Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw

24 posts
Re: Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw
« Reply #180 on: Saturday 04 March, 2017, 18:04:03 »
Vandaag een beetje wezen spelen met de nieuwe BVL set van Michael. Een geweldige set om mee te werken! :D

Routebouwer Vollageren route!
416 posts
« Reply #181 on: Saturday 04 March, 2017, 18:55:51 »
Ben al verder aan het bouwen. Het stuk tussen Vakendrecht - Molenveer wat gebouwd en Vakendrecht afgemaakt!
~ Edgar

24 posts
« Reply #182 on: Wednesday 22 March, 2017, 23:12:24 »
De scenery langs de Daalderlijn (zoals de route zal gaan heten) begint steeds meer vorm te krijgen. Ik zal binnenkort een eigen topic voor m'n route openen waarin de vorderingen eens in de zoveel tijd te vinden zullen zijn.

3.182 posts
« Reply #183 on: Saturday 25 March, 2017, 07:40:22 »
Zit er goed uit zeg ;)

« Reply #184 on: Monday 27 March, 2017, 18:43:06 »
Hi everyone,
I'm making a new route (some of you may have seen me say on Rubku's stream (I'm trein2000)). Of course, there is far from enough to post my own topic about it, and it will probably stay like that for a couple of weeks. However, two photos will be added below of what I have made so far (these are from a few days ago, when I am back on my main computer I will post slightly more up to date ones.)

Dutch is below. In advance, I am sorry for my bad Dutch. I taught it completely myself, and I am prone to make errors. If you have any questions about the route, please send me a message.

Hoi allemaal,
ik ben aan het maken van mijn eigen route. Dit is mijn eerste route voor TS. Ik heb een beetje eerder gezegd aan Rubku's twitch stream. Natuurlijk, ik heb niet genoeg van de route gemaakt voor hun eigen topic, en denk ik dat het blijft hier voor een paar weken. Ik hoop jullie vindt mijn foto's leuk. Maar, die zijn een beetje oude. Ik maak meer foto's van de route wanneer ik ben weer op m'n PC. Ik zal toevoegen 2 foto's hier.
Als jij hebt vraagjes voor mij, stuur mij een privébericht.
groeten uit Engeland

UtrechtCentraal

416 posts
« Reply #185 on: Monday 27 March, 2017, 19:00:35 »
That screen is awesome. You can good Dutch buth some lines are not good in the order. But everyone learn :P. Keep it up

« Reply #186 on: Monday 27 March, 2017, 19:19:29 »
Dankjewel Edgar. :-)

Hangt wat rond op dit forum.
139 posts
« Reply #187 on: Saturday 01 April, 2017, 20:30:06 »
Hallo TreinpuntersOok ik ben bezig/aan het klooien met een fictieve route die nog lang niet af is.
Mijn route heet `t Drukkelijntje (deze naam gaat waarschijnlijk nog vervangen worden) en dit is hoe het tot nu toe gaat:
-Adeward
Adeward Centraal is het beginstation van deze route. Het heeft 3 sporen en 2 perrons.
Hier rijden sprinters en intercity`s. Adeward is geen grote stad, maar het is ook niet zo`n klein dorpje :-X .
-Adeward Buiten
Nadat we van Adeward Centraal zijn vertrokken, komen we aan bij Adeward Buiten. Dit is een klein stationnetje met 2 sporen en 2 perrons.
-Reginaldstad
Deze stad is vernoemd naar een bekende twitchkijker van mij (Hierover zometeen meer  :-X ), en is een niet te groot stadje langs de lijn.
Ik stream vaak op twitch de bouw van `t Drukkelijntje; volg me op Boluszeeuwmeeuw om te weten wanneer ik ga streamen ;) .
Ik hoop dat je de route tot nu toe mooi vind!  :D :D :D
Soms stream ik wel eens. Wees vrij om te kijken als ik live ben!

24 posts
« Reply #188 on: Thursday 06 April, 2017, 00:51:21 »
Het meest Noordelijke deel van de Daalderlijn is de afgelopen week flink onder handen genomen. De eerste contouren van het nieuwe station Olpen Centrum zijn zichtbaar, evenals Olpen Olpen opstel. Op de onderstaande foto's zien jullie als volgt:

- Olpen Opstel
- Olpen Centrum van bovenaf
- Olpen Centrum onder de kap
- Sfeerimpressie Olpen Opstel
- Kaart van het volledige traject tot nu toe

De route is al met al nu zo'n 37 kilometer lang en voor ongeveer 70% van volledige scenery voorzien. De volgende stap is het verder uitwerken van de route richting het Oosten.

