Zuid-Oost Nederland!

**
Route creator
aan het bouwen aan de Betuweroute beta 1
556 posts
Re: Zuid-Oost Nederland!
« Reply #60 on: Thursday 06 October, 2016, 12:04:44 »
ziet er goed uit :D

**
Route creator
Krammerdijks Deltaland
400 posts
« Reply #61 on: Thursday 06 October, 2016, 12:06:43 »
Het de preview gisteren ook gezien.

Zowel het BVL pakket als de route zagen er heel mooi uit  :)

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
600 posts
« Reply #62 on: Thursday 06 October, 2016, 18:30:47 »
Bedankt voor de leuke Complimenten dat word zeer gewaardeerd. en ook mijn dank aan @michael1234 en wat betreft die meetlat dat is waar ook.  ;) ik zal zorgen dat ik de lijst met punten in deze dagen naar je toe stuur  :)

voor wie de livestream heeft gemist en de BVL Preview wil terug zien kan dat op mijn Youtube kanaal 

O en even tussen door als je me nog niet volgt op Youtube & Twitch vergeet dan ook niet even te volgen al vast bedankt 8)
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

600 posts
« Reply #63 on: Friday 25 November, 2016, 09:09:28 »
ondanks dat ik even wat rust neem en geen livestreams doe voor de rest van de maand.
zit ik niet stil ben lekker op me gemak aan de route bezig met name de BVL hier een paar fotos.
komende dagen zullen er meer volgen!

**
Asset developer
2.301 posts
« Reply #64 on: Friday 25 November, 2016, 11:38:12 »
Ziet er goed uit! Bovenleiding hangt er netjes bij :)

**
TreinPunt.NL Vriend
1.280 posts
« Reply #65 on: Saturday 26 November, 2016, 14:43:09 »
Leuk om te zien dat je weer lekker bezig bent met je route,  en voor mij helpt het route bouwen ook erg om het hoofd even op iets anders te zetten. En gewoon lekker bezig te zijn zonder met 10 dingen tegelijk bezig te zijn in je hoofd.

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

600 posts
« Reply #66 on: Saturday 26 November, 2016, 14:45:41 »
dat zekers ben zo juist met 9 repaint en ge later vandaag week lekker veder hier alleen heb ik soms moeite mee om alles goed te kunnen zien van de BVL ook als heb ik 4k videos van arjan v

26 posts
« Reply #67 on: Sunday 27 November, 2016, 10:45:15 »
Ziet er mooi en herkenbaar uit! Kijk echt uit naar deze route!

600 posts
« Reply #68 on: Thursday 01 December, 2016, 16:26:17 »
Gisteren was er tijdens mijn livestream weer een mooie preview van de BVL
je kan de video terug zien op mij Youtube kanaal of ga direct naar de video

2.267 posts
« Reply #69 on: Thursday 01 December, 2016, 18:41:16 »
Gisteren was er tijdens mijn livestream weer een mooie preview van de BVL
je kan de video terug zien op mij Youtube kanaal of ga direct naar de video

Weet je wat nou zo jammer is, dat je na alle aanpassingen om toch maar zo min mogelijk poly's te hebben, via een Youtube filmpje moet horen dat de spanten toch wel wat dun zijn. :(

Ja, wat wil je nou kwaliteit of FPS?

600 posts
« Reply #70 on: Thursday 01 December, 2016, 18:45:44 »
misschien komt het idd wat raar over :( maar ik ben zeer blij met je werkt en dankbaar dat je dit allemaal doet :)

maar dan mag ik toch wel zeggen dat het wat dun is of zo. niet dat ik het een ramp vind juist niet want voor de werking van de game is dat juist goed en dat weet ik ma al te goed.
en zo als Koplopermau ook al in de chat zei dat zie je niet als je met de trein binnen komt :)

3.134 posts
« Reply #71 on: Thursday 01 December, 2016, 18:59:04 »
1000% mee eens!
Hou toch eens op met dat afzeiken! wees blij dat iedere bouwer van objecten en routes zich zo inspant voor ONS!

2.267 posts
« Reply #72 on: Thursday 01 December, 2016, 19:03:03 »
misschien komt het idd wat raar over :( ...

i.d.d.

maar dan mag ik toch wel zeggen dat het wat dun is of zo. niet dat ik het een ramp vind juist niet want voor de werking van de game is dat juist goed en dat weet ik ma al te goed.

Natuurlijk mag dat, maar doe dat dan direct en vraag om uitleg waarom juist voor zo iets is gekozen.

en zo als Koplopermau ook al in de chat zei dat zie je niet als je met de trein binnen komt :)

Ja die heeft er tenminste kijk op. ;)
Dat was ook de achter liggende gedachte, je ziet het (bijna) niet uit de trein dus poly's besparen.

