Russische route Vervolg

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
Russische route Vervolg
« on: Thursday 13 July, 2017, 17:07:04 »
Inmiddels is er een update van deze Russische route verschenen. Deze is op dezelfde plaats te downloaden als in het eerste topic staat vermeld.
Alles is in het Russisch!!! Ons MSTS/RW team is met 3 man aan het vertalen. Zodra dit klaar is gaan we deze hier aanbieden.
Wordt deze goedgekeurd zullen we hier ook aan de auteur  eerst toestemming voor vragen.
Deze komt ook op ons FB te staan. Voor ons FB hebben we inmiddels wel toestemming gekregen van de auteur!
 Daar zijn al enkele foto's te bekijken.
« Last Edit: Thursday 13 July, 2017, 17:17:26 by treintje »

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

TreinPunt.NL Administrator
6.258 posts
Re: Russische route Vervolg
« Reply #1 on: Thursday 13 July, 2017, 17:58:13 »
Meer dan welkom! Ben benieuwd!
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #2 on: Saturday 29 July, 2017, 13:08:17 »
Er is inmiddels weer enige tijd verstreken. De route is in het Nederlands vertaald en er is toestemming door de auteur verleend om de route in het Nederlands door het MSTS/RW team hier op Treinpunt aan te bieden. Zolang de route hier nog niet is toegewezen vindt je deze ook op ons Facebook en niet alleen deze route. Het is een route die goed laat zien hoe het in Rusland toegaat. Hier laat ik me niet verder over uit dan wordt hier Politiek bedreven. Oordeel zelf en geniet van deze prachtige route   

TreinPunt.NL Administrator
6.258 posts
« Reply #3 on: Saturday 29 July, 2017, 13:31:10 »
En nu te downloaden! http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=details;lid=7318
Bedankt voor alle inspanningen om deze route ook op TreinPunt.NL te kunnen downloaden en voor het vertaalwerk :)

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #4 on: Saturday 29 July, 2017, 13:43:33 »
En nu te downloaden! http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=details;lid=7318
Bedankt voor alle inspanningen om deze route ook op TreinPunt.NL te kunnen downloaden en voor het vertaalwerk :)
Wij bieden deze route graag ook hier aan. Het is weer eens iets anders dan een Nederlandse route. Die zijn ook geweldig, daar niet van. Echter in deze route zie je weer eens iets anders. En dan die Diesels, wat een geluid. Zeer realistisch! Je merkt dat ik hier echt vol van ben. Ik ga hier echt niet alles schrijven. Je moet dit zelf ondervinden. Veel (rij) plezier met de route 

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #5 on: Saturday 29 July, 2017, 15:05:37 »
Deze dame zit in Rusland vaak in de cabine als hulp machinist (nee nergens anders voor) ;D

65 posts
« Reply #6 on: Saturday 29 July, 2017, 18:11:12 »
net route gedownload en ziet er goed uit zover ik zag. Maar bij eerste scenario komt de locomotief totaal niet weg. Er wordt aangegeven oa aan de rode hendel rechts te bewegen, echter gebeurd er bij mij weinig. Hendel beweegt totaal niet. Iemand suggesties? Alvast bedankt!

46 posts
« Reply #7 on: Saturday 29 July, 2017, 19:37:43 »
Goedenavond,
Ik wil deze route uitpakken ,en krijg de melding van Windows smart screen .
Weet er iemand hoe ik smartscreen uitzet.
Bij voorbaat dank.
Een vriendelijke groet.

(lid) MSTS/RW team
929 posts
« Reply #8 on: Saturday 29 July, 2017, 21:24:45 »
Als je Windows 10 heb ga je na Windows Defender deze bevind zich in de systeembalk rechtsonder
in scherm dan open je App- Browser beheer en en zet deze op waarschuwen heb ik ook bij alle 3.
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

3.077 posts
« Reply #9 on: Sunday 30 July, 2017, 08:59:58 »
Deze dame zit in Rusland vaak in de cabine als hulp machinist (nee nergens anders voor) ;D
Vreemd Russen lachen toch nooit.............

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
163 posts
« Reply #10 on: Sunday 30 July, 2017, 10:44:38 »
net route gedownload en ziet er goed uit zover ik zag. Maar bij eerste scenario komt de locomotief totaal niet weg. Er wordt aangegeven oa aan de rode hendel rechts te bewegen, echter gebeurd er bij mij weinig. Hendel beweegt totaal niet. Iemand suggesties? Alvast bedankt!

De bijgeleverde pdf file instrukties goed gelezen?
Dit moet goed gaan. Het is door ons team getest.
Daar staat in hoe deze locomotief te bedienen. 
De meeste locomotieven werken prima met de TS2017 bediening trouwens.

Grt,
Sjef61
« Last Edit: Sunday 30 July, 2017, 10:49:46 by Kabouterflop »
Het is een van de mooiste vergoedingen van het leven, dat niemand oprecht een ander kan helpen zonder zichzelf te helpen.

