vast lopen van de route kan van alles zijn , TS blijft gevoeling voor een boel dingen als windows of iets anders op de achtergrond te veel in de weg zit kan de game er gewoon uitklappen. zelf heb ik dit probleem niet bij Middelburg, heb zelf 16gb ecc ram.
.......probeer alleen als je fouten hebt of problemen dit even via PM te sturen zo zie ik het sneller en kan ik er sneller wat aan doen ......
Ziet deze stoomloc er net zo uit die in Goes staat als op het plaatje te zien is?Zo ja dan moet je iemand zo gek zien te krijgen die hem repaint mits er goede foto's van zijn/komen om het te kunnen maken.
Kijk is naar het hesje van die man? Skinnen lukt me wel, ben ik nu ook aan het doen met iets anders. Waarbij sjef me perfect geholpen heeft.
Quote from: Brianless Soul on Sunday 01 September, 2019, 15:39:44 Kijk is naar het hesje van die man? Skinnen lukt me wel, ben ik nu ook aan het doen met iets anders. Waarbij sjef me perfect geholpen heeft. Kijk ik weet dat je het leuk vindt want het is jou omgeving, maar wacht even met om hier te melden van je scenario's want de route is officieel nog niet online en dan graag ook even een eigen topic maken is wel net zo netjes.Want zo breng je wel nieuwe gebruikers wel even in de war. (Die denken dat deze er al is terwijl het hier nog niet te downloaden is)
Ik vond een link met een video van dit traject https://sufak.ru/video_eXU2a2I3MXNNSktB/stoomtrein_goes_-_borseleHier staan ook iets van een ander type loc
Dat type elektrisch hek zit niet in het pakket wat nu op TP staat... Exclusief voor deze route gemaakt