beeld -> sorteren op -> grote

*
Hogesnelheidstrein
7.797 posts
beeld -> sorteren op -> grote
« on: Monday 10 June, 2019, 10:51:28 »
Kun je vast een beetje stoeien, open daarvoor je route -> scenery map.
Kies beeld -> sorteren op -> grote, ........

Een vraag aan de Windows 10 profs onder ons betreffende het vetgedrukte in de citaat;
Nu had ik dat vetgedrukte ff terug voorgesteld in het Noord-Oost Nederland topic (klik op Citaat van trainsxp .... voor het volledige bericht) maar vanuit het niets werkt dat hier niet meer. :(
Als ik dat wil uitvoeren en klik op Beeld -> Sorteren op dan verdwijnt de bewuste map ofwel er valt niets meer te sorteren.
Mijn vraag; met welke instelling is dat te wijzigen zodat ik het weer uit kan voeren? ;)

Groeten trainsxp

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
833 posts
Re: beeld -> sorteren op -> grote
« Reply #1 on: Monday 10 June, 2019, 11:38:01 »
Het sorteren werkt prima op die manier en zonet hier even met een map van de route geprobeerd.

Je hoeft niet specifiek de 'ribbon' (dat overzicht bovenin) te gebruiken, je kunt ook gebruik maken van het context menu (rechtermuisknop).
Als je de bestandsgrootte niet ziet, zet dan even de indeling (contextmenu > Beeld) op details.

Een andere optie is, is dat je aan het zoeken bent geweest via de zoekbalk naast de adresbalk (staat in 'Zoeken in ....').
Als je daar een sorteringsoptie of iets anders wijzigt tijdens het zoeken (dat de adresbalk langzaam groen wordt) kan het zijn dat resultaten niet gewijzigd worden weergegeven of het venster leeg blijft.

Beste is gewoon direct naar de map toe te gaan en dan te sorteren, dan zou het moeten werken.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Hogesnelheidstrein
7.797 posts
« Reply #2 on: Monday 10 June, 2019, 11:56:30 »
Ja Rob langs die weg kunnen de opties ook ingesteld worden, maar toch blijft het vreemd dat de genoemde optie ineens niet meer werkt.
Windows is net als TS, het blijft je soms verrassen. ;D

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
833 posts
« Reply #3 on: Monday 10 June, 2019, 12:14:35 »
Gebruik namelijk zelf de ribbon daarboven eigenlijk niet echt, voor mij is het namelijk sneller via het context menu mocht het nodig zijn.
Nog sneller is het klikken boven in de kolom grootte, dan pakt die gelijk die kolom en bij de 2e klik zet die de sortering andersom.

*
Hogesnelheidstrein
7.797 posts
« Reply #4 on: Monday 10 June, 2019, 12:16:47 »
Oké bedankt, goed om dit te weten. :)