Hoe kan ik de computer weer herstellen

hallo
45 posts
Hoe kan ik de computer weer herstellen
« on: Thursday 06 December, 2018, 13:57:29 »
Hallo mijn computer die start ineens niet meer en doet het ook niet meer elke keer als ik hem opstart staat er : de computer die heeft een fout en doet het hierdoor start niet meer en ik heb ook op alle gevaabdered opties gedrukt maar dan doet ie ook niks ik heb de hele dag niet op de computer kunnen zitten op heb hem ook al een paar opnieuw opgestart en op computer opnieuw instellen gedrukt en dat doet ie zelfs niks meer heb ik toch een virus op mijn computer hoe kan ik dit oplossen dank je

16 posts
Re: Hoe kan ik de computer weer herstellen
« Reply #1 on: Thursday 06 December, 2018, 15:52:38 »
Hallo Lars,

Even een paar vragen zodat de situatie voor mij even wat duidelijker wordt:

-Wanneer krijg je dat te zien? Is het voordat Windows opstart of voordat je het bureaublad te zien krijgt?
-Heb je iets gedaan met Train Simulator en doet je pc het hierna niet meer? Zo ja wat heb je precies gedaan?
-Kun je misschien een foto maken zodat we zien wat er precies voor melding is?

Je zegt de pc doet niks meer, ook geen mogelijkheid om hem in veilige modus op te starten? :)

TreinPunt.NL Moderator
Student
3.479 posts
Re: Hoe kan ik de computer weer herstellen
« Reply #2 on: Thursday 06 December, 2018, 16:15:54 »
Helaas zijn wij als Treinpunt geen supporthelpdesk voor kapotte computers. Op afstand helpen kan soms meer kwaad doen dan goed.

Mijn advies: neem contact op met de lokale computerwinkel om de computer na te kijken, dan heb je de grootste kans dat je computer gered kan worden.

Omdat we als Treinpunt.nl hier niet de plaats voor is sluit ik nu dit topic
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!