Offline HSL
**
Route creator
137 posts
« Reply #189 on: Thursday 13 April, 2017, 21:00:08 »
Hallo mensen
Ook ik ben bezig met een route die loopt van Watergraafsmeer tot Rotterdam C met mogelijke uitbreidingen tot het buurland. Zoals mijn naam al doet vermoeden gaat het om de HSL. Geen spannend stukje route maar toch ontbreekt deze nog in TS op dit moment.

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #190 on: Saturday 15 April, 2017, 19:21:50 »
Hallo mensen
Ook ik ben bezig met een route die loopt van Watergraafsmeer tot Rotterdam C met mogelijke uitbreidingen tot het buurland. Zoals mijn naam al doet vermoeden gaat het om de HSL. Geen spannend stukje route maar toch ontbreekt deze nog in TS op dit moment.

Niet om het een of ander en zeker niet om je te demotiveren, maar volgens mij was dit de uitbreiding voor Noord West NL V6 als ik me niet vergis

Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
373 posts
« Reply #191 on: Sunday 16 April, 2017, 01:09:41 »
"Het weer was aardig opgeklaard die ochtend. De zon scheen uitbundig en de zomerse wolkenlucht gaf een mooi contrast met de groene omgeving. Het zou een prachtig mooie dag worden in Het Achterland. Een DM90 vanuit de richting Haandriksveld minderde vaart voor haltering in Hoogervorst.."

Ik ben aan een fictieve route begonnen die zich geografisch in het oosten van ons land bevind en ik "Het Achterland" heb genoemd. De setting van de route is ongeveer de tijdsperiode 1980 - 2000 maar ik gebruik een alternatieve tijdslijn zodat ouder en nieuw materieel door elkaar kunnen worden gebruikt. Buurtgoederentreinen bestaan nog in mijn route en ook de post wordt nog met Motorposten vervoerd.

Ondanks het er allemaal gedetailleerd uit zien moet ik nog veel leren over het route bouwen en het werken met de editor. Ik hoop op jullie hulp als ik ergens tegenaan loop waar ik niet uit kom. De route komt ter zijner tijd natuurlijk als permanente Beta beschikbaar.

Groet,

Sikkenbaas
« Last Edit: Sunday 16 April, 2017, 17:24:16 by Sikkenbaas »
Forumlid Treinpunt.nl / Lid MSTS - RW team / Lid (in ruste) SWZ.

3.182 posts
« Reply #192 on: Monday 17 April, 2017, 10:00:03 »
Prachtig!
Maar is de route vanuit Leeuwarden nu van de Baan?

877 posts
« Reply #193 on: Monday 17 April, 2017, 11:05:16 »
Ziet er fantastisch uit Sikkenbaas. In deze gehaaste wereld stralen jou screens rust uit en je hebt ook echt oog en detail voor de natuur! Echt top om te zien.

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.825 posts
« Reply #194 on: Monday 17 April, 2017, 11:57:22 »
Hij probeert ons weer gek te te maken met zijn prachtige screens hoor.. ;)
Zoals Remmit al zei : ''In deze gehaaste wereld stralen jou screens rust uit en je hebt ook echt oog en detail voor de natuur! Echt top om te zien.''

373 posts
« Reply #195 on: Monday 17 April, 2017, 13:04:40 »
@John

Ik had nooit de intentie om een bestaande route te maken. De reden is simpel: Train Simulator geeft mij de mogelijkheid om op digitale wijze een 'modelbaan' te maken. Ik heb treinen zat in de schaal HO maar niet de ruimte om een echte modelbaan te maken. Ik bouw de route dus op dezelfde manier alsof ik een modelbaan zou maken, echter wel met toepassing (zover mijn kennis reikt) van de geldende spoortechnische reglementen en normeringen. Het op deze manier bouwen duurt tergend lang, merendeel omdat je constant bezig bent met het zoeken naar informatie, maar dat is juist de hobby. Ik kan mijn andere hobby's, waaronder spoorweggeschiedenis en modelbouw, met het bouwen combineren. Het gaat me secundair, hoe gek dat ook mag klinken in Train Simulator, niet om het rijden met treinen maar primair meer om het accuraat bouwen van een spoorbaan en haar scenery.
Als ik een bestaande route zou bouwen, dan ben ik altijd gebonden aan een vast stramien en als modelbouwer wil ik mijn eigen 'wereldje' bouwen, net zoals Siegfried Derks dat heeft gedaan met zijn "Im Köblitzer Bergland". En zijn route heeft bij mij het 'vuurtje' doen aanwakkeren.

@Remmit

Ons land zag er ooit zo uit voordat de 'vooruitgang' losbarste, en ik mis die periode. Het leven gaat mij vandaag de dag iets te snel en ik zet er graag de rem op.

