google maps overlay

*
Stoomlocomotief
isaac p
10 posts
google maps overlay
« on: Saturday 23 March, 2019, 10:23:14 »
weet iemand hoe ik de google maps goed op mijn spel krijgt ??????????
« Last Edit: Saturday 23 March, 2019, 10:31:24 by rjz222 »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.004 posts
Re: google maps overlay
« Reply #1 on: Saturday 23 March, 2019, 11:19:12 »
Deze vraag is hier al regelmatig gesteld zie  hier
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

*
Hondekop
176 posts
« Reply #2 on: Saturday 23 March, 2019, 12:15:56 »
En als je je zorgen maakt om de kosten, ik heb in 3 maanden, waarvan 2 maanden ziek thuis dus soms hele dagen route bouwen, 15 euro verbruikt. Je moet gaan betalen vanaf 210 euro per maand dacht ik...

*
Hogesnelheidstrein
7.640 posts
« Reply #3 on: Sunday 24 March, 2019, 10:36:46 »
...... soms hele dagen route bouwen, 15 euro verbruikt ......

Dan word het geen freeware route meer mocht je hem t.z.t in de release doen. ;D

Groeten trainsxp

*
Hondekop
176 posts
« Reply #4 on: Monday 25 March, 2019, 08:11:20 »
...... soms hele dagen route bouwen, 15 euro verbruikt ......

Dan word het geen freeware route meer mocht je hem t.z.t in de release doen. ;D

Hehe, juist! ;D

Nee, van google 'krijg' je de eerste 200nogwat euro gratis dus alleen grootverbruikers gaan een rekening krijgen als ze boven de 2 meier uitkomen.

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
650 posts

*
Intercity
669 posts
« Reply #6 on: Monday 25 March, 2019, 10:14:06 »
En als je je zorgen maakt om de kosten, ik heb in 3 maanden, waarvan 2 maanden ziek thuis dus soms hele dagen route bouwen, 15 euro verbruikt. Je moet gaan betalen vanaf 210 euro per maand dacht ik...

Volgens Google vanaf $ 200,00/maand = ca. 210 EUR afhankelijk van de wisselkoers.

Hoeveel downloads in een maand heb je gedaan voor je het limiet bent overschreden?

m.v.g.

A.N. de Jong

*
Hondekop
176 posts
« Reply #7 on: Monday 25 March, 2019, 10:45:25 »

Volgens Google vanaf $ 200,00/maand = ca. 210 EUR afhankelijk van de wisselkoers.

Hoeveel downloads in een maand heb je gedaan voor je het limiet bent overschreden?

m.v.g.

A.N. de Jong

Oh, ik denk dat mijn bericht niet helemaal duidelijk was, het was voor de koffie, sorry ;D
Van die ~210 euro per maand heb ik dus per maand ~5 euro verbruikt met vrij veel routebouwen. Ik ben dus lang niet in de buurt van het limiet gekomen. Je hoeft je dus écht geen zorgen te maken dat je laterna een rekening krijgt, die billing account is puur om de serieuze grootverbruikers te kunnen facturen en dit red je als persoon gewoon écht niet tenzij je misschien overige services ook gaat gebruiken.

Edit: Zie bijlage.
« Last Edit: Monday 25 March, 2019, 10:49:19 by EsméevR »

*
Hogesnelheidstrein
7.640 posts
« Reply #8 on: Monday 25 March, 2019, 12:41:31 »
Aha, ja misschien een samenloop van omstandigheden maar je hebt ca. 5 € p/m verbruikt van de 210 die je gratis kunt gaan? ;)
Dat veranderd de zaak.

*
Hondekop
176 posts
« Reply #9 on: Monday 25 March, 2019, 13:03:24 »
Aha, ja misschien een samenloop van omstandigheden maar je hebt ca. 5 € p/m verbruikt van de 210 die je gratis kunt gaan? ;)
Dat veranderd de zaak.

Precies dit inderdaad. :)

*
Sprinter
372 posts
« Reply #10 on: Monday 25 March, 2019, 19:52:15 »
Dan rijst bij mij de vraag: wat kost zo'n Creditcard per jaar om hem te behouden, minimum van 5 jaar d8 ik?
Het kost gewoon geld uiteindelijk.
[ Edit ] en de aanschaf uiteraard.
Het zijn de Dwarsliggers die de Sporen recht houden.....( met uitzondering van Bochten )

*
Hondekop
176 posts
« Reply #11 on: Monday 25 March, 2019, 21:13:11 »
Dan rijst bij mij de vraag: wat kost zo'n Creditcard per jaar om hem te behouden, minimum van 5 jaar d8 ik?
Het kost gewoon geld uiteindelijk.
[ Edit ] en de aanschaf uiteraard.

Ik heb mijn ABN rekening er aan gekoppeld. Dan krijg je een paar cent over gemaakt om de rekening te verifiëren en verder niets. Je verdient er dus zelfs aan ;D

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
810 posts
« Reply #12 on: Tuesday 26 March, 2019, 13:21:18 »
Kijk eerst bij je bank of ze het ondersteunen of zelf uitgeven.
Van de Rabobank weet ik dat je voor de prijs van een extra pas al een credircard hebt, kosten 1.50 per maand.

Natuurlijk moet je wel het goede pakket hebben ervan en zekerheid hebben dat je het bestedingsbedrag kan betalen aan het eind van de maand.
Staat allemaal inde voorwaarden.

Voor wie die topic leest met een jongerenrekening enz. Dat zou waarschijnlijk niet werken omdat je financieel dat niet aankan, zul je je ouders moeten vragen.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info