consists

211 posts
consists
« on: Monday 24 December, 2018, 18:26:29 »
Op wat voor manier kan ik mijn vervuilde consists lijst opschonen? In het submenu rechtsboven in het scherm blijft het vakje leeg, Weet iemand waar ze in railworks zijn weggeschreven zodat ik ze daar uit kan deleten?

5.096 posts
Re: consists
« Reply #1 on: Monday 24 December, 2018, 18:43:22 »
PreLoad map van de betreffende assets zitten ze in. Let wel, sommige scenario's werken dan misschien niet meer.
Je kunt de consists ook aanpassen door ze in de .bin/xml geen naam te geven. Dan zijn ze ook niet meer zicht baar.

211 posts
« Reply #2 on: Monday 24 December, 2018, 19:59:55 »
Dankjewel voor de gegeven oplossing, het is soms even gokken welke het is als er aan paar met een bijna zelfde naam bij staan. Maar het is gelukt, nogmaals: dankjewel

5.096 posts
« Reply #3 on: Monday 24 December, 2018, 21:05:23 »
Misschien nog een tip, in plaats van verwijderen. Pas de extensie aan van .bin naar iets van .off Dan kun je altijd terug mocht je problemen ondervinden.
Ook voor assets die in een .ap zitten is t wat lastig. Dan moet je er een aangepaste .bin file naast zetten.

211 posts
« Reply #4 on: Tuesday 25 December, 2018, 11:43:36 »
Het ging bij mij om een freeware treinstel dat er niet uit zag en wat ik weer had verwijderd, maar bleef wel in de consists lijst staan.
En ook om een repaintstel waarvan de samenstelling niet klopte. Deze heb ik dus succesvol kunnen verwijderen.