Dit topic is voor de voortgang van de ZWNL route , waar update etc op geplaatst worden. het oude topic blijft , daar kun je nog steeds dingen posten over de 1.8versie. zou houden we het een beetje gescheiden en een stuk overzichtelijker.Zoals jullie weten is de 1.8v uit met uit uitbreiding Breda en Essen. en de rest. nu dit zijn de volgende plannen voor de v2.0 van ZWNL. uitbreidingen van de routeDordrecht - Rotterdam , waar ik vanaf het begin van de bouw van de route al naar toe wilde bouwen ! Spoor , is nu overgezet naar coha sporen , maar het meeste spoor is "Beton Nieuw" en wil deze look een beetje aanpakkenzo heeft het spoor nu zijn eigen Coha ZWNL trackrule gekregen. en kan ik makkelijk de kleur en spoor type aanpassen. 3D bovenleiding nu met het fantastische mooie BVL pakket van Michael lekker uitgebreid is en de update de deur uit is. kan ik me weer vol op de route storten. en krijgt ZWNL nu ook 3D BVL ! De route zelfnu is RAM een groot ding in TS, en met Rotterdam erbij word het erg krap, en na wat testen heb ik besloten om in v2.0 de route op te splitsen. zo kan elk traject optimaal bereden en gevult worden met het benodigde materiaal voor scenario's ! wat deze delen zullen worden maak ik later bekend , wees gerust heb hier lange tijd over nagedacht. geen paniek of voorstellen over wat de delen zouden moeten gaan worden. is allemaal al over na gedacht , dus geen aparte Assets voor de delen , alles word gemaakt met de zelfde spullen . in een pakket !
- 1 complete niet gesplitste route 2.0 voor "zware computers"
Quote from: ANdeJong on Saturday 18 November, 2017, 10:45:23 - 1 complete niet gesplitste route 2.0 voor "zware computers"Dat heeft met TS201x naar mijn mening niet heel veel zin. Zoals wellicht bekend worden (even simpel gezegd) de sporen en alle spoorgerelateerde objecten opgeslagen in een tracks.bin bestand. Naarmate dit bestand groter wordt zal over de gehele route het RAM gebruik evenredig toe nemen. De beperking hierin is niet zozeer de PC die je gebruikt maar het feit dat de game een 32bit applicatie is; waardoor deze bij een geheugengebruik van ~3.5GB simpelweg crasht; ongeacht of je nu 8 GB, 16 GB of voor mijn part 1TB aan RAM in je computer hebt. Alleen bij de echt wat oudere PC's met minder dan 6GB werkgeheugen loop je eerder tegen de beperking van je PC aan dan de game zelf
door gewoon delen te verwijderen word Tracks.bin gewoon weer kleiner.dit heb ik verschillende keren op DIscord en bij Rob In de stream verteld ! , en laten zien ! (jammer dat er dan gelijk weer geroepen moet worden dat dit niet werkt...)welke delen dit gaan worden of hoeveel stukken zien jullie vanzelf ! zoals ik al zei daar hoef ik geen geen ideeen voor te hebben , ben hier al ruim een jaar mee bezig om dit te testenen welke delen het zullen zijn nog maals bepaal ik zelf ! ook zal er geen payware route weg vallen , deze assets worden nog steeds gebruikt ! DUS NOGMAALS ! < GEEN VRAGEN OF OP MERKINGEN OF WAT IK DOE MET MIJN ROUTE WELKE DELEN HET ZULLEN WORDEN ZAL JE VAN ZELF ZIEN! ER IS ALLEMAAL AL OVER GEDACHT EN GETEST ! (ben ondertussen al zo lang bezig , het is zo jammer dat andere moeten bepalen wat wel en niet kan en zovoorts ! )we zijn nog niet eens op de 2 pagina ! en de eerste vraag die ik aan jullie stel word compleet genegeerd ! Ik vraag gewoon om respect voor mijn plannen en idee en ondertussen na 5jaar bouwen ook mijn kennis ! , Dus wacht gewoon lekker af en laat mij het werk doen !
Maar hoe je reageert op voorgaande berichten is niet zo diplomatiek.
Tunnel voorbij Eindewegen een parte hanger moeten samen stellen ( of over de juiste heen gekeken )