Utrecht CS -Tiel (1.8)

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #30 on: Tuesday 04 March, 2014, 17:08:47 »
Joop,
Bedankt dat je deze route met ons wil delen!
Dit hoef je namelijk helemaal niet te doen.
En nu kan iedereen wel over alles heen gaan vallen maar Joop heeft het toch maar geflikt!
Ik kan het niet en heb er het geduld ook niet voor!
Wel kan ik uren genieten van al dat moois!
En velen met mij!
Laten we blij zijn dat er zoveel Nederlandse routes uit zijn gekomen,en de bouwers koesteren!
Vergeet nooit dat er honderden uren aan een route gebouwd is.
Joop enorm bedankt!
« Last Edit: Tuesday 04 March, 2014, 17:35:07 by John Roterman »

Bezoek ook eens mijn eigen site
1.228 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #31 on: Tuesday 04 March, 2014, 19:20:19 »
Wie kan er voor mij een Scenario maken met een SLT en VIRM en zo oftewel een scenario met heel veel Nederlands Mat.

Het maak niet uit of je in Utrecht Centraal begint of in Tiel als hij maar druk wordt.

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #32 on: Wednesday 05 March, 2014, 10:09:21 »
Beste David,
Een Scenario is niet even snel gemaakt.
Het duurt weet ik van iemand 4 tot 8 uur per Scenario voor dat het klaar is!
Dus heb geduld.
De Scenario's komen vanzelf wel!

Bezoek ook eens mijn eigen site
1.228 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #33 on: Wednesday 05 March, 2014, 10:11:05 »
Beste John,

Ik zeg toch ook niet dat het gelijk af moet zijn.

106 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #34 on: Wednesday 05 March, 2014, 11:17:23 »
Beste David,
Een Scenario is niet even snel gemaakt.
Het duurt weet ik van iemand 4 tot 8 uur per Scenario voor dat het klaar is!
Dus heb geduld.
De Scenario's komen vanzelf wel!
Roterman, afhankelijk van het soort scenario duurt het maken van een scenario zo'n 1,5 uur max. Daarnaast nog even testen. Maar 4 tot 8 uur is wel heel veel (weet niet wie je bron is :P ).

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.709 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #35 on: Thursday 06 March, 2014, 01:53:20 »
Beste David,
Een Scenario is niet even snel gemaakt.
Het duurt weet ik van iemand 4 tot 8 uur per Scenario voor dat het klaar is!
Dus heb geduld.
De Scenario's komen vanzelf wel!
Roterman, afhankelijk van het soort scenario duurt het maken van een scenario zo'n 1,5 uur max. Daarnaast nog even testen. Maar 4 tot 8 uur is wel heel veel (weet niet wie je bron is :P ).
Jij hebt duidelijk nog nooit een scenario met VEEL AI traffic gemaakt. :P ;D

Dat duurt namelijk wel iets langer dan 1,5 uur.
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

106 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #36 on: Thursday 06 March, 2014, 08:14:46 »
Weet niet wat de definitie is van veel Al traffic. Normaal maak ik scenario's volgens de dienstregeling.

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.760 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #37 on: Friday 07 March, 2014, 12:17:17 »
Ik zat even een scenario te maken , maar het viel mij dus nu pas op dat Joop bij Geldermalsen de sporen verkeerd heeft .. En dan bedoel ik de triggers.
Spoor 3 en spoor 4 moeten andersom ..

Ik hoor te stoppen bij Geldermalsen 3a , en dat is vanuit Tiel Passewaaij gezien aan de rechterkant....
Daar ligt nu Spoor 4 .

Dus Joop , als je tijd hebt kun je dat aanpassen voor de volgende update.

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #38 on: Friday 07 March, 2014, 15:36:27 »
Hoi Gert,
Weet jij hoe ik dat rare stuk beton weg krijg?

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.760 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #39 on: Friday 07 March, 2014, 15:37:31 »
Hoi Gert,
Weet jij hoe ik dat rare stuk beton weg krijg?

Kun je specifieker zijn ? Beton ? waar ?

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #40 on: Friday 07 March, 2014, 15:49:53 »
Dit stuk voorbij het station Gert
Hahahaha ik was het plaatje er nog bij aan het zoeken!

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.760 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #41 on: Friday 07 March, 2014, 16:43:10 »
IK neem aan in de Route editor .. daar kun je alles verwijderen of bij plaatsen wat je wilt mocht dat nodig zijn.

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #42 on: Tuesday 15 April, 2014, 14:37:39 »
Beton verwijderd :P
Blijft een leuke route om te rijden :D

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #43 on: Tuesday 13 May, 2014, 11:39:23 »
Wie kan er voor mij een Scenario maken met een SLT en VIRM en zo oftewel een scenario met heel veel Nederlands Mat.

