Geen mensen op de perrons

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
Geen mensen op de perrons
« on: Thursday 20 June, 2019, 19:14:37 »
Hallo allemaal,

Ja de standaard vraag over het ontbreken van de mensen op de perrons is weer terug, ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam er niet uit.

Kort gezegd komt het er op neer dat op de perrons van Chris er bij mij niemand over het perron loopt. Dit geldt voor alle uitgebrachte routes die gebruik maken van Chris zijn perrons.

Wat ik al heb gedaan en wat geen effect had:

• Kijken of de assets van DTG -> Academy geactiveerd staan, deze staan geactiveerd
  • Verwijderen van het station scenery pack en vervolgens weer opnieuw installeren
  • Cache van het spel geleegd
  • Integriteit van het spel gecontroleerd
Iemand enig idee hoe te fixen? Ben ik ergens weer iets vergeten te doen (zal me niks verbazen omdat ik het spel echt lang niet meer heb aangeraakt). Op de overige routes heb ik wel gewoon mensen over de perrons lopen.

Alvast bedankt voor de moeite.

PS. meestal in de world editor staan er van die bolletjes op de perrons, deze ontbreken bij mij ook (zie bijlage), dus kunnen er geen mensen overheen lopen, iemand de oplossing?

*
Blokkendoos
52 posts
Re: Geen mensen op de perrons
« Reply #1 on: Thursday 20 June, 2019, 19:41:17 »
Dit is misschien te makkelijk gedacht, maar weet jr zeker dat je niet de NoPx versie van de perrons hebt gebruikt? Deze spawnen namelijk inderdaad geen passengers

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #2 on: Thursday 20 June, 2019, 19:46:35 »
Ik heb helemaal niks gebruikt  ;) , staat ook vermeld dat het gaat om routes die uitgebracht zijn, misschien had ik er voor de duidelijkheid bij moeten zeggen dat t gaat om HvN en Noordoost Nederland en de HSL enzovoorts  :)

*
Sprinter
202 posts
« Reply #3 on: Thursday 20 June, 2019, 20:01:52 »
Moet je hiervoor niet DTG > Academy hebben aangevinkt bij providers? Misschien dat iemand dit zeker weet..

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #4 on: Thursday 20 June, 2019, 20:07:57 »
Staan aangevinkt, had ik ook al aangegeven  ;) :P

Edit: Probleem opgelost, ik was eens gaan kijken wat er gebeurde als je .AP bestanden uitpakte en vervolgens het AP bestand ergens anders neerzet, kennelijk houdt RW hier niet van. Probleem opgelost
« Last Edit: Thursday 20 June, 2019, 20:13:00 by OV-NL »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #5 on: Thursday 20 June, 2019, 21:21:50 »
En wat zegt RW_Toos hierover als je een bepaalde route controleert op missende objecten en dan met name de perrons van Chris?
Ofwel geeft die geen missende perrons?

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #6 on: Thursday 20 June, 2019, 21:24:33 »
Geen idee, het probleem doet zich niet meer voor zoals ik ook bij de edit van het vorige bericht had aangegeven  ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #7 on: Thursday 20 June, 2019, 21:34:26 »
Sorry dat was mij even ontgaan.
Maar normaal is het niet dat je het AP bestand moet uitpakken om de personen op perrons te kunnen zien.
Afijn je hebt het AP bestand elders neergezet, als je nu eens het spel controleert op fouten dan krijg je een nieuw AP bestand, misschien is het dan wel goed.

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #8 on: Thursday 20 June, 2019, 22:29:00 »
En als de uitgepakte bestanden dan ook nog naast het AP bestand staan blijft TS deze lezen. Uitgepakte bestanden hebben prioriteit over die in ap bestanden. (Dus zolang je de uitgepakte niet verwijderd veranderd er niks.)

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #9 on: Thursday 20 June, 2019, 22:30:46 »
Dat was t dus ook, k verplaatste de AP bestanden, waardoor TS kennelijk gek werd  ;) , achja, het is opgelost, volgende keer ff iets voorzichtiger zijn haha