Zuid-West NL (ZWNL) 2.0

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.223 posts
Re: Zuid-West NL (ZWNL) 2.0
« Reply #270 on: Saturday 24 August, 2019, 09:45:55 »
Goedemorgen,
Mist niemand  de HSL brug naast de Moerdijkbrug?
Ik namelijk wel :-\
Nee bij mij aanwezig. Is van Provider X_shooter1: scenery\Hollandsch Diep Brug HSL
Deze wordt bij de assets van v1.8 meegeleverd.
« Last Edit: Saturday 24 August, 2019, 10:05:27 by treintje »

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #271 on: Sunday 25 August, 2019, 08:13:04 »
Kijk het na voor je Teun.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #272 on: Sunday 25 August, 2019, 08:55:33 »
Laat maar zitten John, treintje heeft in een gewijzigd bericht wat ik nu zie jou een stuk verder geholpen. ;)

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #273 on: Sunday 25 August, 2019, 20:06:54 »
Inmiddels de HSL brug en station Roosendaal weer terug nu station Dordrecht nog ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #274 on: Monday 26 August, 2019, 19:04:58 »
Station Dordrecht in ere hersteld iedereen heel erg bedankt ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #275 on: Thursday 29 August, 2019, 23:42:27 »
Wellicht is het al gemeld via PM c.q. in dit topic maar nabij Vlissingen ontbreekt een kabel. Zie knipsel

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #276 on: Friday 30 August, 2019, 08:43:17 »
Misschien weet je dit ook al Jerome.
Maar de spoorweg overgang tussen station vliss en de A58 (bij de oude weg naar de PSD schepen) is levens gevaarlijk!!!

Als er een ai trein rijdt werken ze wel..

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #277 on: Friday 30 August, 2019, 09:05:46 »
Klik in de route editor eens op 1 of meerdere (als die er liggen) spoorbomenplaten, dan moet er 1 pijl op elk spoor liggen, en de 2 pijlen op de weg (links en rechts) naar het spoor zijn gericht.
« Last Edit: Friday 30 August, 2019, 09:11:44 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #278 on: Friday 30 August, 2019, 11:45:01 »
                                           ^ KLIK ^
Wellicht is het al gemeld via PM c.q. in dit topic maar nabij Vlissingen ontbreekt een kabel. Zie knipsel

Heb de situatie nog eens nader bekeken maar het portaal op de voorgrond zal gewijzigd moeten worden om het goed te krijgen met de kabels.
Zoals het nu zit waar de kabels wel zitten hebben de afspanningen geen functie omdat de kabel van de ene naar de andere afspanning loopt.
Het komt er in dit geval op neer als zeg maar de lange hanger bij de ene boven de korte hanger zit moet dit bij de andere portaal precies andersom zitten.
Zie en vergelijk dit bij het eerder geplaatste plaatje ;)

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #279 on: Friday 30 August, 2019, 11:45:54 »
Klik in de route editor eens op 1 of meerdere (als die er liggen) spoorbomenplaten, dan moet er 1 pijl op elk spoor liggen, en de 2 pijlen op de weg (links en rechts) naar het spoor zijn gericht.

Zal het zo eens proberen, ik heb nu ineens het probleem dat mijn scenario's corrupt zijn en de kabels voor de bovenleiding verdwenen zijn ondanks dat ik ze allemaal heb geïnstalleerd (hierover al in contact met sjef via pb). Kom er dus later op terug.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #280 on: Friday 30 August, 2019, 14:18:31 »
Vanaf het spoor zit het nou niet direct in het zicht maar wat is er rond Middelburg toch met dat MA_water_70m aan de hand?, daar is het iig wel een warboel. ;)
En er lijken lofts te zitten die geen textures hebben of zo, je ziet alleen maar een gele c.q. rode lijn.

Edit/
Je krijgt de loze lijnen ook niet verwijderd tenzij je tot aan ca. de bocht het water zelf verwijderd waarbij de loze lijnen meegaan en dan opnieuw legt.
Heb het vermoeden dat je dit gekregen hebt met een aantal malen te herstellen (terug/vooruit te gaan) wat ca. 30 x kan.
« Last Edit: Friday 30 August, 2019, 14:53:12 by trainsxp »

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #281 on: Friday 30 August, 2019, 19:40:09 »
Misschien weet je dit ook al Jerome.
Maar de spoorweg overgang tussen station vliss en de A58 (bij de oude weg naar de PSD schepen) is levens gevaarlijk!!!

Als er een ai trein rijdt werken ze wel..
Gelukkig heb je dit al opgelost in de nieuwe beta!