Ralph Waldo Emmerson

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
163 posts
« Reply #11 on: Sunday 30 July, 2017, 10:51:05 »
Vreemd Russen lachen toch nooit.............
De maker van deze route wel, al 1500 downloads in Rusland ;-)

Sjef 61

46 posts
« Reply #12 on: Sunday 30 July, 2017, 10:56:31 »
Goedemorgen,
Dankjewel voor de suggestie om via rechtsonderin het smart screen filter uit te zetten.
Het was blijkbar Windows defender die een waarschuwing gaf en het installeren van de Russische route blokkeerde.
Ik heb via het windows logo en dan op instellingen te klikken de Windows defender kunnen uitzetten.
Nu is de Russische route geinstalleerd.
In Train simulatorstaat de route in standard(Engels) en dan onderin.
Ik heb de bovenste geprobeerd en ook hierbij het probleem om de loc in gang te krijgen.
Onderin rechts zit een hendeltje ,dat is blijkbaar een rem , deze heb ik met de muis ,naar achteren kunnen krijgen.
Nu rijd de loc de route ,en passeert een andere trein . Vooral het opstarten van de oude vliegtuigmotoren is echt gaaf.
Om het kleine rem hendeltje te bereiken, moet je de camera wegdraaien ,zodat je de cabine kunt zien en de hendels ,dan verder de hendel met de muis bewegen. Excuses voor het ontbreken van komma s en leestekens en punten.

46 posts
« Reply #13 on: Sunday 30 July, 2017, 11:04:59 »
Goedemorgen,
Hierbij een screenshot van de Russische route .
Een vriendelijke groet.

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #14 on: Sunday 30 July, 2017, 11:13:02 »
Als je de camera van de cabine (met de pijltoetsen bijv.) iets naar beneden zet; misschien ook de HUD (f4) even weg! dan zie je een rode hendel rechts onder. Ga er met je muis heen, beetje bewegen tot je een handje ziet, dan muis indrukken en naar boven trekken. De hendel zal dan meegaan. Zo zet je de locrem vrij. Misschien dat deze ook via het toetsenbord kan verzetten. Dat heb ik niet gecheckt. De throttle zit een foutje in de programmering. Zal de maker moeten oplossen. Is dus alleen met de muis te bedienen. s6

65 posts
« Reply #15 on: Sunday 30 July, 2017, 12:29:57 »
Als je de camera van de cabine (met de pijltoetsen bijv.) iets naar beneden zet; misschien ook de HUD (f4) even weg! dan zie je een rode hendel rechts onder. Ga er met je muis heen, beetje bewegen tot je een handje ziet, dan muis indrukken en naar boven trekken. De hendel zal dan meegaan. Zo zet je de locrem vrij. Misschien dat deze ook via het toetsenbord kan verzetten. Dat heb ik niet gecheckt. De throttle zit een foutje in de programmering. Zal de maker moeten oplossen. Is dus alleen met de muis te bedienen. s6

Helemaal duidelijk maar tot zover lukt het bij mij: Ga er met je muis heen, beetje bewegen tot je een handje ziet, dan muis indrukken...

Het handje verdwijnt dan inderdaad, maar als ik dan vervolgens beweeg met de muis komt gebeurd er niets en komt automatisch het handje weer. Nogmaals geprobeerd maar totaal geen effect. Het is net of hij de hendel niet herkend om iets mee te doen. Hendel beweegt totaal niet. Terwijl bijvoorbeeld met de hendel links in de cabine niets mis is. Die werkt wel zoals het hoort (handje, muis indrukken, bewegen etc) en reageert meteen.

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #16 on: Sunday 30 July, 2017, 12:51:46 »

Helemaal duidelijk maar tot zover lukt het bij mij: Ga er met je muis heen, beetje bewegen tot je een handje ziet, dan muis indrukken...

Het handje verdwijnt dan inderdaad, maar als ik dan vervolgens beweeg met de muis komt gebeurd er niets en komt automatisch het handje weer. Nogmaals geprobeerd maar totaal geen effect. Het is net of hij de hendel niet herkend om iets mee te doen. Hendel beweegt totaal niet. Terwijl bijvoorbeeld met de hendel links in de cabine niets mis is. Die werkt wel zoals het hoort (handje, muis indrukken, bewegen etc) en reageert meteen.
Het handje moet dichtknijpen in de dichtgeknepen stand kan de hendel verplaatst worden. Welke kant je met je muis heen moet bewegen zal je zelf even moeten uitvogelen

65 posts
« Reply #17 on: Sunday 30 July, 2017, 12:55:59 »
Het handje moet dichtknijpen in de dichtgeknepen stand kan de hendel verplaatst worden. Welke kant je met je muis heen moet bewegen zal je zelf even moeten uitvogelen

Dat dichtknijpen gebeurd dus niet. Ik zie het handje, hou de muis knop indrukt, maar zie geen dichtgeknepen hand. Dit probleem is overigens met de RU-TEM2-470 loc. (o.a. 1ste scenario in de standaard mode)

De hendel in de linkerkant van de cabine werkt wel gewoon. Het is puur de rechter hendel die om onverklaarbare niet wil werken.

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #18 on: Sunday 30 July, 2017, 13:31:35 »

Dat dichtknijpen gebeurd dus niet. Ik zie het handje, hou de muis knop indrukt, maar zie geen dichtgeknepen hand. Dit probleem is overigens met de RU-TEM2-470 loc. (o.a. 1ste scenario in de standaard mode)

De hendel in de linkerkant van de cabine werkt wel gewoon. Het is puur de rechter hendel die om onverklaarbare niet wil werken.
Je hebt het toch wel over de rode loc rem hendel in de cabine?. Ik heb de route inmiddels niet meer geïnstalleerd staan anders had ik even een afdruk voor je gemaakt. Misschien kan iemand anders je helpen