Het maak niet uit of je in Utrecht Centraal begint of in Tiel als hij maar druk wordt.
Je boft!
Ik ga binnenkort scenarios maken voor deze route ;)
« Last Edit: Tuesday 13 May, 2014, 14:34:26 by John Roterman »

ik zoek de route rotterdam - zwolle om te download
19 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #44 on: Tuesday 20 May, 2014, 21:11:59 »
als ik de route opstart met  drive > Standard > Tiel - Utrecht centraal krijg ik zwart scherm en dan valt ie uit

hoe kan ik dit verhelpen?
ik zoek de download : rotterdam - zwolle

5.071 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #45 on: Sunday 25 May, 2014, 10:44:58 »
Door een foutje vergeten de route hier te uploaden  :-[

Maar V1.4 is nu beschikbaar op treinpunt.
http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=view;down=5726

Mvg Jordi

32 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #46 on: Sunday 25 May, 2014, 12:16:40 »
goedemiddag allemaal

ik heb de Update van utrecht-tiel 1.4 gedownload maar ik zie geen rails ?
weet iemand hoe ik dit kan verwerken?

32 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #47 on: Sunday 25 May, 2014, 19:13:52 »
hallo allemaal

ik heb even een vraagje wat heb ik allemaal nodig om alle scenario,s te kunnen spelen?

Bezoek ook eens mijn eigen site
1.228 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #48 on: Sunday 25 May, 2014, 22:20:59 »
Ik mis zelf ook rails.

**
Route creator
6.797 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #49 on: Sunday 25 May, 2014, 22:55:53 »
Tjonge tjonge tjonge, houd het nu nooit op en kunnen jullie echt zelf niet eens wat ondernemen door wat verder te kijken/zoeken dan je neus lang is, je wordt er zo kalm aan moedeloos van met steeds maar weer dezelfde vragen. :'(



Afijn voor de zoveelste keer, lees deze Pagina en kom aub niet met de vraag dat je het daar niet kunt vinden.



Groeten trainsxp

5.071 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #50 on: Monday 26 May, 2014, 09:12:37 »
Staat een en ander waarschijnlijk niet in de readme.

Nou ik zie dat veel leden hoop projecten missen of dat ik per ongeluk ben vergeten in readme te zetten.

Dit is echt het enige wat ik heb gebruikt voor deze route .

Readme

Benodigdheden voor deze route zijn:

boerderijen www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/...gory/94-woongebouwen

gebouwen www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/...ebouwen/680-gebouwen

Cijferborden www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/...en/765-nl-cijferbord

Voor de rails ga je naar rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...ren/1289-dr-gleisset

Voor bovenleiding van Marc D ga je naar www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/...nleiding-portalen-nl

voor alle coha ga je naar www.coha.nl voor overwegen en gebouwen + km__hm_signs_v1.1 en spoordijken en seinen huizen.

voor perrons ga je naar www.christrains.com

UKTS Freeware Pack - Housing #1 www.railsim-fr.com/forum/index.php?app=downloads&showcat=24

Voor meeuwen ga je naar www.railsim-fr.com/forum/index.php?app=downloads&showfile=357

Berkeboom van julien ga naar www.railsim-fr.com/forum/index.php?app=downloads&showfile=179

Setje stationsobjecten.van GertMeering www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/viewdownload/90/789

PR_Füllobjekte_01 v.1.0 rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...3-pr-fuellobjekte-01

Sad objecten rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...paket-ohne-szenarien

Licht baken van Rail-X rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...302-leitbaken-vers-2

Voor bruggen alleghany.weebly.com/addons.html

SoundPack Thunder dw-agency www.dw-agency.de/downloads/soundpacks

Brug Bro 168 Meter Populær + Bro Nr. 6 www.oldtimerklubben.dk/index.php?name=Ra...viewsdownload&sid=28

Grond texturus Albulabahn v.2.0b rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa.../viewdownload/41/892

Landschap www.3dtrains.com/forums/index.php/topic/...es-freeware-edition/

rural_landscapes1: www.3dtrains.com/products/rs1/rural_landscapes1.shtml

world_landscapes1: www.3dtrains.com/products/rs1/world_landscapes1.shtml

scalerail: www.3dtrains.com/forums/index.php/topic/...il-freeware-edition/

scaleroad: www.3dtrains.com/products/rs1/scaleroad.shtml

De SAD_tunnelBHF: rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...nel/30-sad-tunnelbhf

Huizen van Josef72 www.railworks.cz/verejne-budovy/

NRD Commercial Warehouse 5 Pack railworksamerica.com/index.php/download-...pack&catid=22:models

Stationsborden Tankje www.dutchrail.eu/index.php/nl/downloads/...wegobjecten?start=10

Altenburg-Wildau 2.0 rail-sim.de/railsimnew/index.php/compone...or-ts2012?Itemid=207

Voor mike download Elbe-Weser-Dreieck v. 2.1 rail-sim.de/railsimnew/index.php/downloa...1-elbe-weser-dreieck
Alleen kale route geen asset.