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #282 on: Friday 30 August, 2019, 19:51:32 »
Met de nieuwe bovenleiding nog mooier geworden!
Jerome vakwerk deze route ;)

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #283 on: Friday 30 August, 2019, 22:59:21 »
Hi,

Hebben jullie dit ook? 2 keer vertrek ik vanaf station Middelburg zodra ik begin te rijden slaat TS helemaal vast, zelfs taakbeheer komt er niet boven. Dus kan eigenlijk alleen nog Windoos afmelden en terug bij af dus.

Misschien krijgt de ram het zwaar? ik heb 8 GB.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #284 on: Friday 30 August, 2019, 23:11:51 »
Nee daar heb ik hier geen last van.
Maar waar speel jij op, Railworks of Railworks 64 bit?
En na de crash staat dan een van deze 2 niet in je taakbeheer?, zo ja beëindig die dan en je hoeft windows niet opnieuw op te starten.

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #285 on: Saturday 31 August, 2019, 00:14:26 »
En na de crash staat dan een van deze 2 niet in je taakbeheer?, zo ja beëindig die dan en je hoeft windows niet opnieuw op te starten.

Hij staat wel in taskmgr das het probleem niet maar railworks.exe is eigenwijs en blijft op de voorgrond waardoor taakbeheer op de achtergrond blijft, alt + tab en win tab helpen niet, maar ook control + shift + esc niet. Dus blijft er 1 optie over ctrl + alt + del(ete) en afmelden. 64 bit maar dit gebeurd ook bij 32 bit.

*
Sprinter
Bouwer van de route Noord-Oost Nederland
317 posts
« Reply #286 on: Saturday 31 August, 2019, 07:45:25 »

Hij staat wel in taskmgr das het probleem niet maar railworks.exe is eigenwijs en blijft op de voorgrond waardoor taakbeheer op de achtergrond blijft, alt + tab en win tab helpen niet, maar ook control + shift + esc niet. Dus blijft er 1 optie over ctrl + alt + del(ete) en afmelden. 64 bit maar dit gebeurd ook bij 32 bit.

Hoi, Dit klopt niet helemaal. Als je je windows balk kan zien, zie je normaal rechtsonderin alle icoontjes, zoals je netwerkstatus, geluid, etc. Daar komt ook een icoontje te staan voor de taakbeheer, misschien moet je op het pijltje naar boven klikken om dit zichtbaar te maken, maar als je dan op het icoontje van taakbeheer klikt met je rechtermuisknop kun je aangeven dat je je taakbeheer altijd op de voorgrond wilt hebben. Op die manier kun je toch RW afsluiten zonder je af te melden.

Mvg Rommy

*
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.032 posts
« Reply #287 on: Saturday 31 August, 2019, 08:16:02 »
Of gewoon even na instellingen van TS te gaan en Full Screen op Borderless zetten.
Wil ook helpen om taakbeheer zichtbaar te maken.
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #288 on: Saturday 31 August, 2019, 09:05:37 »
Jongens kom op zeg! Taakbeheer is al ingesteld als altijd op voorgrond eveneens dat TS ook al op border less staat. Dir is gewoon zo’n typische Windhoos glitch. Lees even mijn site door en reageer dan op men computer ervaring.

Maar goed om men gelijk te winnen zal ik het zo even reproduceren en filmen. 
« Last Edit: Saturday 31 August, 2019, 09:37:11 by Shaady »

*
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #289 on: Saturday 31 August, 2019, 09:15:18 »
Jongens kom op zeg! Taakbeheer is al ingesteld als altijd op voorgrond eveneens dat TS ook al op border less staat. Dir is gewoon zo’n typische Windhoos glitch. Lees even men site door en reageer dan op men computer ervaring.

Maar goed om men gelijk te winnen zal ik het zo even reproduceren en filmen.
Niet zo opwinden hoor. We denken alleen maar mee.  ;)

Men = mijn
« Last Edit: Saturday 31 August, 2019, 09:27:49 by Sjef61 »
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

*
Intercity
636 posts
« Reply #290 on: Saturday 31 August, 2019, 09:18:32 »
Wanneer ik 'men' lees is dat dan ook 'men'? En wat wordt er dan bedoeld met 'men'? Tot drie keer toe!

