Nog een stukje gewerkt aan het dieselstukje
Hey jurgen! Mooi screens, had alleen 1 vraag. Waar heb je die bussen vandaan? Mvg,Edgar
Waar heb je die bussen vandaan?
Uit het pakket van Frison
Station Baarn! Ziet er goed en herkenbaar uit. Ik ben benieuwd welke kant je op gaat bouwen.
Hey allemaal!Toch maar even een acc aangemaakt hier op TP om mijn nieuwe project met jullie te delen. Ik ben nog niet ver genoeg voor een eigen topic dus deel ik hier alvast 5 screens van mijn eerste stuk, en dan mogen jullie raden welke station ik nu bouw en wat dan mijn route gaat worden Ik hoop dat alles volgens plenning gaat en dat ik gewoon op mijn eigen tempo aan mijn route kan bouwen Heb niet alle tijd i.v.b werk.Natuurlijk zijn tips altijd welkom!
Quote from: I_like_trains on Wednesday 06 December, 2017, 19:26:39 Hey allemaal!Toch maar even een acc aangemaakt hier op TP om mijn nieuwe project met jullie te delen. Ik ben nog niet ver genoeg voor een eigen topic dus deel ik hier alvast 5 screens van mijn eerste stuk, en dan mogen jullie raden welke station ik nu bouw en wat dan mijn route gaat worden Ik hoop dat alles volgens plenning gaat en dat ik gewoon op mijn eigen tempo aan mijn route kan bouwen Heb niet alle tijd i.v.b werk.Natuurlijk zijn tips altijd welkom!Zo, ik zie veel bekende objecten Inderdaad station Baarn, maar ik ben benieuwd waar je heen zal gaan.Baarn - Den Dolder is er al in 't Hart van Nederland dus dan blijft over Amf - Hvs Alhoewel station Amf ook in genoemde route zit en Hvs zit in de route 't Gooi.Dus verras ons eens met iets unieks zou ik zeggen.
Station Amersfoort W.I.P