Ik zal het lijstje ook wel bij de download zetten.

Mvg Jordi
« Last Edit: Monday 26 May, 2014, 09:15:44 by jor[D]1 »

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #51 on: Monday 26 May, 2014, 09:49:59 »
Bedankt Jordi ik zal voor de route nog eens wat scenario's maken ;)

30 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #52 on: Monday 26 May, 2014, 12:46:33 »
Ten eerste hartelijk bedankt voor de mooie route :) Ik heb alleen een vraag, omdat enkele scenario's het bij mij niet juist doen. Alle treinen en scenery zijn geïnstalleerd met behulp van de lijstjes en RW tools. Nu geeft hij alsnog een error melding wat betreft missing markers. Hierbij enkele voorbeelden: zuidpaal, final destination. Ik ben hier helaas niet zo bekend mee en ik heb het (naar mijn weten) nergens op fora of ander dergelijke kunnen vinden. Weet iemand wat dit is en kan hij of zij mij hiermee verder helpen?

**
Route creator
6.797 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #53 on: Monday 26 May, 2014, 13:30:44 »
...... Nu geeft hij alsnog een error melding wat betreft missing markers. Hierbij enkele voorbeelden: zuidpaal, final destination. .....

Tsja dan betreft het waarschijnlijk scenarios uit een eerdere versies van de route.
Want wat wil het geval; de maker is nog met de route bezig om verbeteringen enz. aan te brengen, maar als er een stuk rails wordt verwijderd/vervangen waar een marker op stond dan ben je die kwijt als je daar ff geen rekening mee houd.
Als er dan vergeten word om hem weer terug te zetten krijg je in een volgende versie die marker als missend .
Het enigste wat je kunt doen is de exacte naam van het/de scenario(s) door te geven en afwachten of de maker ervan bereid is om het scenario te repareren naar de laatste versie van de route. ;)

30 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #54 on: Monday 26 May, 2014, 13:42:08 »
@trainsxp Bedankt voor je antwoord. Nu weet ik tenminste waar het vandaan komt :) Ik heb net de versie 1.4 gedownload. De scenario's zijn afkomstig uit de scenario's in de meegeleverde route. Hierbij gaat het om de Spinter van Utrecht naar Tiel zomer bijvoorbeeld. Ik wacht even af wat de ontwikkelingen zijn, want de versie 1.4 is pas sinds kort beschikbaar.

32 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #55 on: Monday 26 May, 2014, 14:11:00 »
ik heb een probleempje met het scenario UTRECHT_TIEL (Zomer)

ik mis de volgende dingen

Consist builder
Class 166 NS-Buffel DMOS
class 166 NS Buffel DMCLL
broken consist modified
Driver trein 9 at last 46.47046 (long) 9.82294 unknown error
missing marker zuid portaal 1

heeft iemand enig idee wat hier mee word bedoelt ?

3.101 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #56 on: Monday 26 May, 2014, 17:59:43 »
Ja je mist wat! ;)
Als ik over een poosje wat meer tijd heb, komen er nieuwe scenarios voor deze route :D

32 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #57 on: Monday 26 May, 2014, 20:05:25 »
zal super zijn dankje well!!!

32 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #58 on: Monday 26 May, 2014, 21:09:27 »
heeft iemand enig idee wat de foutmelding missing marker zuid portaal 1 betekend
?

30 posts
Re: Utrecht CS -Tiel
« Reply #59 on: Monday 26 May, 2014, 23:24:21 »
...... Nu geeft hij alsnog een error melding wat betreft missing markers. Hierbij enkele voorbeelden: zuidpaal, final destination. .....

Tsja dan betreft het waarschijnlijk scenarios uit een eerdere versies van de route.
Want wat wil het geval; de maker is nog met de route bezig om verbeteringen enz. aan te brengen, maar als er een stuk rails wordt verwijderd/vervangen waar een marker op stond dan ben je die kwijt als je daar ff geen rekening mee houd.
Als er dan vergeten word om hem weer terug te zetten krijg je in een volgende versie die marker als missend .
Het enigste wat je kunt doen is de exacte naam van het/de scenario(s) door te geven en afwachten of de maker ervan bereid is om het scenario te repareren naar de laatste versie van de route. ;)

Zie het antwoord op mijn eerder gestelde vraag