[WIP] Zuid Limburg Heuvelland lijn

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
Zuid Limburg Heuvelland lijn
« on: Thursday 07 March, 2019, 04:21:20 »
Howdy Foks!.

Ik ben der al een tijd mee bezig, en heb al wat foto's in de aankomende route folder gepost, maar ik denk dat ik ver genoeg ben met de route om het toch maar eens te gaan aankondigen. ( MAAR IS NOG LANG NIET KLAAR )

De Heuvelland lijn, dat is waar ik hoofdzakelijk mee bezig ben ( waneer ik er zin en tijd voor heb ).
De route loopt van Maastricht-Randwyck tot Kerkrade-Centrum.

De map is echter groter dan alleen de Heuvelland lijn, de map bestaat ook uit de routes Maastricht - Sittard, en Heerlen - Sittard, en als bonus ook het Miljoenenlijntje waar de ZLSM gebruik van maakt, en een stukje Chemelot, ( gemeenschap van kleine en grote chemische bedrijven wat tussen Urmond en Geleen ligt ), Echterwerk ik met name op het moment aan de Heuvelland lijn!.

Tussen Maastricht en Sittard is wel al wat werk gedaan en is er ook wat te zien, maar dat is op dit moment minimaal, zelfde geld voor Heerlen - Sittard en het Miljoenenlijntje, met deze routes ga ik verder wanneer de Heuvelland lijn af is.

Ik moet der wel meteen bij zeggen dat deze routes allemaal maar lijkend zullen zijn, Mensen die gebruik maken van het openbaar vervoer in zuid Limburg zullen de routes wel herkennen, maar ook meteen zien dat er dingen niet kloppen.

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
678 posts
Re: Zuid Limburg Heuvelland lijn
« Reply #1 on: Thursday 07 March, 2019, 08:21:28 »
Ziet er leuk uit! Veel succes ermee en neem vooral je tijd. Niet te gehaast ;)

*
Stoomlocomotief
15 posts
« Reply #2 on: Thursday 07 March, 2019, 12:24:42 »
heel mooi ! ik woon in zuid-limburg en herken de stations meteen als ik heb goed heb van boven naar beneden: maastricht, meerssen, valkenburg, schin op geul.
« Last Edit: Thursday 07 March, 2019, 14:29:19 by RemkoH, Reason: Onderwerp terug gezet »

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.184 posts
« Reply #3 on: Thursday 07 March, 2019, 12:36:06 »
Wie schoan os Limburg is; begrip toch nemes. Heerlijk Limburg wordt nu in TS door jou.... en Niels1511, zie Maaslijn ook van spoor voorzien! Het begin ziet er al veel belovend uit. Ik blijf je volgen
« Last Edit: Sunday 10 March, 2019, 14:28:27 by treintje »

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.029 posts
« Reply #4 on: Thursday 07 March, 2019, 13:00:22 »
Ziet er al heel mooi uit! Voor velen toch één van de meest geliefde streken in Nederland.  :) 8)
Succes met de route!

*
Blokkendoos
72 posts
« Reply #5 on: Thursday 07 March, 2019, 13:44:00 »
Succes! Ziet er goed uit iig.

*
Hondekop
156 posts
« Reply #6 on: Thursday 07 March, 2019, 15:20:14 »
Ziet er leuk uit! Veel succes met de bouw!  :o :o

*
Hogesnelheidstrein
7.725 posts
« Reply #7 on: Thursday 07 March, 2019, 15:54:07 »
Ja de 1e beelden zien er veelbelovend uit, als je die trend doorzet in het vervolg van de route komt dat wel goed.
Maar juich niet te vroeg, je zult niet de eerste zijn die er de brui aangeef en vast ook niet de laatste mocht dat gebeuren.
Afijn als je het zo lang volhoud als ik met 't HvN c.q. voorheen Midden Nederland (ca. een jaar of 7) dan kan je plan van de eerste screen gerealiseerd worden. :)

Succes voor de komende jaren!
« Last Edit: Thursday 07 March, 2019, 16:17:40 by trainsxp »

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
3.324 posts
« Reply #8 on: Thursday 07 March, 2019, 18:03:39 »
Gelukkig!

*
Sprinter
208 posts
« Reply #9 on: Thursday 07 March, 2019, 19:00:14 »
Erg mooi gemaakt! Toch erg herkenbaar.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #10 on: Thursday 07 March, 2019, 19:42:46 »
Ja de 1e beelden zien er veelbelovend uit, als je die trend doorzet in het vervolg van de route komt dat wel goed.
Maar juich niet te vroeg, je zult niet de eerste zijn die er de brui aangeef en vast ook niet de laatste mocht dat gebeuren.
Afijn als je het zo lang volhoud als ik met 't HvN c.q. voorheen Midden Nederland (ca. een jaar of 7) dan kan je plan van de eerste screen gerealiseerd worden. :)

Succes voor de komende jaren!

Ja ik weet wat je bedoelt, Ik heb er tot nu toe een jaar in zitten, met pauzes er tussen in, voor dat de hele map klaar is zijn we idd een heel eind verder.