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #291 on: Saturday 31 August, 2019, 09:24:21 »
Tsja jongens/heren, allemaal leuk en wel met de Taakbeheer berichten maar we dwalen weer af wat alleen maar meer vragen/antwoorden opleverd,:-X

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #292 on: Saturday 31 August, 2019, 09:41:04 »
Tsja jongens/heren, allemaal leuk en wel met de Taakbeheer berichten maar we dwalen weer af wat alleen maar meer vragen/antwoorden opleverd,:-X

Inderdaad sluit ik me bij aan, heb het geprobeerd te reproduceren. Zul je natuurlijk net zien dat het nu wel goed gaat, hoe dan ook ik vroeg me gewoon af of andere hier ook last van hadden, zodat Jerome hier misschien iets mee kon. Ik vroeg niet hoe ik mijn computer weer reagerend kreeg. Gaf wel aan wat de mijn ervaring was, niet gezegd dat dit het zelfde is bij jullie  ;) 

*
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.032 posts
« Reply #293 on: Saturday 31 August, 2019, 10:31:48 »
Je komt zelf met dat probleem, ( En ga nu mij of rommy136 hier niet op aanvallen want we bedoelden dat goed)
zeg het dan ook niet hier en hou het voor je zelf want daar is de bouwer ook niet van gediend.

« Last Edit: Saturday 31 August, 2019, 10:33:51 by cleo259 »

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #294 on: Saturday 31 August, 2019, 11:01:23 »
Misschien overbodig. Ik werk/speel Railworks in een venster. Daaronder zet ik dan, zichtbaar, taakbeheer.
Zoals je ziet kan het geheugen behoorlijk oplopen. Dit was wel een piek. Inmiddels is 64 bit zo slim dat dit ook weer wordt "opgeruimd" Het blijft dus niet meer in je geheugen hangen.   

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #295 on: Saturday 31 August, 2019, 11:32:07 »
Misschien overbodig. Ik werk/speel Railworks in een venster. Daaronder zet ik dan, zichtbaar, taakbeheer.
Zoals je ziet kan het geheugen behoorlijk oplopen. Dit was wel een piek. Inmiddels is 64 bit zo slim dat dit ook weer wordt "opgeruimd" Het blijft dus niet meer in je geheugen hangen.

Windows toets + G al eens geprobeerd? Dan zie je ook gewoon je verbruik stats.

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #296 on: Saturday 31 August, 2019, 12:01:19 »
Dat gaat niet lukken. Dan verschijnt bij mij  video opname gekoppeld aan mijn Xbox

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #297 on: Saturday 31 August, 2019, 12:50:00 »
Dat gaat niet lukken. Dan verschijnt bij mij  video opname gekoppeld aan mijn Xbox

Een van die knoppen zal aangeven wat ik bedoel, kijk anders even bij instellingen (tandwiel rechts) Links onder zou je dan dit moeten zien!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #298 on: Saturday 31 August, 2019, 12:50:12 »
Heej allemaal , de problemen hierboven betreft de overgang en de kabel voor Souburg , zijn allemaal al gefixed. 
overweg zelf ook , links waren aan de kant gelegt om een probleem op te lossen.
probeer alleen als je fouten hebt of problemen dit even via PM te sturen zo zie ik het sneller en kan ik er sneller wat aan doen.

ik post hier meer de voortgang van de route, verder bedankt dat je natuurlijk zo lekker bezig zijn met de route.

vast lopen van de route kan van alles zijn , TS blijft gevoeling voor een boel dingen als windows of iets anders op de achtergrond te veel in de weg zit kan de game er gewoon uitklappen. 
zelf heb ik dit probleem niet bij Middelburg,  heb zelf 16gb ecc ram. 
« Last Edit: Saturday 31 August, 2019, 12:53:27 by leonhearth »

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #299 on: Saturday 31 August, 2019, 16:25:53 »
Heej allemaal , de problemen hierboven betreft de overgang en de kabel voor Souburg , zijn allemaal al gefixed. 
overweg zelf ook , links waren aan de kant gelegt om een probleem op te lossen.
probeer alleen als je fouten hebt of problemen dit even via PM te sturen zo zie ik het sneller en kan ik er sneller wat aan doen.

ik post hier meer de voortgang van de route, verder bedankt dat je natuurlijk zo lekker bezig zijn met de route.

vast lopen van de route kan van alles zijn , TS blijft gevoeling voor een boel dingen als windows of iets anders op de achtergrond te veel in de weg zit kan de game er gewoon uitklappen. 
zelf heb ik dit probleem niet bij Middelburg,  heb zelf 16gb ecc ram.
/off topic
Ik zou de onderste regel betreffende donatie maar verwijderen. Die persoon is er hoogstwaarschijnlijk met het gedoneerde geld vandoor