0xc0000007b/0xc0000005 Errors

31 posts
0xc0000007b/0xc0000005 Errors
« on: Thursday 27 December, 2018, 20:02:32 »
Hoi allemaal,

Ik was in mijn route bezig met alle track te vervangen voor de track die ik hier van treinpunt heb gedownload, namelijk de DE_local_trackset, versie 2.0 geïnstalleerd en 3.0 er overheen gezet volgens instructies voor de mooiere textures. Dit ging de hele week goed, maar vandaag kon ik geen wissels meer maken, tenzij de normale wissels onder hele specifieke hoeken, maar van het ene recht spoor naar het andere doorwisselen (screenshot bijgevoegd) 'last' hij simpelweg de wissels niet, en als ie dat wél doet krijg ik 2 error. Zie het andere screenshot.

Ik heb verder geen wijzigingen gedaan die hier op invloed zouden kunnen hebben in blueprints/assets.
Ik heb een custom trackrule gemaakt, deze is eerder nooit een probleem geweest.
Het gebeurd ook alleen met de bovengenoemde track, alle andere werkt het gewoon bij.
Ik heb een hele verse installatie gedaan van Train Simulator, inclusief alle assets en textures, alsook los van de bovenstaande trackset+verse download.
Ik heb een back up terug gezet van mijn route, maar de fout blijft/zit hier dan ook al in. Ik back up bijna dagelijks maar verwijderen vaak ook de wat oudere back ups.

Hopelijk heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.. Kan wel wéér alle track gaan vervangen maar daar heb ik niet zo veel zin in.

Groetjes Esmée.