Zie onderstaande link van Station Wijlre in mijn geliefde Limburg  (Een deel van mijn familie woont er) anno 1981:

https://www.flickr.com/photos/65337681@N06/7443697002/in/photolist-ckLTMu-qGCnmc-bVeEko-zXYdjs-fkFDxT-dZtsiX-dM7yjz-7hx71K-edK6hL-cCqm8u-nYgCPW-bE49n1-cKNwoQ-dbTFgb-jV8y12-cgHjdq-7hAUi5-8Eghim-bZh4n9-pK5Rx4

Mocht je overeenkomsten ontdekken in mijn route: Dan klopt dat! Jeugdsentiment ;)

@Gert

Jij wordt geëerd met Station Meeringerwolde en krijgt een Noordelijk tintje..

Aangehecht screenshot:

De DM90 halteerd op station Hoogervorst

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.825 posts
« Reply #196 on: Monday 17 April, 2017, 13:19:45 »
Goh , dat kun je inderdaad wel een ''eer'' noemen en ben er stiekem wel een beetje trots op ;D
Zoals Siegfried zijn route heeft gemaakt is echt top , en tegenwoordig met de updates die hij samen met anderen maakt is mooi om te zien hoe de veranderingen plaats vinden.

Al gaat het wel meer de moderne kant op denk ik ..

Zelf diverse pogingen gedaan voor een traject , zowel realistisch als fictief.Ik heb wat ruzie met betreft hoogteverschillen van spoor en de overgang ervan en inspiratie wil mij nog wel eens in de steek laten.Bij mij moet alles zo en niet anders en perfect dat ik waarschijnlijk nooit aan een route toekom.Want dat is niet haalbaar in RW,vaak moet je genoegen nemen met wat er is...

Ik zie uit naar je beta versie.....ik laat mij verrassen.

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
630 posts
« Reply #197 on: Monday 17 April, 2017, 13:42:01 »
"Het weer was aardig opgeklaard die ochtend. De zon scheen uitbundig en de zomerse wolkenlucht gaf een mooi contrast met de groene omgeving. Het zou een prachtig mooie dag worden in Het Achterland. Een DM90 vanuit de richting Haandriksveld minderde vaart voor haltering in Hoogervorst.."

WoW dit is wel zeer mooi gedaan  :)

Ik heb de Foto's op de TP Twitter Pagina gedeeld, om deze meer onder de aandacht te brengen!  ;)

Ga vooral zo door. :)
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

3.182 posts
« Reply #198 on: Monday 17 April, 2017, 18:12:12 »
Ok ik snap het hele verhaal ;)
Maar het achterland is ook om van te watertanden :P
Dus ik zou zeggen lekker mee doorgaan ;)

373 posts
« Reply #199 on: Monday 17 April, 2017, 19:17:37 »
Testrit op mijn net aangelegde nog kale spoordijk richting Haandriksveld met een stam Plan E + verwarmingswagen + voor en achter een 2200.

Het grote voorbeeld van de stam:

http://www.feijenoordsemeesters.nl/Loc%202259-2.jpg + http://www.feijenoordsemeesters.nl/Loc%202259%20+%202344.jpg

Screenshots:

1. In volle vaart langs het Hoogervorstser bos... Ik verzin het waar je bij staat...  ;)
2. Een super treinspotters locatie
3. Ruwe schets van Station Haandriksveld met wat 70s flair.

Sikkenbaas  8)

373 posts
« Reply #200 on: Monday 17 April, 2017, 20:32:18 »

WoW dit is wel zeer mooi gedaan  :)

Ik heb de Foto's op de TP Twitter Pagina gedeeld, om deze meer onder de aandacht te brengen!  ;)

Ga vooral zo door. :)

Dank je wel Rub_ku!  :D
Wordt zeer gewaardeerd!

Sikkenbaas  8)

416 posts
« Reply #201 on: Monday 17 April, 2017, 22:08:52 »
Testrit op mijn net aangelegde nog kale spoordijk richting Haandriksveld met een stam Plan E + verwarmingswagen + voor en achter een 2200.

Het grote voorbeeld van de stam:

http://www.feijenoordsemeesters.nl/Loc%202259-2.jpg + http://www.feijenoordsemeesters.nl/Loc%202259%20+%202344.jpg

Screenshots:

1. In volle vaart langs het Hoogervorstser bos... Ik verzin het waar je bij staat...  ;)
2. Een super treinspotters locatie
3. Ruwe schets van Station Haandriksveld met wat 70s flair.

Sikkenbaas  8)

Het is een zeer mooie route!