Maar laat het hier maar bij, anders krijgen we weer oeverloze discussies waar niemand op zit te wachten, toch? :)

2.267 posts
« Reply #73 on: Thursday 01 December, 2016, 19:15:33 »
1000% mee eens!
Hou toch eens op met dat afzeiken! wees blij dat iedere bouwer van objecten en routes zich zo inspant voor ONS!

Begrijpelijke reactie John, maar dit was niet de bedoeling van mijn schrijven. ;)

Ik wil alleen graag duidelijk maken, dat een bouwer van route, objecten of rijdend materiaal feedback moet krijgen en vragen waarom iets gedaan wordt. Zo heb ik 2 jaar gelden altijd gezegd dat ik voor kwaliteit wil kiezen, maar helaas laat RW dat niet voor de volle 100% toe, dus dan ga je beknibbelen op polys en dat gaat weer ten kosten van enige kwaliteit.

600 posts
« Reply #74 on: Thursday 01 December, 2016, 19:16:02 »
1000% mee eens!

@John

dit kan ook wat rustiger!!!

ik zeik niemand af ik zeg wat ik tegen komen en wat me op valt.
ik snap best dat er op het moment mensen zijn die dat wel soms doen maar dan hoef je dat niet hier africhten.

en nogmaals ik zeik Frison totaal niet af. ben er juist heel blij meer :)

600 posts
« Reply #75 on: Thursday 01 December, 2016, 19:18:59 »
Zo heb ik 2 jaar gelden altijd gezegd dat ik voor kwaliteit wil kiezen, maar helaas laat RW dat niet voor de volle 100% toe, dus dan ga je beknibbelen op polys en dat gaat weer ten kosten van enige kwaliteit.

mee eens en bij deze mijn excuses hier voor.
ben blij dat je er iets van zegt. ben zeer blij met je werk en ik kan alleen maar zeggen ga vooral zo door Frison!
« Last Edit: Thursday 01 December, 2016, 19:53:40 by Rubku_NL »

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.719 posts
« Reply #76 on: Thursday 01 December, 2016, 20:16:34 »
En zo kan die wel weer. Zoals Frison zegt, het is een afweging van FPS tegen kwaliteit. Dat is bij een groot object als station Eindhoven natuurlijk een nog belangrijkere afweging. Ik denk dat op deze manier zowel kwaliteit als FPS behaald worden. Daarbij - zou Frison alle individuele balken modelleren dan denk ik dat Train Simulator een nieuw laagterecord op de FPS-meter haalt omdat het spel het renderen van al deze kleine balkjes waarschijnlijk niet leuk vindt (met daar aansluitend natuurlijk weer commentaar van de gebruikers dat het een zwaar object is). ;D

Het is gewoon een prima object en daarmee basta. Dit geeft Rob ook al aan in de livestream, want hij is nog altijd dolblij dat Frison Eindhoven heeft gebouwd.

1000% mee eens!Hou toch eens op met dat afzeiken! wees blij dat iedere bouwer van objecten en routes zich zo inspant voor ONS!
John, Rubku is zelf ook een bouwer van een route, dus dat argument raakt kant noch wal. Zelf schreeuw je ook het hoogste woord met mooie vette tekst en HOOFDLETTERS terwijl dat nergens voor nodig is. Opbouwende kritiek wordt door iedere bouwer gewaardeerd, inclusief door Frison. Volgende keer mag reageren dus ook ietsjes rustiger, want Rob bedoeld het hier helemaal niet verkeerd.

Zullen we dan nu terug gaan naar Zuid-oost Nederland? :)

Groet,
Koplopermau
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

**
Asset developer
2.301 posts
« Reply #77 on: Thursday 01 December, 2016, 20:52:24 »
Dan zal ik als eerste weer terug komen om de route.
Ik kwam vandaag toevallig op de video's pagina van TPNL en zag in de thumbnail van jou laaste video wel een heel bijzonder portaal staan, je hebt dit wel echt briljant opgelost zeg! Onderstaande screen toont het portaal die ik bedoel.

Enige puntje wat ik zag is dat voor het BVL eind de isolator zweeft, wellicht is het het proberen waard om de scaling iets te verlagen, ik weet niet of het object dan mooi genoeg blijft en of de nodes dan nog goed staan, maar dan zweeft de boel wellicht niet meer. (zie het rode pijltje voor wat ik bedoel)

Verder dus een briljante manier van improviseren!  :D
Erg leuk om te zien dat mijn set al goed gebruikt wordt door de bèta testers.

