Oké, zijn die in het echt dan ook zo smal dat je er een kruiwagen wiel in kwijt kunt?
Quote from: trainsxp on Saturday 24 August, 2019, 09:19:19 Oké, zijn die in het echt dan ook zo smal dat je er een kruiwagen wiel in kwijt kunt? Kijk eens goed, volgens mij zit er een rubber deel waar jij meent dat er niks meer zit
Dat zijn houten bielzen , geen rubber ..
ZIet er goed uit! Maar zie ik nou een dubbele loft van de spoordijk?Verder, ga zo door!
Als jij dat zegt zal het wel zo wezen, maar gezien onderstaand knipsel leek het er op waar Pingi volgens mij ook vanuit ging. Of heeft de dijk 2 van die gras randen?
Oké, dan is het geheel duidelijk en de wereld uit!, ik gebruik deze dijken niet dus wist niet beter.
Quote from: Pingi on Sunday 01 September, 2019, 20:23:11 ZIet er goed uit! Maar zie ik nou een dubbele loft van de spoordijk?Verder, ga zo door! Hoi, nee, het is 1 spoordijk. Met vriendelijke groet,Rommy
Quote from: rommy136 on Sunday 01 September, 2019, 21:25:41 Quote from: Pingi on Sunday 01 September, 2019, 20:23:11 ZIet er goed uit! Maar zie ik nou een dubbele loft van de spoordijk?Verder, ga zo door! Hoi, nee, het is 1 spoordijk. Met vriendelijke groet,RommyOké! Nou helemaal prima! Dacht dat het dubbele waren, ik wist niet dat die bestonden. Enfin, ga zo door!