Routes België

5 posts
Routes België
« on: Tuesday 12 June, 2018, 01:58:37 »
Beste,
Ik zou graag eens willen weten welke Belgische routes jullie graag zouden wilen hebben op Treinpunt nl. van mij , het kan wel een tijdje duren maar als er een klaar zou zijn laat ik jullie het weten  ;) ;) ;) Ik ben nu bezig met de route Antwerpen  Centraal Poperinge Lile Flanders.

Met vriendelijk groet
Hle 1819
« Last Edit: Tuesday 12 June, 2018, 02:17:37 by hle1819 »

TreinPunt.NL Moderator
Routenbouwer
166 posts
Re: Routes België
« Reply #1 on: Tuesday 12 June, 2018, 07:31:41 »
Goedemorgen,

Leuk dat je nu een traject hebt uitgekozen om aan te gaan werken. Ik zou je wel graag even op de regels willen wijzen. Mijn vraag is of je aan die voorwaardes kunt voldoen op dit moment, of dat je misschien beter nog even kunt wachten met een aankondiging doen.
Zorg voor minimaal 5 screenshots van verschillende plaatsen op je route zodat wij als kijkers een goed beeld krijgen van je route.

Ik wil je in ieder geval ontzettend veel plezier wensen met het bouwen en maak wat je zelf wilt  ;) laat je niet leiden door wat de groep wil.

Owin

3.130 posts
« Reply #2 on: Tuesday 12 June, 2018, 10:00:29 »
Leuk weer een wat anders :)

5 posts
« Reply #3 on: Tuesday 12 June, 2018, 12:44:29 »
Beste,
Ik zou graag eens willen weten welke Belgische routes jullie graag zouden wilen hebben op Treinpunt nl. van mij , het kan wel een tijdje duren maar als er een klaar zou zijn laat ik jullie het weten  ;) ;) ;) Ik ben nu bezig met de route Antwerpen  Centraal Poperinge Lile Flanders.

Met vriendelijk groet
Hle 1819
Ik heb dit al eens gevraagd maar in welk programma kan ik zelf het Belgische treinmaterieel maken buiten Blender want ik kan hier echt niet mee werken  :-\ :-\ :-\
« Last Edit: Tuesday 12 June, 2018, 16:57:24 by rjz222 »

5.071 posts
« Reply #4 on: Tuesday 12 June, 2018, 14:33:37 »
Zoals in dat andere topic al vermeld was. Treinen (en ook assets voor je route) maak je met blender. Of een van de anders 3d programma's welke geld kosten en minstens net zo ingewikkeld zijn. (3DSmax, 3Dcrafter etc)

TreinPunt.NL Moderator
Student
3.479 posts
« Reply #5 on: Tuesday 12 June, 2018, 16:57:03 »
Het pakket van 3dc (3D Crafter) om te exporteren naar MSTS en DTG TS is tegenwoordig meegeleverd in de gratis versie ;). Dat 3dc en het behoorlijk kostbare 3DS Max minstens even moeilijk zijn om te leren als blender klopt, maar doordat de workflow tussen de programma's behoorlijk verschilt kan het zijn dat een van die programma's je wel ligt.

Overigens blijft de vraag van Owin voorlopig wel nog staan:
Goedemorgen,

Leuk dat je nu een traject hebt uitgekozen om aan te gaan werken. Ik zou je wel graag even op de regels willen wijzen. Mijn vraag is of je aan die voorwaardes kunt voldoen op dit moment, of dat je misschien beter nog even kunt wachten met een aankondiging doen.
Zorg voor minimaal 5 screenshots van verschillende plaatsen op je route zodat wij als kijkers een goed beeld krijgen van je route.

Ik wil je in ieder geval ontzettend veel plezier wensen met het bouwen en maak wat je zelf wilt  ;) laat je niet leiden door wat de groep wil.

Owin
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

**
Rolling stock developer
1966 was een goed jaar
505 posts
« Reply #6 on: Tuesday 12 June, 2018, 21:23:17 »
Waarom staat er PAY Routes België?

56 posts
« Reply #7 on: Tuesday 12 June, 2018, 22:19:49 »
Ook al is er een traject gekozen, in tegenstelling tot heel België, is de route toch nog ongeveer 130km lang. De route (naar Lille) kan gebouwd worden via Brussel of Gent. In mijn opzicht zou het slim zijn om in de eerste versie alleen naar Gent of Brussel te bouwen. Gewoon omdat dit twee grote stations zijn die meer gewild zijn dan langer te wachten op de hele route.
Maar dit had je zelf misschien ook al bedacht, wie weet.

5 posts
« Reply #8 on: Tuesday 12 June, 2018, 23:27:24 »
Ook al is er een traject gekozen, in tegenstelling tot heel België, is de route toch nog ongeveer 130km lang. De route (naar Lille) kan gebouwd worden via Brussel of Gent. In mijn opzicht zou het slim zijn om in de eerste versie alleen naar Gent of Brussel te bouwen. Gewoon omdat dit twee grote stations zijn die meer gewild zijn dan langer te wachten op de hele route.
Maar dit had je zelf misschien ook al bedacht, wie weet.

Beste,
Ik bouw namelijk via Kortrijk naar Gent Sint Pieters- Antwerpen Centraal  omdat ik in Gent studeer ( Bachelor Interieurvormgeving) en die route al redelijk ken (Waregem -Gent Sint Pieters ) . Via Brussel naar Rijsel heb ik nog niet echt van gehoord.

Met vriendelijke groet
hle 1819

56 posts
« Reply #9 on: Wednesday 13 June, 2018, 01:16:00 »
Via Brussel naar Rijsel heb ik nog niet echt van gehoord.

Google kan het ook soms fout hebben.  :P

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #10 on: Wednesday 13 June, 2018, 07:51:46 »
Waarom staat er PAY Routes België?

hle1819, wat is hierop u antwoord?, dit was namelijk een vraag van Marc D die je voorbij geschoten bent.
Trouwens ik wilde dat ook we eens weten wat onder Pay word verstaan? :)

Groeten trainsxp

TreinPunt.NL Moderator
Routenbouwer
166 posts
« Reply #11 on: Wednesday 13 June, 2018, 08:51:03 »
Ik constateer dat je tot op heden nog niet aan de regels hebt kunnen voldoen. Daarom gaat er nu een slotje op. Je kunt een moderator een berichtje sturen als je wel aan deze regels kunt voldoen.

Owin