28 »
't is je al gelukt, mooi.
Als je zorgt dat de mappen samengevoegd worden en je zit goed.
Dus niet een asset map in de bestaande asset map plaatsen.
Qua overschrijven moet je eigenlijk even goed opletten welke versie van de bestanden de nieuwste is.
Het is sowieso aan te raden op deze manier te installeren ipv via utilities. Utilities overschrijft de oude bestanden namelijk altijd.

*
Stoomlocomotief
34 posts
« Reply #6 on: Wednesday 20 March, 2019, 10:57:24 »
Bedankt voor je advies. Het is een beetje lastiger, maar als je maar oplet gaat het goed. Dank

Wim