Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw

162 posts
Re: Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw
« Reply #450 on: Sunday 15 April, 2018, 19:49:30 »
nou ik kan je één ding vertellen, de baanvaksnelheid bedraagt daar echter wel 160 km/h maar de ATB-EG laat dit niet toe (deze is begrensd tot 140 km/h)
bouwer Den Bosch - Utrecht

162 posts
« Reply #451 on: Sunday 15 April, 2018, 19:56:37 »
Ah oke, dan laat ik m maar op 140 denk ik, bedankt voor de info!
Het leven is hard, maar een trein is harder...

**
TreinPunt.NL Vriend
70 posts
« Reply #452 on: Sunday 15 April, 2018, 20:21:51 »
Tussen Helmond en Horst-Sevenum mag er 160 gereden worden met ATB+. Er staan ook borden met 16 langs de baan
Join onze discord hier: Klik hier

162 posts
« Reply #453 on: Sunday 15 April, 2018, 21:18:18 »
Na een dag werken zit ziet het er nu zo uit, en ben blij dat het nu tenminste wel werkt!!

Machinist bij NMBS
387 posts
« Reply #454 on: Monday 16 April, 2018, 19:42:34 »
Hier zijn we weer met een kleine (?) update :)
We bouwen lekker rustig verder aan ons klein projectje!

Dankzij Sjef61 heeft onze route weer wat mooie extra's gekregen. Kleine details die het helemaal afmaken!
1. Het naambord van Meern Centraal dat je begroet op het stationsplein
2. De werkplaats van Poldermeer goederen heeft nu ook een naam gekregen! Gedaan met verdwaald lopen tussen al die sporen :)

3. Een vreemde gast is onderweg met haar Europese tour. 60163 Tornado A1 sleept een stam MK1's richting Zaanswoude rijdend op haar topsnelheid van 140km/h!
4. Het pas gerenoveerde station Achterhoek met zijn speciale op maat gemaakte bovenleiding.
5. Het complex waar 2 sporen er 4 worden, gelegen naast een oude jachthaven.

« Reply #455 on: Monday 16 April, 2018, 20:13:14 »
Dat ziet er geweldig uit!  :o

Veel succes met de verdere bouw  :)
Iedereen heeft een talent, het duurt alleen soms een tijdje om dat talent te ontdekken.
maakt scenario's.

21 posts
« Reply #456 on: Monday 16 April, 2018, 20:47:12 »
Ah oke, dan laat ik m maar op 140 denk ik, bedankt voor de info!
Begrijp me niet verkeerd, maar als je het toch realistisch wil nabouwen kun je het toch prima op 160 houden, als je met de ATB in rijdt dan zal die lijkt me toch wel ingrijpen zodra je harder dan 140/145 rijdt  ::)

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Schrijft wel eens iets op het forum
1.379 posts
« Reply #457 on: Monday 16 April, 2018, 22:11:08 »
Ziet er magnifiek uit Jens! Ben enorm benieuwd naar het eindresultaat (hoewel ik daar vast niet de enige in ben ;D ).

En zijn er al objecten van (station) Helmond/Deurne? Ik weet zelf al dat ik de objecten van Helmond Brandevoort heb alleen van Helmond centraal niet.

Voor wat betreft Deurne, hiervoor heb ik wel een gebouw weten te vinden wat er enigszins op leek. Zo uit m'n hoofd eentje van Frison, als je exact wilt weten welk gebouw ik heb gebruikt kan ik dat morgen nog wel uitzoeken.

162 posts
« Reply #458 on: Tuesday 17 April, 2018, 08:47:33 »
Ja, dat zal ik heel erg waarderen! :)

54 posts
« Reply #459 on: Tuesday 17 April, 2018, 20:42:42 »
Sinds Jens een 5-tal aan screens gepost heeft, vond ik het ook weer eens tijd om wat van mijn kant te laten zien. Vreemd genoeg gebeurd dit altijd als Jens begint ::). (No heart feelings buddy x)

Screens 1 en 2 zijn op het vernieuwde Meern Opstel. Na de verbouwing van Meern Centraal een tijdje terug was het vechten om een goede en passende layout te vinden qua spoor, ook omdat het in z'n totaliteit lager ligt dan de mainline. Na lang zoeken en prutsen ben ik eruit gekomen wat ik wilde en heb ik dit neergelegd. Voor de mensen die het herkennen, ja dat is correct.

Screens 3 en 4 is het nieuwe wisselcomplex gesitueerd op ongeveer 3km van Achterhoek. Dit wisselcomplex kan snelheden van 130kmu in afbuigende stand hebben. Omdat onze "tijdelijke" dienstregeling het inhalen van treinen op dit stuk spoor toestaat zijn op de 2 binnenste sporen de snelheid 160kmu, terwijl de buitenste sporen max 140kmu zijn. Dit is ook met zicht op de Traxx van Chris. De seinen over het volledige 4 sporige stuk staan op 1km van elkaar vandaan. Daarvoor heb ik leuke seinbeelden opgetrommeld. De inrijseinen voor het wisselcomplex kan in totaal 6 verschillende beelden afgeven: Rood, Geel, Geel Knipper 4, Geel 13, Knipper Groen 13 en Groen.

Screen 5. Tja, wat moet ik hiervan zeggen.. Dit station is net zoals Meern Centraal helemaal op de schop gegaan. Van 2 sporen naar 4, terug naar 2, om toch maar met 4 door te gaan. Het was voor zowel Jens als mij een raadsel hoe we dit station gingen aankleden. Qua scenery was dit voor Jens toch nog een flinke klus om te fabriceren (net als Meern Centraal :-X), maar dat maakt het inrijden van Achterhoek een plezier voor het oog.

Have fun with the screens! More will follow! ;)
« Last Edit: Tuesday 17 April, 2018, 20:44:17 by mitchell1993 »
Neem mij niet te serieus. Doe je dat wel dan kun je de nodige sarcasme verwachten.

29 posts
« Reply #460 on: Yesterday at 20:47:52 »
Hier weer een aantal screenshots van Boskoop. :) Het schiet al aardig op.

162 posts
« Reply #461 on: Today at 07:57:49 »
Wauw Nice gemaakt  :D

771 posts
« Reply #462 on: Today at 14:41:02 »
Zeer fraai MMBW, hebben jullie het crash probleem van de route kunnen verhelpen?  :)

29 posts
« Reply #463 on: Today at 14:46:01 »
Bedankt! :)
Nee helaas hebben we het niet kunnen verhelpen, dus zijn we maar opnieuw begonnen met Boskoop. We zijn nu weer bijna op het punt waar we gestopt zijn toen het probleem er nog wel was, dus we kunnen bijna weer eens aan wat anders gaan bouwen dan alleen maar Boskoop :P

**
TreinPunt.NL Vriend
Mcn Cxx Valleilijn
341 posts
« Reply #464 on: Today at 15:38:41 »
Bekend probleem, de reden dat ik met een hele nieuwe ben begonnen. En dan ben je verder met je nieuwe dan je oude, koop je een nieuwe PC waarop je de oude ook even uitprobeert, is het probleem weg... Mja, in de oude zit geen verkanting ;D

Succes, ziet er vet uit!
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)