Ziet er leuk uit! Veel succes ermee en neem vooral je tijd. Niet te gehaast ;)

Dankje, zal ik ook zeker niet doen,  8)

Wie schoan os Limburg is; begrip toch nemes. Heerlijk Limburg wordt nu in TS door jou.... en Niels1511, zie maaslijn[/b]-78230/msg293862/#msg293862]Maaslijn ook van spoor voorzien! Het begin ziet er al veel belovend uit. Ik blijf je volgen

Yep klopt, Met hulp vaan Frison he, dee heet Mestreech en Valkenburg gemaakt. en als hij weer tijd en zin heeft moet ik hem zo gek zien te krijgen om Heerlen te maken, maar dat is nog al een groot project, maar tijd zat.

heel mooi ! ik woon in zuid-limburg en herken de stations meteen als ik heb goed heb van boven naar beneden: maastricht, meerssen, valkenburg, schin op geul.

Klopt!. en dankje

En de rest ook bedankt natuurlijk! 8) ;) :)
« Last Edit: Sunday 31 March, 2019, 21:54:03 by RemkoH, Reason: 5 losse berichten samengevoegd »

*
Hondekop
161 posts
« Reply #11 on: Thursday 07 March, 2019, 20:00:09 »
hele mooie plaatjes. Succes verder!

*
Stoomlocomotief
VROEM VROEM
9 posts
« Reply #12 on: Thursday 07 March, 2019, 20:05:49 »
Ziet er goed uit! Ga zo door!

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer in Nederlandse route.
834 posts
« Reply #13 on: Thursday 07 March, 2019, 21:30:31 »
Ziet er goed uit! Ga vooral zo door.
« Last Edit: Friday 08 March, 2019, 09:58:10 by RemkoH, Reason: Titel aangepast »
Trots Vriend van TPNL!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #14 on: Saturday 09 March, 2019, 20:38:16 »
Nog een paar foto's bezig met het afmaken van perons

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.897 posts
« Reply #15 on: Saturday 09 March, 2019, 20:41:55 »
Knap werk hoor ... ziet er goed uit ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #16 on: Saturday 09 March, 2019, 20:48:29 »
Dankje!  8)

*
Hogesnelheidstrein
3.324 posts
« Reply #17 on: Sunday 10 March, 2019, 09:23:04 »
Prachtig ik kom graag in het zuiden!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #18 on: Sunday 10 March, 2019, 09:53:20 »
Ja al die heuvels hebben toch wat he, this alleen wat aan de grijze en natte kant op het moment lol 8)

*
Hogesnelheidstrein
7.725 posts
« Reply #19 on: Sunday 10 March, 2019, 12:26:05 »
Prachtig ik kom graag in het zuiden!

En dan ga je eerlijkheidshalve natuurlijk met de trein naar ik aanneem? ;D

*
Stoomlocomotief
44 posts
« Reply #20 on: Sunday 10 March, 2019, 14:21:07 »
Chevremont, isn't that in France?

*
Hogesnelheidstrein
1.184 posts
« Reply #21 on: Sunday 10 March, 2019, 14:32:08 »
« Last Edit: Sunday 10 March, 2019, 14:36:58 by treintje »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #22 on: Sunday 10 March, 2019, 16:42:06 »
Dankje Treintje 8), Also TarikPasic, here in the south we have we have a lot of influences from  France and Germany when it comes to naming stuff, also construction wise with houses as soon as you get out into the villages

*
Hogesnelheidstrein
1.184 posts
« Reply #23 on: Sunday 10 March, 2019, 16:48:47 »
Dankje Treintje 8), Also TarikPasic, here in the south we have we have a lot of influences from  France and Germany when it comes to naming stuff, also construction wise with houses as soon as you get out into the villages
  Ok, ik persoonlijk dacht dat het meer Waalse invloeden waren. Maar je zult wel gelijk hebben

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #24 on: Sunday 10 March, 2019, 18:59:34 »
Ik ben van oorsprong van Maastricht, wij denken altijd dat we gelijk hebben, of dat ook klopt ????.... hahahaha

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #25 on: Sunday 10 March, 2019, 19:02:05 »
Bezig met wat verlichting aan te brengen

*
Stoomlocomotief
1 posts
« Reply #26 on: Sunday 10 March, 2019, 19:39:40 »
Ziet er goed uit, ik ben erg benieuwd naar deze route!
Succes met het bouwen.

*
Stoomlocomotief
44 posts
« Reply #27 on: Sunday 10 March, 2019, 20:08:18 »

Fair enough, seemed to me like a weird name for a Dutch village especially since Holland has no borders with France.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #28 on: Sunday 10 March, 2019, 22:28:09 »

Fair enough, seemed to me like a weird name for a Dutch village especially since Holland has no borders with France.

True, however, we do border on Belgium and Belgium has a Dutch-speaking part and a French-speaking part Southern Limburg borders on both speaking parts of Belgium, south part being the French part and the west part Dutch, the more east you so let's say Kerkrade you get a mix of Dutch/German combo local dialect

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
124 posts
« Reply #29 on: Sunday 10 March, 2019, 22:32:56 »
Wat foto's van de omgeving in the route en invulling rondom stations, Some pictures of the surrounding area of the map and around the stations.