Richtlijnen aankondiging nieuwe route

TreinPunt.NL Erelid
Hogesnelheidstrein
'Sleeping mode'
2.508 posts
Richtlijnen aankondiging nieuwe route
« on: Sunday 23 October, 2011, 13:38:06 »
Geachte route bouwers,

Voor je iets aankondigt in dit topic realiseer je waar je aan begint. Ga voor je zelf na of het haalbaar is, een route bouwen vergt nu eenmaal veel tijd.
Ben je een beginner, ga dan eerst eens een kleine route maken, fictief, een paar tracks wat wissels en wat objecten. Als dat lukt ga je een plan opzetten, wat wil ik maken en wat heb ik nodig, maak ik het realistisch of maak ik een fictieve route met veel fantasie. Welke objecten gebruik ik, er is veel voorhanden tegenwoordig, dus je kunt je aardig uitleven.

Om teleurstellingen te voorkomen, ga niet na de eerste track hier aankondigen wat je gaat maken, neem de tijd er voor en laat pas iets zien als je een stuk op weg bent.

Aankondigen zonder beeld materiaal zullen dan ook in de toekomst worden verwijderd.
Als je problemen hebt met een route, het zij door een fout of wat dan ook vraag dan om informatie, gooi niet zo maar iets weg er is altijd wel een mogelijkheid bepaalde delen te repareren.
Concentreer je op één project, niemand kan meerdere project tegelijkertijd afwerken. Sommigen denken 1,2,3,4 routes tegelijk te kunnen bouwen die dan allemaal een stille dood sterven, zonde van je energie en tijd.