Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw

10 posts
Re: Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw
« Reply #360 on: Thursday 07 December, 2017, 23:43:16 »
Eindelijk klaar met de pakeerplaats en het restaurantje net na het station van Baan :D :D

Gewoon een forumgebruiker.
83 posts
« Reply #361 on: Friday 08 December, 2017, 08:39:13 »
Station Amersfoort W.I.P
Ziet er goed uit!
Mee eens. De 3D bovenleiding van Micheal zorgen voor extra mooie routes. Ook de DB-Tracks vindt ik erg mooi.
m.v.g.,
Pjottr A.K.A Wouter van Nijnatten

10 posts
« Reply #362 on: Friday 08 December, 2017, 20:18:00 »
Vorderingen :D

Offline Jur
**
Route creator
907 posts
« Reply #363 on: Friday 08 December, 2017, 20:45:06 »
Ziet er echt geweldig uit :)

Jur

83 posts
« Reply #364 on: Monday 11 December, 2017, 19:45:44 »
Ik had ooit eens wat berichten hier geplaats over mijn oude fictieve route. Echter moest ik mijn pc resetten en was ik alles kwijt.

Ik ben nu eens begonnen met een echte, niet fictieve route, namelijk Kleve - Duisburg/Dusseldorf. Ik weet het nog niet helemaal zeker, ik heb niet echt een krachtige pc dus de kans dat ik grote stations als Duisburg en Dusseldorf goed kan namaken is vrij klein. Ik bouw door zolang mijn pc het trekt. Mocht ik last krijgen van (veel) temp dumps staak ik het werk gewoon tot ik mijn nieuwe pc heb (ben aan het sparen!).  8)

Hier een paar screenshot bij station Kleve:
1. Iets na het opstelterrein van Kleve
2. Een brug over het spoor
3. Het opstelterrein van Kleve
4. Het station van Kleve.
Dit is natuurlijk allemaal nog niet af ::)

10 posts
« Reply #365 on: Tuesday 12 December, 2017, 03:23:38 »
AL weer wat verder met Baarn! Moet wel zeggen dat er wat tegenslagen waren geweest qua hoogtes omdat een stuk van baarn wel wat hoger zit dan het station  :o :P :P maar we komen er wel :D
« Last Edit: Tuesday 12 December, 2017, 03:27:52 by I_like_trains »

Trains are best!
88 posts
« Reply #366 on: Saturday 16 December, 2017, 14:15:56 »
WIP ;D

Route bouwer van ''Noordse Hoek''
163 posts
« Reply #367 on: Tuesday 19 December, 2017, 03:04:54 »
Baarn begint nu echt voorm te krijgen :D ben hier en daar aan de slag geweest met de school en de rest van de omgeving..
Owja, om verwarring te verkomen: I_like_trains is mijn 2e acc. Ik kon mijn acc niet in onder een of andere reden dus heb ik de route maar zo aangekondigt al had ik dat wel even door kunnen geven :P. Hier nog wat screens :)
Ik wil een broodje frikandel!

84 posts
« Reply #368 on: Tuesday 19 December, 2017, 09:41:39 »
mooi hoor.. bouw lekker rustig veder :)

Trains are best!
88 posts
« Reply #369 on: Wednesday 20 December, 2017, 14:30:35 »
Ook nog even wat screens.
Binnenkort ga ik verder met B3!
BVL hangt en seinen zijn voor zowat 80% geplaatst waar spoor is.

163 posts
« Reply #370 on: Friday 22 December, 2017, 15:05:55 »
De voorderingen rond Baarn :D

8 posts
« Reply #371 on: Friday 22 December, 2017, 15:15:27 »
Dacht even dat Baarn een ap voor OMSI 2 werd.. Maar ziet er schitterend uit
I make videos of real buses, trams, metros and trains.
Further do i also make some OMSI gameplay videos, you can watch them here: https://www.youtube.com/channel/UCbg7au3weyQO5iXXw_IZQoA?sub_confirmation=1

471 posts
« Reply #372 on: Friday 22 December, 2017, 20:13:59 »
Ik ben ondertussen met Zwolle aan de gang gegaan. Ik zag op Google maps dat daar nog de situatie aanwezig was voor de verbouwing met daarmee de verdwenen sporen  ;D

Hier een screen  Zwolle in de richting van Meppel/Heino/Wijhe:

En in de richting van Amersfoort:

Tot slot nog een screen van Kampen, wat iets meer aangekleed is ;)

Het sporenplan is gebaseerd op dat wat te vinden is op Sporenplan(dot)nl  van het jaar 1985, het kan zijn dat het niet helemaal klopt met werkelijkheid.

