Route Kampen - Zwolle [In aanbouw]

14 posts
Route Kampen - Zwolle [In aanbouw]
« on: Wednesday 07 December, 2016, 18:54:39 »
Hallo iedereen.

Ik ben Joy en ben nieuw in het maken van routes voor train simulator. ik heb 2 maanden mijzelf vol gestord met informatie die ik nodig heb om een goede route te maken. Daarom ben ik nu dus bezig met het maken van een route tussen Zwolle en Kampen. Alleen ben ik nu benieuwd of iemand iedeeën heeft voor de route. moeten er bepaalde gebouwen persee in en is er uberhoubt interesse in de route tussen Zwolle en Kampen.

Ik ga lekker bezig met het maken van mijn eerste Beta en die komt binnenkort wel ergens te staan op het forum.

Groetjes iedereen.

Objecten bouwer
1.550 posts
Re: Route Kampen - Zwolle [In aanbouw]
« Reply #1 on: Wednesday 07 December, 2016, 18:55:58 »
Aan deze route wordt elders al heel lang gewerkt ;)
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

TreinPunt.NL Administrator
6.084 posts
« Reply #2 on: Wednesday 07 December, 2016, 19:02:30 »
Welkom op het forum Joy! Zoals Frison terecht opmerkt, wordt deze route al gemaakt en zijn daar al behoorlijke vorderingen: http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,72136.0.html.
Misschien kun je eens contact opnemen met de bouwer en kijken of er een samenwerking mogelijk is.

Succes!
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

478 posts
« Reply #3 on: Saturday 10 December, 2016, 00:19:34 »
Joy, je bent welkom om contact op te nemen met ons om te kijken wat er mogelijk is qua Zwolle-Kampen. ;)
« Last Edit: Saturday 10 December, 2016, 12:49:34 by mkasthijs »

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer in Nederlandse route.
784 posts
Re:  Route Kampen - Zwolle [In aanbouw]
« Reply #4 on: Monday 12 December, 2016, 18:22:36 »
Hallo SniperSpike

Mag ik je wijzen op de richtlijnen voor het aankondigen van een route? Hierin wordt specifiek aangegeven dat je een route niet te vroeg moet aankondigen zodat je rustig je project kan opstarten, daarom is het ook een vereiste om een aantal screenshots te laten zien in je openingspost. Daarom zijn we helaas genoodzaakt je topic te sluiten. Als je ver genoeg bent om aan die voorwaarden te voldoen mag je een beheerder of moderator een berichtje sturen om je topic weer te openen. Tot die tijd kan je altijd vorderingen laten zien in het topic Screenshot Topic voor Routes in Aanbouw.
Trots Vriend van TPNL!