Error Thalys PBA op HSL Zuid

**
TreinPunt.NL Vriend
Stoomlocomotief
33 posts
Error Thalys PBA op HSL Zuid
« on: Friday 22 February, 2019, 21:26:53 »
ik krijg een error bij de hsl zuid
snny christen heeft via teamviewer mee gekeken heb de thalys wel gekocht op steam voor 15 euro kan het aan de type thalys liggen en ook als ik met de trax 186 rijd stopt die er ook mee
en heb wel de euro star 407 gekocht maar die zien denny en ik ook niet voor zowel de hsl zuid als krammedijk deltaland en frijburg baselroute wie kan mijn helpen hier bij dat  iemand even met me mee kan kijekn
en bij een aantal outes die ik van www.railsim.de gewonload heb zie ik nog lege mapen kunnne jullie kijken welke senarios ik nog mis maar in idergeval werkd de hsl amsterdam rotterdam breda niet goed hij geeft een error kan ik even tuweel gratis treinen krijgen daar voor alles heb ik gekocht bij chriss of steam

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Blokkendoos
Je zal maar fotograaf zijn. :D
63 posts
Re: Error Thalys PBA op HSL Zuid
« Reply #1 on: Friday 22 February, 2019, 23:08:58 »
Hallo, Marcel.

Wat is nu precies je vraag? (Niet beledigend bedoeld, maar ik kan er niet echt uit komen wat je vraag is  :P )

*
Stoomlocomotief
Treinspotter in Hengelo & omstreken.
9 posts
Re: Error Thalys PBA op HSL Zuid
« Reply #2 on: Friday 22 February, 2019, 23:16:25 »
Hallo, Marcel.

Wat is nu precies je vraag? (Niet beledigend bedoeld, maar ik kan er niet echt uit komen wat je vraag is  :P )

Hoi, Marcel is slechtziend en heeft vaak hulp nodig met het installeren of kopen van assets en/of consists voor TS, hij heeft de nieuwe Thalys PBA gekocht en hij heeft de route HSL Zuid hier vanaf Treinpunt geïnstalleerd maar wanneer hij een Quick Drive-scenario wil opstarten met deze combinatie (Of het ook zo met andere treinen is weet ik niet) krijgt hij een error en wordt TS automatisch afgesloten. Wanneer ik meer tijd heb zal ik even kijken welke error het precies is zodat anderen kunnen helpen. Heb zelf geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Groetjes,