[WIP] Zuid Limburg Heuvelland lijn

*
Stoomlocomotief
11 posts
Re: Zuid Limburg Heuvelland lijn
« Reply #60 on: Sunday 17 March, 2019, 18:42:11 »
heel mooi gemaakt ga zo door ik ben blij als hij uit komt dan ken we hem zelf berijden

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #61 on: Saturday 23 March, 2019, 14:37:32 »
Screenshots zijn leuk om naar te kijken, En ook al is de route ver van klaar er is genoeg voor een filmje, als een kleine pre-view stukje Maastricht- Heerlen  woonboulevard Ik had het in 1080P opgenomen echter YouTube heeft er 480P van gemaakt, dus neem het voor wat het is.

https://youtu.be/i-9Kp2_rFyw

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.184 posts
« Reply #62 on: Saturday 23 March, 2019, 15:15:20 »
wauw, zeer indrukwekkend en herkenbaar. Ik ben maar een scenariomaker dus ga je niet zeggen wat er fout zit. Daar heb ik geen verstand van. Wat ik al schreef, geweldig mooi. Chapeau   
« Last Edit: Saturday 23 March, 2019, 15:38:08 by treintje »

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #63 on: Saturday 23 March, 2019, 15:34:17 »
Oh ik weet dat er nog meer dan genoeg fouten in zitten, alleen de groen verziening allen al is maar beperkt zichtbare door mijn settings, en er moeten nog seinen bij bebording en noem maar op, heb het meer gemaakt voor een kijkje te geven in hoe de map er aan toe is

*
Hogesnelheidstrein
1.184 posts
« Reply #64 on: Saturday 23 March, 2019, 15:40:21 »
Oh ik weet dat er nog meer dan genoeg fouten in zitten, alleen de groen verziening allen al is maar beperkt zichtbare door mijn settings, en er moeten nog seinen bij bebording en noem maar op, heb het meer gemaakt voor een kijkje te geven in hoe de map er aan toe is
Dat begreep ik ook wel. Op deze manier zie je veel meer van je route dan een picture laat zien. En je hebt me laten 'kwijlen'  ;) ;D

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #65 on: Saturday 23 March, 2019, 15:44:43 »
Nou kwijlen hoeft niet hoor hahaha, krijg je van niet natte plekken van, glij je daarlijk ook nog uit en dan hebben we de poppen aan het dansen, kunnen we niet hebben he, maar toch bedankt!  8) ;)

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.029 posts
« Reply #66 on: Saturday 23 March, 2019, 16:50:54 »
Ziet er al heel mooi uit zeg! Leuk om ook een bewegende beelden te zien van je prachtige route!
Ga zo door en veel succes 8)

*
Hogesnelheidstrein
7.725 posts
« Reply #67 on: Saturday 23 March, 2019, 16:52:48 »
De omgeving aan scenery ziet er al heel fraai uit, maar het spoor mankeert nog wel wat aan.
En dan heb ik het met name over op ca. 2 min. bij die Engelse kruiswissels of wat het ook moet worden. ;)
Zie het AUB niet als afkraken of zo maar als punt om over na te denken.
Zoals het nu ligt krijg je dat iig niet goed met die gebogen sporen.

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #68 on: Saturday 23 March, 2019, 16:58:31 »
Het spoor is idd iets waar ik nog genoeg werk aan heb wil niet echt met me mee werken lol, en nee ik zie het niet als afkraking, ik had niet anders verwacht dat ik op en aanmerkingen zou krijgen, vooe het zelfde geld is het iets wat ik nog niet had gezien of zo  8)

Offline HSL
TreinPunt.NL Innovatieteam
Hondekop
154 posts
« Reply #69 on: Saturday 23 March, 2019, 17:02:59 »
Met het verbeteren van je tracks kan ik je wel helpen. Het is niet zo heel veel werk om het goed te krijgen

