[WIP] Zuid Limburg Heuvelland lijn

*
Hogesnelheidstrein
8.027 posts
Re: Zuid Limburg Heuvelland lijn
« Reply #150 on: Wednesday 07 August, 2019, 10:12:56 »
Ach ja het zal met de tijd best een leuke route worden als je tenminste doorzet tot het einde ofwel een release.
Ben ook met vallen en opstaan zover gekomen tot 't HvN zover was zoals het nu is. :)
In ieder geval succes met de voortgang van jou project.

Edit/
Als je wil kan ik van het elektrische gedeelte spoor vierde rails maken met RW_Tools?, dan ben je de standaard draad alvast kwijt.
« Last Edit: Wednesday 07 August, 2019, 10:21:19 by trainsxp »

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #151 on: Wednesday 07 August, 2019, 10:55:22 »
Die release die komt er zo wie zo, en als het eenmaal allemaal een beetje er in zit ben ik zelfs van plan om een pre-release te doen hier op treinpunt waar je die optie hier nu voor heb, Het is voor mij een kwestie leren en doen, en ik ben stront eigenwijs met alles en dat komt er dan op neer dat alles twee keer zo lang en moeilijk is om te doen, maar dat is nou eenmaal mijn manier van leren, en als het echt niet lukt, of gewoon hulp nodig heb, dan ben ik echt niet te beroerd om mijn ego op zei te zetten en je om hulp te vragen  ;) , Maar ik wil het eerst zelf doen, Maar dat zal je zelf ook hebben met jou route lol
Gr. DenverTrucker

*
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #152 on: Wednesday 07 August, 2019, 11:37:48 »
Is prima, ieder heeft zo zijn manier van bouwen en leren. Niets mis mee.
Het zijn maar tips en aandachtspunten van ervaren bouwers.
Punt is dat het zonde zou zijn als je zou stoppen met bouwen door wat tegenslagen of frustraties...
We hebben dat meer gezien hier op TP.
En....., schroom niet om zo nu en dan wat te vragen als je er niet uit komt.  ;)
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

*
Hogesnelheidstrein
8.027 posts
« Reply #153 on: Wednesday 07 August, 2019, 11:39:55 »
Netjes verwoord Sjef. :)

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #154 on: Wednesday 07 August, 2019, 13:14:25 »
Ja snap ik ook allemaal hoor, ik vat de tips en aandachts-punten ook helemaal niet negatieve op, en wanneer het me te veel wordt dan houd ik het gewoon effen voor gezien, en pak de draad daarna weer gewoon op. de Access violation, zijn mijn grootste frustratie omdat ik af n toe vergeet tussentijds te saven, en dan kun je weer opnieuw beginnen, Maar het hoort erbij zullen we maar zeggen.

Maar idd Trainsxp zegt, Netjes verwoord Sjef  8) :)

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
866 posts
« Reply #155 on: Wednesday 07 August, 2019, 15:43:52 »
Het is altijd de kunst om je zelf niet té ver te pushen en op tijd een stapje terug te doen om het overzicht te behouden en dan weer er flink tegenaan.

En natuurlijk zo hard en vaak op die F2 rammen dat die er zowat afvalt helpt ook :P
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #156 on: Wednesday 07 August, 2019, 16:19:34 »
Ik heb 2 backup keyboards hier liggen voor in het geval dat, dus die voorbereiding heb ik al hahaha

*
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #157 on: Wednesday 07 August, 2019, 17:08:12 »
 ;D Ik ben al bezig met de tweede keyboard...
3DS Max  programma om Assets te maken crashes ook wanneer je het niet verwacht...tjsa...

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #158 on: Wednesday 07 August, 2019, 18:25:14 »
This gewoon een groot complot door al die programmeurs om ons te frustreren! Lol

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
416 posts
« Reply #159 on: Sunday 11 August, 2019, 13:35:10 »
@denvertrucker

Uit de eigen fotodoos.

Detail / sfeer foto's van Station Schin op Geul aan de ZLSM zijde anno oktober 2016.
Deze foto's had ik geschoten om dat ik toen nog met het idee speelde om de miljoenenlijn te bouwen in TS. Dat is er nooit van gekomen...
Ik had de lijn nog bereden in de NS tijd, midden jaren 80 met de Tienertoer. Niet te weten dat het een aantal jaar afgelopen zou zijn met de reizigersdienst. Het Internet bestond toen immers nog niet...

Daarom vind ik het, om maar een ouderwets woord te gebruiken, gaaf dat jij het spoor door het Heuvelland aan het bouwen bent. Ik heb door mijn werk nauwelijks meer tijd om aan wat dan ook voor routes te bouwen. En ik haat dat.

Groet, Sikkenbaas.

