Goedemorgen, Mist niemand de HSL brug naast de Moerdijkbrug?Ik namelijk wel
^ KLIK ^Wellicht is het al gemeld via PM c.q. in dit topic maar nabij Vlissingen ontbreekt een kabel. Zie knipsel
Klik in de route editor eens op 1 of meerdere (als die er liggen) spoorbomenplaten, dan moet er 1 pijl op elk spoor liggen, en de 2 pijlen op de weg (links en rechts) naar het spoor zijn gericht.
Misschien weet je dit ook al Jerome.Maar de spoorweg overgang tussen station vliss en de A58 (bij de oude weg naar de PSD schepen) is levens gevaarlijk!!!Als er een ai trein rijdt werken ze wel..
Nee daar heb ik hier geen last van.Maar waar speel jij op, Railworks of Railworks 64 bit?En na de crash staat dan een van deze 2 niet in je taakbeheer?, zo ja beëindig die dan en je hoeft windows niet opnieuw op te starten.
Quote from: trainsxp on Friday 30 August, 2019, 23:11:51 Nee daar heb ik hier geen last van.Maar waar speel jij op, Railworks of Railworks 64 bit?En na de crash staat dan een van deze 2 niet in je taakbeheer?, zo ja beëindig die dan en je hoeft windows niet opnieuw op te starten.Hij staat wel in taskmgr das het probleem niet maar railworks.exe is eigenwijs en blijft op de voorgrond waardoor taakbeheer op de achtergrond blijft, alt + tab en win tab helpen niet, maar ook control + shift + esc niet. Dus blijft er 1 optie over ctrl + alt + del(ete) en afmelden. 64 bit maar dit gebeurd ook bij 32 bit.
Jongens kom op zeg! Taakbeheer is al ingesteld als altijd op voorgrond eveneens dat TS ook al op border less staat. Dir is gewoon zo’n typische Windhoos glitch. Lees even men site door en reageer dan op men computer ervaring. Maar goed om men gelijk te winnen zal ik het zo even reproduceren en filmen.
Tsja jongens/heren, allemaal leuk en wel met de Taakbeheer berichten maar we dwalen weer af wat alleen maar meer vragen/antwoorden opleverd,:-X
Misschien overbodig. Ik werk/speel Railworks in een venster. Daaronder zet ik dan, zichtbaar, taakbeheer.Zoals je ziet kan het geheugen behoorlijk oplopen. Dit was wel een piek. Inmiddels is 64 bit zo slim dat dit ook weer wordt "opgeruimd" Het blijft dus niet meer in je geheugen hangen.
Dat gaat niet lukken. Dan verschijnt bij mij video opname gekoppeld aan mijn Xbox
Heej allemaal , de problemen hierboven betreft de overgang en de kabel voor Souburg , zijn allemaal al gefixed. overweg zelf ook , links waren aan de kant gelegt om een probleem op te lossen.probeer alleen als je fouten hebt of problemen dit even via PM te sturen zo zie ik het sneller en kan ik er sneller wat aan doen. ik post hier meer de voortgang van de route, verder bedankt dat je natuurlijk zo lekker bezig zijn met de route. vast lopen van de route kan van alles zijn , TS blijft gevoeling voor een boel dingen als windows of iets anders op de achtergrond te veel in de weg zit kan de game er gewoon uitklappen. zelf heb ik dit probleem niet bij Middelburg, heb zelf 16gb ecc ram.