600 posts
« Reply #78 on: Thursday 01 December, 2016, 21:07:17 »
klopt idd daar was ik nog een beetje mee aan het uit zoeken wat ik daar het best kan doen.

maar zeker goed gezien :)

ja dit doe ik ook graag eerst dingen uit zoeken en kijken wat kan je met wat je heb en zo zie je maar iets moois al zeg ik het zelf :P

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer in Nederlandse route.
816 posts
Re:  Zuid-Oost Nederland!
« Reply #79 on: Thursday 01 December, 2016, 21:20:55 »
Het ziet er iig weer prachtig uit. (Mede-mogelijk gemaakt door Michael1234)
Trots Vriend van TPNL!

3.134 posts
« Reply #80 on: Friday 02 December, 2016, 18:32:19 »
Ok!
Waarschijnlijk verkeerd door mij begrepen! ;)

Lekker FLIRT'en met z'n allen
6 posts
« Reply #81 on: Sunday 08 January, 2017, 09:04:00 »
Kun je misschien een paar screens van station Vught laten zien?
In het echt ziet het er zo uit'
« Last Edit: Monday 23 January, 2017, 19:41:18 by Koplopermau »
Als je het doet. Doe het dan goed ;)

600 posts
« Reply #82 on: Sunday 08 January, 2017, 09:09:33 »
bedankt voor de foto  ;) die zijn altijd welkom  8)

maar op dit moment zit Vucht er nog niet in.
maar het staat wel in de planning als we later door gaat naar Tilburg en Den Bosch.

op het moment word er druk gewerkt tussen Eindhoven en Weert.
binnen kort zullen hier mee foto's en video over komen.

er is al wel een december preview op mijn YouTube kanaal  8)

600 posts
« Reply #83 on: Tuesday 17 January, 2017, 17:51:27 »
Zo daar is weer een update!

De afgelopen tijd ben ik druk bezig weest met repaints dit om soms me gedachten even ergens anders op te richten. En dat werkt zeer goed.

Daar naast ben ik sinds dit jaar begonnen om elke dinsdag avond een livestream te doen waar in ik aan de route bouw. Daar naast ook nog wel offline zo als de afgelopen dagen.

Sinds zondag staan alles seinen van weert naar Eindhoven (tot aan Hofstraat), Eindhoven zelf moet nog veel seinen geplaatst worden en een elke opnieuw.

Ook begin de route voor mij nu echt vorm te krijgen en dat doet me goed en geeft mijn meer motivatie, om er mee door te blijven gaan.
Onder tussen test ik Natuurlijk de Bovenleiding van Michael en wow wat ben ik daar blij mee en wat werkt dit fijn (als je hier thuis in bent).

Het laatste is dat ik aan het overwegen ben om de sporen om te zetten naar Coha spoor beton vervuild. Deze keuzen hebben 2 redenen! 1. De spoor beding is breder en hou je geen opening meer tussen de sporen (4.2 spoorbreedten) 2. Dit komt meer over heel met het echte & dus natuurlijker. Ook al zijn deze een hoogte van 0.25 tegen over wat ik heb 0.4 moet dat gaan probleem gaan geven. Met namen dat alle sporen zo wat liggen. Maar ik wil eerst best er in leggen kwa spoor dan voor dat ik overstap. Dit is dus iets wat op de langer termijn komt.

Foto 1 = splitsing Venlo / Weert. Met de tunnel die bijna klaar is.
Foto 2 = splitsing Neerpelt / Eindhoven.
Foto 3 = Oud station Heeze.
Foto 4 = A2 bij Maarheeze.
Foto 5 = Geldrop noord.

« Last Edit: Tuesday 17 January, 2017, 17:53:08 by Rubku_NL »

868 posts
« Reply #84 on: Tuesday 17 January, 2017, 18:15:11 »
Dat ziet er strak uit!  8) ;)

197 posts
« Reply #85 on: Tuesday 17 January, 2017, 22:37:51 »
Mooi hoor!

26 posts
« Reply #86 on: Tuesday 17 January, 2017, 23:06:33 »
Ziet er top uit! Ga zo door!

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer in Nederlandse route.
816 posts
« Reply #87 on: Wednesday 18 January, 2017, 13:05:57 »
Ziet er prachtig uit!!

Lekker FLIRT'en met z'n allen
6 posts
« Reply #88 on: Wednesday 01 February, 2017, 18:07:14 »
Ziet er nu al geweldig uit. Aangezien ik veel op dit traject reis zou ik graag een routetester kunnen zijn.
Mijn complimenten
StandiusYT

51 posts
« Reply #89 on: Wednesday 01 February, 2017, 18:19:11 »
Net je stream van dinsdag bekeken je gaat super !!!