Feedback Scenario's TBSIM

Iedere 15e van de maand een nieuw scenario!
6 posts
Feedback Scenario's TBSIM
« on: Wednesday 31 May, 2017, 19:04:29 »
Welkom op dit Topic!

Vanaf nu kan je aanvragen doen voor een scenario!
Ik maak een scenario voor jou!

Als je een voorbeeld wilt bekijken klik hier:
http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=details;lid=7200
http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=details;lid=7189

Als jij nou een scenario voor je Kanaal, voor jezelf of iets ander wil,
stuur een mail naar TBSIM@outlook.com of plaats een reactie!

TBSIM - Tijmen Bartels
« Last Edit: Monday 26 June, 2017, 10:07:43 by TBSIM »

**
TreinPunt.NL Vriend
Bouwer Krammerdijks Deltaland
279 posts
Re: Aanvragen Scenario TBSIM
« Reply #1 on: Thursday 01 June, 2017, 11:44:49 »
Tijmen,

Voordat je meteen aan nieuwe scenario's begint wil ik even wat feedback geven op je bestaande scenario's. Hier zitten namelijk een aantal dingen in die je zeer waarschijnlijk wilt verbeteren voor eventuele volgende scenario's.

SGM Sprinterliner naar Zwolle
- Scenario gaat al meteen de mist in 1.5km voor Hardenberg ivm een AI collision; mogelijk kun je hier wat mee:

- De AI die ik tegenkwam stond gewoon stil; ook op de vrije baan.

SGM Citypendel naar Zwolle
- Je hebt het scenario tot aan Zwolle gemaakt; waardoor je dus het hele stuk vanaf Deventer door een kale omgeving rijdt(de routebouwer raadt om die rede ook aan scenario's tussen Wijchen en Deventer te houden).

- Wat weinig AI, en in het bijzonder rijdende AI, veel AI te Arnhem treinen stonden uit ergens te staan.
Na het uitrijden van Arnhem duurde het tot en met het stoppen in Zutphen totdat ik uberhaupt een AI trein zag (op een uitstaande DDZ langs het VSM perron te dieren na  ::) )

Als je eventjes kijkt naar bovenstaande puntjes kun je je scenario's kwalitatief een stuk beter maken  :)
« Last Edit: Thursday 01 June, 2017, 11:47:55 by MarkA »

6 posts
« Reply #2 on: Friday 02 June, 2017, 15:39:28 »
Bedankt voor je reactie Mark!

Bedankt voor je Feedback!
Ik was hier nog niet op de hoogte van, ik zal volgende week beginnen met het oplossen van de problemen hiervan. Aan het einde van de week kan je dan een geupdate versie verwachten!

Tijmen Bartels | TBSIM

5.851 posts
« Reply #3 on: Friday 02 June, 2017, 16:26:37 »
Ja, ik dacht laten we eens kijken of jij (MarkA) de enigste van de 115 downloads bent die een fout krijgt bij SGM Sprinterliner naar Zwolle. ???

TBSIM,
Maar vooralsnog kom ik niet zover omdat er een Virm missend is, nja er staat in de readme wel dat de NS IRM benodigd is maar daar blijft het bij. ;)
Kortom welke vermoedelijke repaint mis ik wat onderstaand knipsel laat zien?

Groeten trainsxp

TreinPunt.NL Social Media Manager
102 posts
« Reply #4 on: Friday 02 June, 2017, 16:29:27 »
Ja, ik dacht laten we eens kijken of jij (MarkA) de enigste van de 115 downloads bent die een fout krijgt bij SGM Sprinterliner naar Zwolle. ???

TBSIM,
Maar vooralsnog kom ik niet zover omdat er een Virm missend is, nja er staat in de readme wel dat de NS IRM benodigd is maar daar blijft het bij. ;)
Kortom welke vermoedelijke repaint mis ik wat onderstaand knipsel laat zien?
Ik gok de VIRMm van Jerome (zwnl) :)
Met vriendelijke groet,
Mart Hoogeveen
Social-media Manager TreinPunt.nl
Download Manager TreinPunt.nl

E-mailen

5.851 posts
« Reply #5 on: Friday 02 June, 2017, 17:42:53 »
Ja, ik gok als je ze alle 5 download dat je wellicht de goede hebt. ;D
Afijn heb ze maar ff omgewisseld voor de originele van Chris met RW_Tools.

Ja, ik krijg precies dezelfde fout als MarkA.
Wat wil het geval: de VIRM Coevorden moet naar Gramsbergen P2 wat normaal gesproken vooruit rijdend te bereiken is en je zou verwachten.
Maar dat doet hij niet want als je de rode lijn volgt gaat hij eerst terug  om vervolgens via het verkeerde spoor naar Gramsbergen P2 te gaan waarbij hij in conflict komt met de ICM Gramsbergen.
Plaats je nu een destination marker tussen de 2 overloopwissels voor Gramsbergen met een opdracht dan is dat in zoverre goed. (zie knipsel)

Ps. dus kijk altijd gezien een rode lijn of een AI trein wel het spoor rijd wat jij in gedachte hebt.
« Last Edit: Friday 02 June, 2017, 19:11:01 by trainsxp »

6 posts
« Reply #6 on: Monday 05 June, 2017, 16:35:08 »
Bedankt voor al jullie reacties, ik zal de virm van Jerome Vet vervangen door de originele, en wat Trainsxp zal ik wijzigen en als vervanger op treinpunt zetten! Bedankt voor jullie reacties!

6 posts
Re:  Aanvragen Scenario TBSIM
« Reply #7 on: Monday 05 June, 2017, 21:14:07 »
Alle downloaders van het Scenario 'SGM Citypendel naar Zwolle'

Ik heb een reactie gekregen op dit scenario dat het scenario niet goed werkte, heb hem zodanig verbeterd dat je hem nu wel kan spelen!

Heb je nou nog een probleem?
Geef een reactie!

Succes met het spelen van dit scenario!

Tijmen Bartels | TBSIM