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #70 on: Saturday 23 March, 2019, 17:19:26 »
Ja ik heb het op veel punten waar ik niet tevreden ben over hou het er bij ligt, heb het al een x aantal keer opnieuw gelegt, en iedere keer wordt het ook wat beter marr om het allemaal recht met mooie bochten te krijgen en ook nog eens goede wissels das een vak apart, maar tips zijn altijd welcome  :) 8)

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.897 posts
« Reply #71 on: Saturday 23 March, 2019, 19:02:09 »
Heb net het filmpje gezien , maar ik moet zeggen dat ziet er goed hoor ! ..
Lekker door gaan zo ! ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #72 on: Saturday 23 March, 2019, 20:08:59 »
 :D Dankje, zal ik zeker doen  8)

*
Hogesnelheidstrein
3.324 posts
« Reply #73 on: Sunday 24 March, 2019, 09:09:10 »
Prachtig gemaakt en wat betreft die rails dat komt wel goed ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #74 on: Sunday 24 March, 2019, 09:43:08 »
Dankje, en idd. komt goed, punt van Trainzxp heb ik al veranderd, en heb de wat haakse bocht net voor Meersen ook veel beter gekregen

*
Hogesnelheidstrein
7.725 posts
« Reply #75 on: Sunday 24 March, 2019, 10:11:07 »
Mooi, en laat je vooral niet ontmoedigen door mij die al een jaar of 10 bezig is en ook nog dingen tegenkom van dat had anders gemoeten.
Vandaar oa. de diverse beta versies. ;)

Edit/
Oja nu ik toch bezig ben, op 1:27 min. zit ook nog tenminste een wissel die ik zag wat niet klopt. ;)
« Last Edit: Sunday 24 March, 2019, 10:26:53 by trainsxp »

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
678 posts
« Reply #76 on: Sunday 24 March, 2019, 21:51:39 »
Filmpje zag er fraai uit. Ik sluit me aan bij eerder genoemde. Moet e.e.a. nog gebeuren, maar het is ook een eerste eigen filmpje. Succes verder  ;D

Wij van Noordoost NL zijn ook al paar jaar bezig ermee en blijven ook nog bezig.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #77 on: Sunday 24 March, 2019, 22:07:46 »
Dankje Trainsxp, die had ik zelf nog niet gezien, is nu ook gefixed spoor ligt niet zo als het ligt op Google maar het werkt  8) lol.

En mkasthijs, Dankje, en er moet nog HEEL VEEL gebeuren hahaha maar we komen er wel, One day at a time..  :)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #78 on: Saturday 30 March, 2019, 23:59:30 »
Kleine update.
Good news and Bad news.
Wat puntjes veranderd wat onder andere door mensen hier op het form ben nog of WAS bezig met aanpasing kwa objecten en groen voorziening met betrekking tot zichbaarheid bij lagere screen setting, en daar ben ik nog wel effe mee bezig ook.
ben ook bezig geweest met seinen te plaatsen waar ze horen te staan en met cabine rit video's kon ik ook meteen zien wat voor een seinen het zijn, ook nog niet helemaal klaar mee, maar tot aan Heerlen zitten ze der in,
Heb weer effe een filmje deze keer van een Passenger view point die net voor Voerendaal begint en stopt net voor Kerkrade, NEGEER STATION HEERLEN!, klopt niks van op het moment zijn ze nog bezig met het station af te maken, en ik moet nog iemand zo gek zien te krijgen om het dan nog eens voor de roete te maken, maar voor wie interesse heeft in hoe het er in het echt bij staat op het moment kan op deze link clicken.  http://m.maankwartier.nl/ , en hier is de link voor het filmje, https://youtu.be/e8ts9OyBb2c , en zo als je al snel kunt zien is dit het gedeelte waar ik nog het meeste werk heb.

