Help

1 posts
Help
« on: Thursday 25 October, 2018, 15:42:31 »
Hallo, Ik heb een vraagje voor de ervaren route gebruikers onder ons. Ik ben al 3 jaar bezig om een nederlandse route te krijgen. Maar misschien zou iemand mij een nederlandse route kunnen toesturen die je kan gebruiken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen Helpen om mij na 3 jaar te verlossen.

Mvg, Julius

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
682 posts
Re: Help
« Reply #1 on: Thursday 25 October, 2018, 16:27:25 »
Hallo Julius,

Al 3 jaar bezig? :o
Ik weet dat sommige routes veel extra downloads nodig hebben. Maar dat de lijst zo lang kan zijn wist ik niet ;)

De Nederlandse routes die hier op TreinPunt te vinden zijn hebben allen een handleiding waarin precies te vinden is welke payware en freeware er nog meer nodig is om de route bruikbaar en compleet te maken.
Wanneer je een route gaat installeren zorg je eerst dat de benodigde payware gekocht is. Deze lijst is meestal vrij beperkt.
Daarna print je de lijst met benodigde freeware uit en streep je één voor één af wat je gedownload en geïnstalleerd hebt.
Dan houd je overzicht in wat er nog geïnstalleerd moet worden en zou het binnen enkele uren mogelijk moeten zijn om de route compleet te krijgen.

Niemand zal je een complete Nederlandse route kunnen aanleveren wanneer het gaat om een freeware route.
Simpelweg omdat het illegaal is!
Sowieso met betrekking tot benodigde payware, maar ook freeware mag vaak maar op één of slechts enkele plaatsen aangeboden worden.