was je van plan om te vissen TrainsXP het is nederland tenslotten , erzijn lang niet zo veel waters hier waar het water schoon is , of überhaupt schoon lijkt te zijn .........
Kwam een probleempje tegen in de 1.9 versie, betreft de overweg Oude Veerhavenweg in Vlissingen Deze ging niet dicht. Kan aan mij liggen (Mocht tussen Vss en Vs niet harder dan 40 en nog noodremming) of is dit een bekend probleem? Voor de rest erg goed gemaakt Jerome!
Net de wissel in Vlissingen geupdate en gefixed , het hek in RSD staat daar omdat je niet verder kan, er lag wel meer spoor maar heb dat ingekort omdat dat nergenst naar toe liep en om het station een beetje lichter te maken, de wissel in RSD werkt bij mij gewoon dus zou zo 1,2,3 niet weten wat daar het probleem zou kunnen zijn.
Treintje even een vraagje tussendoor, heb jij wel de assets voor V1.9 compleet en dan met name deze:....\Assets\Coha Sporen\Sporen\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen ZWNL Trackrule.bin
Oké, dan kan het daar bij jullie iig niet aan liggen dat een treinstel een bepaalde richting niet wil nemen. Zelf heb ik hem namelijk (nog) niet, ofwel waar haal ik die vandaan?
Op de site van Jimdo?, en ik krijg een link van TP. ofwel dat klopt niet. Afijn heb het al gevonden vanwege je gemelde Jimdo Kreeg trouwens wel deze fout bij het uitpakken, jullie niet?
Dan zit je op een verkeerd spoor en blijft de km teller vanaf het punt dat je van het traject bent afgeweken stil staan.