Mcn Cxx Valleilijn
460 posts
« Reply #202 on: Wednesday 19 April, 2017, 16:03:01 »
Bijzonder gaaf moet ik zeggen, Sikkenbaas. Ik herken je verhaal, en doe precies het zelfde. De rede dat ik fictief bouw, is dat ik op die manier zelf kan bepalen wat er waar komt. Uiteraard zou de boel in het echt kunnen voorkomen, al is het alleen al om de uitvoering van borden, seinen e.d. :P

Grtz en keep up the good work. 8)
DutchDriver.
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)

416 posts
« Reply #203 on: Thursday 20 April, 2017, 10:51:03 »
Hallo allemaal,

jullie kennen mij van de route: Vakendrecht - Weerlam. Daar mee ben ik gestopt. Ik ben bezig met een nieuwe route: Noorddam - Weerlam CS. Het topic erover gaat binnenkort open! Hier de foto's van Noorddam!

373 posts
« Reply #204 on: Thursday 20 April, 2017, 21:06:08 »
@Edkarskeh

Ziet er weer goed uit. Al begin je tig keer overnieuw, blijf net zolang bezig totdat jij vind dat het goed is.

Screenshots uit Het Achterland.

Memorabilia van een vervlogen dag in editor-land..

Sikkenbaas

« Last Edit: Thursday 20 April, 2017, 21:15:14 by Sikkenbaas »

416 posts
« Reply #205 on: Thursday 20 April, 2017, 21:23:42 »
@Sikkenbaas

Klopt zeker en ga zo door met jou route, die is prachtig :D

Al verder geboud naar Vakendrecht Zuid. De scenery bij Noorddam is zo goed als af.

373 posts
« Reply #206 on: Saturday 22 April, 2017, 02:52:58 »
"Na een mooie zonovergoten dag was het nog aangenaam zwoel die nacht. Mijn vrouw was al gaan slapen, maar ik wilde nog een ommetje maken. Ik banjerde richting het station. Ik hoorde nog net het uitstervende dieselgeronk van de laatste trein richting Meeringerwolde. Lopend over de overweg aan de Spoorlaan keek ik over het spoor richting het uitstervende geluid. Ver weg kon ik nog net de twee rode sluitseinen van de trein zien. De oorverdovende stilte van dit oord bij nacht werd nu nog enkel verstoord door het ritselen van de bladeren aan de bomen en de krekels die hun serenade aan de nacht brachten. Plotseling een windvlaag en een verre donderklap van een naderende onweersbui. Ik besloot de binnendoor weg naar huis te nemen voordat de bui zou losbarsten en belande zo aan de andere kant van spoor 1 van het perron van Hoogervorst waar ik nog net het sein van geel naar groen zag veranderen. De trein was het blok uit en het zal nog vijf uur duren voordat er weer een trein zou komen in Het Achterland..."

Sikkenbaas houdt even voor gezien op het Forum!  ;)

Tot later vrienden!  8)

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.825 posts
« Reply #207 on: Saturday 22 April, 2017, 06:33:11 »
Tot de volgende keer ! ;D

3.182 posts
« Reply #208 on: Sunday 23 April, 2017, 13:42:55 »
Tot snel ;)

Gewoon een forumgebruiker.
101 posts
« Reply #209 on: Monday 24 April, 2017, 20:58:16 »
Ik ben al een lange tijd bezig met mijn route, Gerdamsdijk. Ik had een tijd geleden al een post geplaatst in dit topic, en nu vind ik dat het ver genoeg gevorderd is om weer eens wat screens te plaatsen.
Hier een schemaatje met de vordering:
(Oranje = Zo goed als leeg, Geel = Beetje scenery, Groen = Grotendeels scenery/af)
Gerdam (Dit stuk is grotendeels af in de richting van Zanddijk, onderstaande niet meegeteld, maar de andere richting in is het te leeg.)
Gerdam -> Zanddijk (Ik ben dat stuk opnieuw aan het voorzien van scenery, vandaar dat het daar willekeurig leeg is)
Zanddijk (Dit is grotendeels af, maar ik ben nog niet klaar!)
Zanddijk -> Bleienbeek (Dit is het gedeelte waar de screenshots vandaan komen...)
Bleienbeek (Dit is een W.I.P.)
Verder gaat de route verder naar Harlen, via een tussenstop Oosterwijk, maar dat is niet ver genoeg af om te laten zien (of je moet geïnteresseerd zijn in rails en leegte :P)

1. Een riviertje/meertje langs het spoor, vlak na Zanddijk
2. De brug over het meertje
3. Landschap (grasveld) met en paar gebouwen in aanbouw
4. Verder wil ik voor de geïnteresseerde verwijzen naar de 'Route preview 3' video op mijn kanaal: https://www.youtube.com/watch?v=J0axl54Beww&t
Deze is al iets ouder, maar dan zie je wel alles tussen Zanddijk en Bleienbeek. (behalve Bleienbeek, dat is nu en in de video nog niet af)

EDIT: De video was ingesteld op 'insluiten niet toestaan'. Dit is als het goed is niet meer zo...
« Last Edit: Tuesday 09 May, 2017, 16:14:40 by Pjottr »
m.v.g.,
Pjottr A.K.A Wouter van Nijnatten