1.950 posts
« Reply #373 on: Saturday 23 December, 2017, 11:16:47 »
Er is toch al een route Zwolle - Kampen, waarom dat stuk dan nog een keer maken?  ;)
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

Ja en "de beste stuurlui staan aan wal". Kan je iets beter? Doe het dan zelf.

471 posts
« Reply #374 on: Saturday 23 December, 2017, 16:52:41 »
Ik ben ook aan het knutselen geslagen, ik ben Groningen-Zwolle aan het bouwen maar gesitueerd in het jaar 1985.
Om deze reden. Ik dacht "laat ik Zwolle-Kampen er ook bij maken, is niet zo'n lang stukje". Nu klopt de stadsbrug niet, die op de screen te zien is is de nieuwe. Ik moet nog zoeken naar bouwtekeningen van de oude en dan tzt zelf proberen te maken ;)

Verder moet ik nog uitzoeken wat er destijds wel en niet was. Is al een uitdaging omdat lang niet alles op internet te vinden is.....

163 posts
« Reply #375 on: Sunday 24 December, 2017, 18:57:06 »
Er is toch al een route Zwolle - Kampen, waarom dat stuk dan nog een keer maken?  ;)
wrm niet? :) Ik ben ook bezig met Baarn Utrecht. Net als dat er al meedere arnhems zijn en Utrecht stations. Is geen verdediging hoor maar ik merk dat als iemand een route maak of een station die al bestaat dat dat heel raar is  :P

Succes met je route ;)

**
Route creator
Bouwer Noordoost Nederland
508 posts
« Reply #376 on: Monday 25 December, 2017, 23:50:29 »
Punt is dat je dan indirect een concurrentiestrijd gaat krijgen wie de mooiste route heeft op hetzelfde tracé. Dat moet denk ik voorkomen worden.
Maar als Goederenmeester graag Zwolle - Kampen maakt in de jaren 80 is dat prima hoor.  ;) Mocht hij interesse hebben in het bouwen van Zwolle - Groningen in het heer en nu, mag hij mij altijd een PB sturen, gezien we nog steeds mensen zoeken :)  ;D

Routebouwer Vollageren route!
416 posts
« Reply #377 on: Thursday 28 December, 2017, 10:20:07 »
Bezig met opnieuw bouwen van mijn route op mijn eigen maat. Gaat tot nu toe aardig goed.
~ Edgar

471 posts
« Reply #378 on: Thursday 28 December, 2017, 16:00:30 »
Punt is dat je dan indirect een concurrentiestrijd gaat krijgen wie de mooiste route heeft op hetzelfde tracé.
Dat is zeker niet mijn bedoeling ;)

Maar als Goederenmeester graag Zwolle - Kampen maakt in de jaren 80 is dat prima hoor.  ;) Mocht hij interesse hebben in het bouwen van Zwolle - Groningen in het heer en nu, mag hij mij altijd een PB sturen, gezien we nog steeds mensen zoeken :)  ;D
Sterker, Mijn Zwolle-Kampen maakt onderdeel uit van Groningen-Zwolle in de jaren 80. Ik ben ook van plan om hierbij Groningen-Nieuweschans erbij te bouwen, gesitueerd in dezelfde tijd. De oplettende lezers zullen snappen dat deze dan met klassieke seinen wordt uitgevoerd ;D (die klassieke seinen zijn in de maak, hoop dat deze uitgegeven zijn tegen de rijd dat ik naar Nieuweschans kan gaan bouwen :))

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.693 posts
« Reply #379 on: Thursday 28 December, 2017, 17:09:48 »
Dan ben ik benieuwd , ik kom oorspronkelijk uit Nieuweschans ( Bad Nieuweschans ) .
En daarbij zijn de jaren 80 , dat ik daar redelijk met de trein gereisd heb als kleine jongen.

Ik heb , de spoorbrug/viaduct van Martenshoek al eens gemaakt .

36 posts
« Reply #380 on: Thursday 28 December, 2017, 17:25:20 »
Voortgang in Gouda en Boskoop :)

Routebouwer Vollageren route!
416 posts
« Reply #381 on: Thursday 28 December, 2017, 18:30:02 »
Mooi! Wat voor sporen zijn dat? :O

166 posts
« Reply #382 on: Thursday 28 December, 2017, 19:01:08 »
DB tracks alleen dan de grijze variant  ;)
bouwer Den Bosch - Utrecht

56 posts
« Reply #383 on: Saturday 30 December, 2017, 23:02:34 »
Engelse glorie op mijn route vandaag. Stoomlocomotief 60163 "Tornado" maakte deel uit van hele speciale rit van Nederdam naar Zaanswoude. "Tornado" is namelijk overgevaren van Engeland naar Nederland met maarliefst 14 mk1 wagons. De loc is hier te zien terwijl de zon langzaamaan opkomt  :)

Consist is ongeveer gelijk aan de trein die "Tornado"  op 30/06/12 trok.
« Last Edit: Saturday 30 December, 2017, 23:09:15 by mitchell1993 »
Neem mij niet te serieus. Doe je dat wel dan kun je de nodige sarcasme verwachten.

**
Route creator
Bouwer Noordoost Nederland
508 posts
« Reply #384 on: Sunday 31 December, 2017, 00:41:21 »
Punt is dat je dan indirect een concurrentiestrijd gaat krijgen wie de mooiste route heeft op hetzelfde tracé.
Dat is zeker niet mijn bedoeling ;)

Sterker, Mijn Zwolle-Kampen maakt onderdeel uit van Groningen-Zwolle in de jaren 80. Ik ben ook van plan om hierbij Groningen-Nieuweschans erbij te bouwen, gesitueerd in dezelfde tijd. De oplettende lezers zullen snappen dat deze dan met klassieke seinen wordt uitgevoerd ;D (die klassieke seinen zijn in de maak, hoop dat deze uitgegeven zijn tegen de rijd dat ik naar Nieuweschans kan gaan bouwen :))

Helemaal prima. Ben benieuwd naar het resultaat :)
Neem niet teveel hooi op je vork. Eerst bijvoorbeeld Zwolle - Kampen, dan Zwolle - Groningen en dan Groningen - Nieuweschans en dan ben je ongeveer 1-3 jaar verder ;)

471 posts
« Reply #385 on: Sunday 31 December, 2017, 13:18:51 »
Dat doe ik ook niet. Ik bouw op mijn eigen tempo. Uiteraard plaats ik hier geregeld screenshots van mijn vorderingen ;)

36 posts
« Reply #386 on: Monday 01 January, 2018, 15:44:59 »
Met dank aan Frison  ;D Weer een stukje verder met Boskoop :)

251 posts
« Reply #387 on: Monday 01 January, 2018, 15:50:33 »
Hoi Pjotrr,
Ik zag het begin van je project.
Weet dat in Duitsland ook iemand met het tracject Niederrhein (Kleve-Krefeld) bezig is. Hij schiet al aardig op.

http://rail-sim.de/forum/index.php/Thread/26722-KBS-495-Linksniederrheinische-Strecke-Kleve-Krefeld/?pageNo=1

Gr Erik

83 posts
« Reply #388 on: Thursday 04 January, 2018, 21:05:17 »
Hoi Pjotrr,
Ik zag het begin van je project.
Weet dat in Duitsland ook iemand met het tracject Niederrhein (Kleve-Krefeld) bezig is. Hij schiet al aardig op.

http://rail-sim.de/forum/index.php/Thread/26722-KBS-495-Linksniederrheinische-Strecke-Kleve-Krefeld/?pageNo=1

Gr Erik

Hallo Erik,

Bedankt voor het melden. Kijkend naar de screenshots van de maker, denk ik dat hij/zij een beter product kan leveren dan ik.
Ik denk dat het daarom verstandiger is mijn project te laten zakken, ik was toch niet ver.

52 posts
« Reply #389 on: Sunday 07 January, 2018, 23:56:53 »
Gouda: