Quick Drive Topic

14 posts
Quick Drive Topic
« on: Sunday 14 May, 2017, 12:19:06 »
Hallo treinpunters,

Zoals ik in dit topic vertel heb, ben ik bezig met het maken van consist en Quick drive scenario's voor verschillende routes. Deze Quick Drive scenario's zullen ook AI verkeer bevatten wat het een stukje leuker maakt om te rijden. LET OP, AI verkeer is alleen mogelijk als de consist uit bovengenoemd topic is gedownload.

Sommige routes zullen al een Quick drive hebben, tip is om deze te verwijderen en dan de nieuwe te installeren. Zo komen niet verschillende Quick drive scenario's door elkaar heen. De Quick drives zijn te downloaden in de downloadsectie of op deze link. Installeren gaat door middel van Utilities.

een lijst met routes waar ik van plan ben een Quick Drive voor te maken
klaar:
de Betuweroute
't IJdammerland

WIP:
't Hart van Nederland
Zwolle - Roosendaal

Van plan:
Zuid west Nederland
Noord west Nederland
Fictiva
Achterhoek Rivierenland
De Vechtdallijnen
Krammerdijks Deltaland

Hoop dat ik zo Train simulator weer een stukje leuker gemaakt heb

Sebaje

« Last Edit: Wednesday 31 May, 2017, 17:50:00 by sebastian97 »

Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
410 posts
Re: Quick Drive Topic
« Reply #1 on: Sunday 14 May, 2017, 15:37:49 »
Leuk, dat je voor onze route een Quick Drive hebt gemaakt! Ik zal hem in v2 van onze route verwerken
« Last Edit: Sunday 14 May, 2017, 17:23:45 by treinenfanaat »
Bezoek een keer mijn vernieuwde website!

14 posts
Re: Quick Drive Topic
« Reply #2 on: Wednesday 31 May, 2017, 17:49:28 »
De Quick Drive voor de route 't ijdammerland (Den Hampen - Kolfmeer - Vaalem) is gereed en zal binnenkort te downloaden zijn via de downloads. Via de link in het openingsbericht is de Quick drive al te downloaden. Voor het AI verkeer is weer de consist benodigd uit het consist topic!