Forumlid Treinpunt.nl / Lid MSTS - RW team
"Je weet nooit wanneer je trein stopt. Haal dus alles uit de rit"

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #160 on: Sunday 11 August, 2019, 14:48:57 »
@denvertrucker

Uit de eigen fotodoos.

Detail / sfeer foto's van Station Schin op Geul aan de ZLSM zijde anno oktober 2016.
Deze foto's had ik geschoten om dat ik toen nog met het idee speelde om de miljoenenlijn te bouwen in TS. Dat is er nooit van gekomen...
Ik had de lijn nog bereden in de NS tijd, midden jaren 80 met de Tienertoer. Niet te weten dat het een aantal jaar afgelopen zou zijn met de reizigersdienst. Het Internet bestond toen immers nog niet...

Daarom vind ik het, om maar een ouderwets woord te gebruiken, gaaf dat jij het spoor door het Heuvelland aan het bouwen bent. Ik heb door mijn werk nauwelijks meer tijd om aan wat dan ook voor routes te bouwen. En ik haat dat.

Groet, Sikkenbaas.

Ja dat geen tijd hebben kwa werk dat ken ik, al helemaal als je 12 uurs diensten doet, maar zelfs dan doe ik hier en daar een half uurtje en allen kleine beetjes helpen, Ik heb nu wel effe wat meer tijd door omstandigheden dus ben ik ook weer wat meer bezig met de map, de Heuvellandlijn ben ik redelijk goed bekend mee nog van uit de NS tijd met de Matt 64, en meerdere malen bereden met Arriva ( Maastricht-Heerlen gedeelte ) echter het ZLSM gedeelte helemaal niet, maar das iets wat ik deze zomer nog wil gaan doen met een dagkaart ook zodat ik wat meer inzicht heb in de omgeven langs de routes, is dan ook gaaf  ;) om foto's te zien, dan zie ik meteen wat er niet klopt en dingen die ik kan aanpassen.

Groetjes.

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.223 posts
« Reply #161 on: Tuesday 20 August, 2019, 13:49:57 »
Hier houd ik ook van; Nostalgische trajecten. Op joetoep zijn ook diverse filmpjes te zien hiervan. Bijv. deze:
  https://www.youtube.com/watch?v=VRHsQbOOfeM en van dit traject:
 https://www.youtube.com/watch?v=2n5X-ZpY6z8
Er zullen ook wel cabine ritten hiervan aanwezig zijn

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Sprinter
Bouwer van de route Noord-Oost Nederland
317 posts
« Reply #162 on: Tuesday 20 August, 2019, 15:15:47 »
Zoeken op Cabinerit Simpelveld bijvoorbeeld op Youtube geeft vanuit de vele lijnen best veel video's.

*
Hogesnelheidstrein
8.027 posts
« Reply #163 on: Tuesday 20 August, 2019, 15:41:34 »
Inderdaad, of als je zoekt op Cabview Holland Simpelveld waaronder deze: https://www.youtube.com/embed/shPbCIz27e0 :P

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #164 on: Tuesday 20 August, 2019, 16:53:20 »
Hier houd ik ook van; Nostalgische trajecten. Op joetoep zijn ook diverse filmpjes te zien hiervan. Bijv. deze:
  https://www.youtube.com/watch?v=VRHsQbOOfeM en van dit traject:
 https://www.youtube.com/watch?v=2n5X-ZpY6z8
Er zullen ook wel cabine ritten hiervan aanwezig zijn

Ja de link die hier heb gepost heb ik bij mij in de bekijk later lijst staan, dus met die was ik al beken, de link van Trainsxp die had ik nog niet gezien, maar ik heb wel twee andere van hun in de lijst staan, maar ik die der nu ook bij staan, ben echter op het moment niet met de route bezig want de medicatie die ik op het moment moet slikken maakt me daar te moe voor.
Maar toch bedankt voor het mee denken!

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
416 posts
« Reply #165 on: Sunday 01 September, 2019, 22:36:15 »
@Denvertrucker

Beterschap vriend!

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #166 on: Monday 02 September, 2019, 09:16:06 »
@Denvertrucker

Beterschap vriend!

Bedankt Sikkenbaaas!

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #167 on: Saturday 07 September, 2019, 09:40:31 »
Beterschap vriend ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #168 on: Sunday 08 September, 2019, 21:54:34 »
Bedankt John!

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #169 on: Sunday 27 October, 2019, 19:27:12 »
 8) Aangezien dit de laatste dagen zijn hier op TPNL
en mijn mening al geuit hebt over de verandering wil ik hier maar even mee delen
dat updates over de Limburg Zip (WIP) zullen plaats vinden op railsim.nl

Veel Sim plezier.

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
« Reply #170 on: Sunday 27 October, 2019, 20:17:12 »
Dat zullen we dan maar in de gaten houden .. ook jij suc6 met de route

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter