Poll

In Release 1 naar Noorddam? (Noorddam is het volgend station na Weerlam Noord)

Ja
5 (38.5%)
Nee
2 (15.4%)
Hoeft niet, alleen als jij het wilt of tijd hebt
6 (46.2%)

Total Members Voted: 12

Voting closed: Sunday 16 April, 2017, 18:07:05

Vakendrecht - Weerlam [Fictief] (25% klaar voor Release 1)

*
Sprinter
Routebouwer Vollageren route!
416 posts
Re: Vakendrecht - Weerlam [Fictief] (25% klaar voor Release 1)
« Reply #150 on: Saturday 15 April, 2017, 20:37:26 »
Wat meer scenery en weilanden richting Noorddam aan het bouwen! Het ziet er in mijn ogen mooi uit! :D
~ Edgar

*
Sprinter
416 posts
« Reply #151 on: Monday 17 April, 2017, 15:06:55 »
Het is duidelijk over de Poll. Ik breid uit tot Noorddam. Dus hier wat foto´s over Weerlam Noord - Noorddam. Er tussen maak ik Weerlam CS - Weerlam Noord af en ga ik stapje voor stapje vanaf Weerlam Noord richting Noorddam bouwen.

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
416 posts
« Reply #152 on: Monday 17 April, 2017, 20:34:34 »
Wat meer scenery en weilanden richting Noorddam aan het bouwen! Het ziet er in mijn ogen mooi uit! :D

In mijn ogen ziet het er ook goed uit!  :D

Sikkenbaas  8)
Forumlid Treinpunt.nl / Lid MSTS - RW team
"Je weet nooit wanneer je trein stopt. Haal dus alles uit de rit"

*
Sprinter
416 posts
« Reply #153 on: Monday 17 April, 2017, 22:08:06 »

In mijn ogen ziet het er ook goed uit!  :D

Sikkenbaas  8)

Bedankt :)

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
416 posts
« Reply #154 on: Monday 17 April, 2017, 23:24:17 »
We doen het voor elkaar Edgarskeh!  ;)

*
Sprinter
416 posts
« Reply #155 on: Tuesday 18 April, 2017, 10:07:31 »
Hey allemaal,

als je in de richting van Noorddam rijdt kom je op geven moment bij een industrie/bedrijven terrein. Naast het spoor staat een oud spoorlijntje dat naar 2 rangeersporen gaat en 1 richting de snelweg. Hier ga ik iets over vertellen.

In de jaren 1960 was dit spoor ter beschikking voor diesellijn naar Otterdam. Deze is in 1980 opgeheven doordat er te weining mensen op de lijn mee gingen en teveel geld uitgeefde. Dit spoor is dus niet meer in gebruik genomen. In 1982 probeerde men elektrische treinen op te rijden maar het is niet gelukt met de bovenleiding. In 1990 kwam het spoor Weerlam Noord-  Noorddam en dat zie je wel met elektrische bovenleiding. Wel staan de portaalen op het oude rails maar der rijd niks op. Het oude spoor is nu stoffig en grassig en 2 oude treinen, 1 diesel en 1 elektrisch, zijn kapot en staan daar stil. In 2018 probeert ProRail opnieuw dit spoor in gebruik te nemen voor industrie sporen en dieselspoor naar Otterdam. Nu kunnen mensen in Otterdam met de bus en in 2018 met de trein naar Weerlam Centraal.

*
Hogesnelheidstrein
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.239 posts

*
Sprinter
301 posts
« Reply #157 on: Tuesday 18 April, 2017, 22:31:21 »
Heel gaaf!

*
Sprinter
416 posts
« Reply #158 on: Wednesday 19 April, 2017, 16:05:51 »
Hallo allemaal,

ik heb een mededeling over deze route.

Toen ik begon aan deze route vond ik het mooi en leek het op een echte route. Toen bouwde ik door, en bouwde, en bouwde. En nu, na een maandje zijn we al bij 10 station's. Maar ik werd steeds beter in bouwen en besefte dat het begin niet zo mooi was als het einde zoals Noorddam. Daarom ben ik opnieuw begonnen. Ik heb de route nog in TS maar laat hem zoals het is. Ik ben bezig aan een nieuwe route maar met dezelfde namen en wat mooier, realistischer en minder afgerafeld. Je kan merken dat bij de oude is afgerafeld omdat er veel bossen staan. In de nieuwe doe ik men best om weining bossen te hebben. Daarom is het topic een tijdje stil tot ik de eisen heb. Daarna wordt de naam van dit topic veranderd naar; Noorddam - Weerlam CS en komt er een foto over. Hopelijk vinden jullie het niet erg. Je kan je mening over geven.

*
Intercity
Mcn Cxx Valleilijn
540 posts
« Reply #159 on: Wednesday 19 April, 2017, 16:24:27 »
Dat probleem had ik ook. Heb toen het complete station mét stad gesloopt, en opnieuw aan dat deel begonnen. Heb nog steeds stukken waarvan ik denk, hmmmm... ::)

Keep up!
Grtz. :D
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.178 posts
« Reply #160 on: Wednesday 19 April, 2017, 21:03:17 »
Op verzoek van topic starter een slotje.
Groeten,
Niels