Zal er ooit nog een Groningen - Eemshaven / Groningen - Delfzijl lijn komen?

12 posts
Aangezien ik in deze regio woon leek het me leuk om het terug te zien. Hier heb je niet echt een Intercity voor nodig, noch sprinters. Stadler GTW komt hier weer in terug, en aangezien de dorpen niet bijzonder groot zijn kost het niet veel tijd om te maken. Alvast dank.

**
TreinPunt.NL Vriend
64 posts
Re: Zal er ooit nog een Groningen - Eemshaven / Groningen - Delfzijl lijn komen?
« Reply #1 on: Saturday 08 December, 2018, 21:54:47 »
Ik zou zeggen, open de editor en probeer het eens, zo ben ik er zelf ook aan begonnen met mijn route, alleen al omdat je in de buurt woont kun je de omgeving al, en het leren route maken leer je gaan de weg en er is informatie beschikbaar hier op trein punt om je te helpen en andere bouwers zijn altijd nog om advise te geven

12 posts
Re: Zal er ooit nog een Groningen - Eemshaven / Groningen - Delfzijl lijn komen?
« Reply #2 on: Saturday 08 December, 2018, 22:16:03 »
Ik zou zeggen, open de editor en probeer het eens, zo ben ik er zelf ook aan begonnen met mijn route, alleen al omdat je in de buurt woont kun je de omgeving al, en het leren route maken leer je gaan de weg en er is informatie beschikbaar hier op trein punt om je te helpen en andere bouwers zijn altijd nog om advise te geven

Haha, hoi.
Bedankt voor de tip inderdaad. Ik ken zowel de hele regio en de lijn al wel maar ik ben al niet zo goed in de editor dus dan zal het niets worden. Er zijn vast wel andere Train Simulator Fanaten hier in de buurt die willen mee helpen.

Mvg Joris

18 posts
« Reply #3 on: Saturday 08 December, 2018, 22:28:56 »
En aangezien de dorpen niet bijzonder groot zijn kost het niet veel tijd om te maken. Alvast dank.

Ik denk dat je toch een beetje onderschat hoeveel tijd en moeite al snel in een route gaat zitten ;), maar zoals vermeld hierboven, je kan het altijd zelf uitproberen :)

**
TreinPunt.NL Vriend
64 posts
« Reply #4 on: Sunday 09 December, 2018, 01:19:12 »
Klopt gaat veel uren in zitten, ik ben nu bijna een jaar bezig met mijn route, en gisteren had ik een gek uurtje waar ik de boel nog een wat groter heb gemaakt ( als of ik nog niet genoeg te doen had met wat ik al had ) hahahah, als ik eerlijk ben, ik ben der eigenlijk snel achter gekomen dat ik het leuker vindt om aan mijn route te werken, dan met de trein rond te rijden, geef toch een goed gevoel als je uren bezig bent geweest ( zo lang de editor niet crashed ) en al het verschil ziet op de route, en al helemaal als de object bouwers iets voor de route hebben gemaakt  8) :D

**
TreinPunt.NL Vriend
64 posts
« Reply #5 on: Sunday 09 December, 2018, 01:21:15 »
Ik zit nu op 950 uur waarvan 95% bouwen is....