En dan nu de bad news,
Mijn computer heeft het vandaag begeven, verbaast  me eigenlijk niet het was een oud ding i was nog met een I5 2400 bezig, en aan het begin van mijn route bouwen had mijn oude schijf het al begeven, maar ik moet dus een nieuwe computer gaan bouwen en das niet goedkoop. daar tegen over staat weer dat ik wel al een goede deel heb gevonden en besteld voor een AMD Ryzen 2600 en een Gigabyte GA-AB350-Gaming moederbord, maar voor dat ik de rest van het spull by elkaar heb voor de computer ben ik zeker een maand verder, dus het zal even still zijn tot ik weer een goed werkende computer heb om verder te bouwen.

*
Hogesnelheidstrein
1.184 posts
« Reply #79 on: Sunday 31 March, 2019, 15:32:16 »
Vervelend voor je. Maar we wachten geduldig af op je volgende (goede!) berichten. Succes met het opbouwen van je nieuwe computer

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #80 on: Monday 01 April, 2019, 03:02:50 »
Dankje, komt wel goed, was tijd voor een nieuwe computer, zal een flink stuk beter worden  8)

*
Blokkendoos
The virtual trainspotter.
76 posts
« Reply #81 on: Monday 01 April, 2019, 07:43:29 »
Ik ken het gevoel, veel succes ermee!
Fijne dag,

R-Road

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.029 posts
« Reply #82 on: Monday 01 April, 2019, 15:17:45 »
Het filmpje ziet er goed uit! Vervelend dat je pc het begeven heeft, doe rustig aan en succes met het aanschaffen van de diverse onderdelen..! 8)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #83 on: Monday 01 April, 2019, 17:51:29 »
Dankje!

*
Stoomlocomotief
23 posts
« Reply #84 on: Monday 01 April, 2019, 18:00:55 »
Mooi Gedaan! Ik Verheug Me Dat Deze Route Uit Op Train Simulator

**
TreinPunt.NL Vriend
Stoomlocomotief
48 posts
« Reply #85 on: Monday 01 April, 2019, 19:43:48 »
het filmpje  zag  er heel goed en leuk uit  dank je  er voor

*
Blokkendoos
70 posts
« Reply #86 on: Monday 01 April, 2019, 20:42:52 »
Jammer van je PC! Het ziet er goed uit en zelfs Heerlen herken ik ook al is dat station nog lang niet af. Goed werk! Ik kan niet wachten om erop te rijden!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #87 on: Tuesday 02 April, 2019, 15:18:39 »
Dankje, Ja Heerlen is toch echt iets waar veel tijd in gaat zitten om het goed te krijgen

*
Blokkendoos
Born to game!
63 posts
« Reply #88 on: Sunday 14 April, 2019, 15:47:16 »
Mooie route, werd tijd (ookal kom k hier amper op).

Ga zo door, Heerlen wordt inderdaad een project nu t nog steeds een bouwval is.
-------------------------------------------------------------
 - Zo af en toe in 't echt rijdend op een 'echte' trein. -
     Maszulgist In Opleiding

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #89 on: Thursday 11 July, 2019, 05:54:36 »
Nou het is al weer even geleden, de computer is al een tijdje gemaakt, maar vanaf die tijd heb ik het nog al erg druk op het werk, en om eerlijk te zijn heb ik niet al te veel zin gehad om aan de map te werken, op af en toe een half uurtje naar hier en daar, en die tijd is meer gegaan naar het wat invullen op de route tussen Sittard en Heerlen, en ik zag dat het stuk spoor richting Herzogenrath alleen wat bomen had staan dus heb ik station Eygelshoven Markt erin gebouwd, en op kleine aanpassingen hier en daar was het dat zoon beetje wel.
Ik zit zo wie zo tot het einde van het jaar op dit project voor Defensie, dus veel tijd zal ik dan ook niet hebben met alleen maar 12 uur nacht diensten.

Hopelijk heb ik zo nu en dan zin en tijd om aan de map te weken.

Tot de volgende!.