Poll

Wat is de voorkeur: stations in plaatsnaam als tekst 'Raalte' of 'Rat' ?

Graag de gehele plaatsnaam in de editor.
23 (67.6%)
Afkortingen van de stations maken het leuk.
8 (23.5%)
Afkortingen zijn leuk maar ik heb geen kaas gegeten van de afkortingen (in de readme zal een lijstje bijgevoegd worden)
3 (8.8%)

Total Members Voted: 34

Voting closed: Wednesday 29 April, 2015, 18:17:32

[CLD] Zwolle - Raalte

*
Sprinter
267 posts
Re: Zwolle - Raalte
« Reply #60 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:11:57 »
ik snap je trainsxp  ze begingen aan route dan hebben geen zin meer dan wil slotje  er op
dan word voor bouwer te veel denk ik , de admin of mod zal de alle route na kijken, wie niet bouw
na 3 maanden , of aan mod door geven als , wat is jammer dat ik geen beheer van deze site ben
gr peter

*
Hogesnelheidstrein
1.016 posts
« Reply #61 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:13:28 »
Zonde ..... :'(

TreinPunt.NL Tech Team
Hogesnelheidstrein
1.046 posts
« Reply #62 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:27:14 »
Vaak is dit dus het resultaat van mensen die een paar dingetjes in de editor gezet hebben en een route aankondigen om er na een tijdje achter te komen dat het heel wat meer werk is dan even wat dingetjes neerzetten. Al weten we natuurlijk niet of dat hier speelt kan ook een andere reden hebben.

*
Hogesnelheidstrein
1.543 posts
« Reply #63 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:32:10 »
ik snap je trainsxp  ze begingen aan route dan hebben geen zin meer dan wil slotje  er op
dan word voor bouwer te veel denk ik , de admin of mod zal de alle route na kijken, wie niet bouw
na 3 maanden , of aan mod door geven als , wat is jammer dat ik geen beheer van deze site ben
gr peter
Er staat nergens dat bouwen een plicht is. En dat probeer je er op zo'n manier wel van te maken.. Het gebeurd allemaal in de kostbare vrije tijd van de bouwer(s). ;)
Machinist.

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #64 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:33:06 »
Ja, als er daadwerkelijk is gestopt (misschien op de achtergrond nog mee bezig) hoor je trouwens nogal eens dat de PC is gecrasht wat kan maar daar geloof niet zo in.
Want als je echt een route wil maken word dat vaak meteen gemeld op het forum, en zorg je ook wel dat er een backup voorhanden is. ;)

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
2.354 posts
« Reply #65 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:42:15 »
Hmm, weer een van de zoveelste die is afgehaakt, of..... :-X

Blij dat ik Nijverdal nog niet gemaakt heb ;)

Ja, als er daadwerkelijk is gestopt (misschien op de achtergrond nog mee bezig) hoor je trouwens nogal eens dat de PC is gecrasht wat kan maar daar geloof niet zo in.
Want als je echt een route wil maken word dat vaak meteen gemeld op het forum, en zorg je ook wel dat er een backup voorhanden is. ;)

Helemaal mee eens.  :-X

*
Hogesnelheidstrein
5.151 posts
« Reply #66 on: Tuesday 21 July, 2015, 19:47:05 »
Je pikt ze er zo van begin af uit, de routes die mislukken.
De screens bestaan bij allen uit een stukje spoor, perrons en overwegen. Eventueel nog wat bomen. Scenery en gebouwen staan er nooit. Als daar gekomen wordt slaat de paniek toe en "crasht" de pc.

Routes die wel lukken zie je ook zo van begin af. Daar staat al veel en is een doordacht plan voorhanden.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.190 posts
« Reply #67 on: Tuesday 21 July, 2015, 21:39:57 »
gr peter

We moeten ook rekening houden dat niet iedereen de tijd heeft om zo 1 2 3 een route in mekaar te flansen, dagelijks er aan te werken en wekelijkse updates. We weten immers ook dat het vrije tijd werk is en we gunnen iedereen een kans. We willen niemand opjagen en daarom zijn dat soort regels er niet.

Het aantal routes in de Railworks sectie, mede ook omdat het allemaal eigenlijk vrij 'makkelijk' gaat, is veel. We zijn nou eenmaal een team van vrijwilligers en ook gewone mensen, het liefst zien wij ook ieder project slagen en we gunnen het nogmaals iedereen. We hebben destijds al de richtlijnen aangepast en daarin gezegd dat het goed is over een plan na te denken. "Wat wil ik?" en "Hoe ga ik dit aanpakken?" zijn bijvoorbeeld vragen die je jezelf eigenlijk moet afvragen. Helaas zien wij ook in de praktijk dat dit vaak niet gebeurt, maar moeten we dan iedere route waarvan we denken dat het niet helemaal haaks zit afkappen, PM's sturen en vragen naar ideeën is de vraag?

Nogmaals we gunnen het iedereen en snappen dat het hobby blijft. We proberen niemand op te jagen met (tijds)druk en we hopen gewoon dat alle routes waar aan begonnen wordt ook af komen.

Omdat de bouwer om een slotje heeft verzocht, hebben we dit ook gedaan.
« Last Edit: Tuesday 21 July, 2015, 21:45:52 by etienne123 »
Groeten,
Niels